Spotřebováno - přes 10 kosmetických recenzí

/
7 Comments
Krásný den,

mám pro Vás předpřipravený článek o spotřebovaných kosmetických produktech, tak věřím, že Vám recenze budou užitečné a napište mi, zda máte s nějakým produktem zkušenost nebo byste jej chtěly vyzkoušet.

U řasenky Go Extreme od Maybelline jsem spotřebovala už druhé balení. Náplň byla výrazně černá barva, která po nanesení klasickým kartáčkem neopadávala a držela na očích od rána do večera. Líbilo se mi, jak mi řasy zahustila, natočila a nádherně zvýraznila.

Černé linky ve fixu z Avonu, jsem vyhrála jednou u Lucinky, za což jí děkuju, že jsem mohla tímto způsobem linky vyzkoušet. Barva byla sytá černá, s úzkým hrotem se krásně manipulovalo a dala se vytvořit linka úzká i širší a linka se vůbec neobtiskávala.


Slupovací čisticí maska z mořských řas při aplikaci zasychala tak, že šla krásně sloupnout. Sloupnutí nebolelo a měla jsem po ní obličej vyčištěný.

Plátýnková maska s černým uhlím Balea pleť hydratovala a pleť se mi zdá také čistší, po slupovací jsem viděla větší rozdíl.

Liftingová maska z Dermacolu mě překvapila tím, že jsem měla obličej opravdu vyhlazenější a jemnější.


Vůni Givenchy bych si chtěla pořídit, nadchla mě na první přičichnutí.

Makeup od Bourjois na pleti vykouzlil krásný efekt.

BB od Dermacolu bych se také nebála vyzkoušet, jen pokud mají světlejší odstín.

Makeup od Vichy za mě určitě ne, příšerně smrděl alkoholem a cítila jsem alkohol i z obličeje.


Micelární voda Astrid mi odlíčí veškerý makeup, ať už pleťový tak oční. Nedráždí, nevysušuje, hezky voní, u mě patří mezi top 3 nejoblíbenější micelárky.

Čisticí voda s tea tree obličej důkladně vyčistila, při používání tohoto produktu jsem měla tamponek fakt tak špinavý, že jsem se divila, kolik nečistot se na pleti přes den usadí.


Gel na holení Astrid byl super, pokožku nevysušoval, nedráždil, měl veselou tyrkysovou barvu a krásně voněl.

Intimní gel z Avonu už mám nejmíň po páté, doporučuju vyzkoušet.

Odlakovač Isana z Rossmanna je můj nejoblíbenější a kupuji si ho stále dokola.


Vůně Sensuelle patří mezi mou nejoblíbenější vůni z Avonu, je hodně specifická, hřejivá, musíte si někdy přivonět.

Tělová mléka Nivea patří taky mezi moje top 3 nejoblíbenější. Mléko nádherně vonělo, suchou pokožku vyživilo a ihned se vstřebalo.



Mějte se moc nádherně,
Pa Veru ♥




7 komentářů:

  1. Micelárka od Astrid je skvělá, moc ráda mám i vůni Sensuelle, i když nejoblíbenější vůně z Avonu to není, pořád mám nejradši Avon Luck:-) A často si kupuji i gely pro intimní hygienu od Avonu, už jsem měla víc variant a všechny byly fajn:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luck taky voní hezky, tu jsem si taky užívala :) nejradši mám třešňovou variantu u intimních gelů

      Vymazat
  2. Zkušenost mám pouze s micelárkou od Astridu a ač micelárky obecně nepoužívám, tak tuhle od Astridu občas ano a mohu jenom chválit. Zaujal mě vzoreček makeupu od Bourjois, právě mi dochází makeup a tak přemýšlím nad něčím novým.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dívala jsem se, že stojí 400 Kč a třeba i makeup od Rimmelu mi udělá krásný efekt a teď jsem ho viděla za 200 Kč :)

      Vymazat
  3. Slupovací masku z černých řas jsem také zkoušela, byla dobrá :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je skvělá, koupím si další balení :)

      Vymazat
  4. Nemůžu tomu uvěřit, ale snad nic z toho jsem ještě nevyzkoušela! Hrůza :DD

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*