Ing. Veru

/
16 Comments
Krásný den ♥,

ani nevíte jak jsem mega moc šťastná. Včera jsem úspěšně složila státní zkoušky na VŠ a mám za sebou tedy celé studium. Studovat se dále už nechystám, ale nikdy neříkej nikdy, tak třeba se mi někdy po studiu zasteskne a rozhodnu se ještě pro nějaké :D.

Jsem moc ráda, že jsem došla do cíle a splnila si svůj dětský sen. Taky jsem vděčná svým rodičům, kteří mě ve všem podporovali a vždy nechali vše na mé volbě. Mám v tomhle úplnou svobodu a vždy, když se pro něco rozhodnu, rodiče mě podporují, ale k ničemu mě nenutí a nepřikazují mi, co bych měla udělat. Taky jsem moc ráda za všechny lidi, který mám okolo sebe a mám u nich takovou podporu.

Pokud by Vás někoho zajímal můj obor, tak jsem odstudovala Pojistné inženýrství: Management finančních rizik. Tak pokud byste se pro tento obor také rozhodli, můžu Vám sdělit podrobnosti o tomto úžasně krásném matematicko-statisticko-informatickém oboru.

Tak na všechny další úspěchy a úžasnej život připíjím ♥.


Mějte se báječně,
Veru







16 komentářů:

  1. Veru, moc gratuluji, jsi skvělá a ať Tě potkávají další a další úspěchy ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Obrovská gratulace, že už to máš za sebou :) To mě do Mgr. čekají ještě 4 roky :D ne li déle :D

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY o nálepky na notebook

    OdpovědětVymazat
  3. Šikovná Veru! Moc velikánská gratulace, jsi šikulka! Držím palce, ať se ti daří i dál :)

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, já z tebe mám takovou radost! ♥ Jsi úžasná, že jsi to zvládla, moc gratuluju! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to opravdu klobouk dolů. Jsi šikovná a gratuluji. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Veru, gratuluju. Vítej v klubu. ;D

    OdpovědětVymazat
  7. Supeer, ani nevíš, já mám radost za tebe. Občas jsem si na tebe vzpomněla.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc graluluju :) Ale pro mě, jako pro matematickou nulu, věta úžasnej matematicko-statisticko-informatickej obor zní jako dost dobrá ironie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo odmysli si to slovo úžasnej a ironie už to nebude :D :D :D

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*