Spotřebováno - přes 10 kosmetických recenzí

/
10 Comments
Krásný den,

v tomto článku pro Vás mám mé kosmetické poznatky z vypotřebovaných produktů. Po delší době se mi sešlo poměrně hodně kosmetiky, se kterou jsem nebyla spokojená.

Spoustu slečen mi psalo, že mám Rexonu MP používat na noc, aby mi nedělala bílé fleky na oblečení. Já si však na podpaží nechci na noc nic dávat, takže jsem antiperspirant aplikovala ráno. Ochrana zde je 100% akorát, že jsem většinou ty bílé čáry na oblečení měla. Stačilo jen ale namočit vodou a vše bylo ok.

Rexona ve spreji krásně svěže voněla, připomínala mi vůni Dove original. Funkční byla, ke konci trošku dusila.

Celine Dion jsem si zamilovala, krásná vůně.

Pur Blanca mi taky moc voněla a okolí mi ji hodně chválilo.


Dove patří mezi mé nejoblíbenější sprchové gely. Krémová konzistence mi vyhovuje, tělo je krásně provoněné a není vysušené.

Intimní gel Lactacyd v této verzi mi připomínal Chilli gel, byl hodně chladivý.

Tělový makeup od Dermacolu měl krásnou barvu. Zkoušela jsem ho na celém těle několikrát. Vždy však se stejným výsledkem. Makeup se mi otíral na oblečení a zašpinila jsem všechno, na co jsem sáhla, na co jsem si sedla. Takže ve výsledku, když jsem někam šla, byl to akorát tak trapas. Škoda a nesouhlasím s tím, že je voděodolný a oděruodolný.

Pleťový krém Nivea mi vyhovoval, měl skvělou konzistenci a byl mastnější. Pro mou suchou pleť na noc ideální.

Krém na nohy z Avonu voněl levandulově, ihned se vstřebával a hydratace byla dostačující.


Kokosový balzám na rty mi vždy po používání udělal krupičku kolem rtů, měla jsem na něj špatnou reakci.

Balzám na rty z Rossmanna se mi vždycky nějakým způsobem dostal na zuby a to se mi nelíbilo.

Balzám na rty jsem měla ke knížce od Lu a byl to skvělej balzám, ten by se mohl prodávat i běžně.

Vzorečky vůně mě zaujaly hodně, ráda bych si koupila vůni v plném balení.

Okurková maska Oriflame na obličeji chladila, příjemný relax.

 Pleťová maska Balea pleť průměrně vyživila.



Máte s nějakým produktem stejnou zkušenost jako já nebo odlišnou?

Mějte se nádherně,
Veru ♥




10 komentářů:

  1. Jé tu masku jsem si zrovna koupila, už brzy budu zkoušet.:) Jinak mně dělá čáry každá Rexona.:/ A Celine Dion je skvělá, měla jsem jako parfém myslím, že právě tuto.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krasna vune :) Ja si ted koupila Rexonu v tuhe forme klasicky antiperspirant a nedela cary a zapachu zabrani

      Vymazat
  2. Přesně souhlasím i já s tvým názorem na tělový makeup od Dermacolu, to samé dělá i mě, už nikdy více. Dove sprcháče mám v oblibě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeden z nejhorsich produktu, ktere jsem mela :)

      Vymazat
  3. Škoda toho tělového makeupu, myšlenka výrobku se mi líbí, ale zkoušet ho teda nebudu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslenka fakt super, barva primo dokonala, nadherne se roztirala. Makeup nedelal ani fleky, ale fakt se ze me rozpoustel :D

      Vymazat
  4. Dove sprcháče jsou super, jak jsou nádherně krémové. Tuhle verzi mám ráda díky té vůni na léto:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pouzivala jsem hlavne v lete, protoze jsem se diky te funkcnosti ani telovym mlekem mazat nemusela a to mi vyhovovalo, protoze v lete nemam mazani v oblibe :)

      Vymazat
  5. Sprcháče od Dove mi vyhovují ze stejných důvodů jako tobě :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*