Realita

/
12 Comments
Ahoj všichni,

v první řadě bych Vám všem chtěla moc poděkovat, že jste aktivní ať už u mě na blogu nebo na youtube a často mi napíšete, že jsem Vám zvedla náladu. Což mě nesmírně těší a je to pro mě nejkrásnější zpětná vazba.

Myslím si, že předávat lidem dál úsměv a energii je ta nejhezčí vlastnost. A já se o to snažím ať už zde na internetu nebo v osobním životě. Na internetu z toho důvodu, že mě blog i youtube baví, je to můj svět, kde se můžu rozvíjet a představuje to činnost, která mě naplňuje.

Taky v osobním životě se snažím být pozitivní, i když jsou často situace, kdy jsem smutná, mám starosti, stres, je mi kolikrát z toho všeho zle až na zvracení a přijde mi toho už moc.

Snažím se oblbnout svůj mozek a dodat mu sílu, změnit si pohled na život, že když nejde o život nejde o nic. Snažím se nevzdávat. Vsadím se, že pokud byste se zeptali kohokoli z mého okolí, tak by Vám řekl, že jsem veselá, přátelská a smích miluju ze všeho nejvíc na světě.

Život se ale snažím brát více s nadhledem i od té doby, kdy mi zemřela kamarádka. Vždy myslím na ni, co ona by dala za to, aby mohla život žít. A tak bych Vám ráda jen předala to, abyste si užívali každý den, který žijete.

Chci říct, že i když to může vždycky působit vše sluníčkově, tak každý má své starosti. Na blozích se s tím nesetkávám, ale na youtube hodně, tam jsou lidi zlí. Nerozumím takovým negativním řečem a jsem ráda, že můžu komukoliv z Vás ten svůj úsměv darovat.

Je to článek osobní, ale já v něm vidím něco k zamyšlení.


A jak Vy se máte, jaké máte léto?

Pa, Veru





12 komentářů:

  1. Jsi ten nejvíc sluničkový člověk, kterého znám a je to strašně pěkný. Vždycky mi tvoje videa, komentáře i články zlepšují náladu, a i když vždycky nekomentuju, pročítám tvůj blog pravidelně na povzbuzení nálady. Držím palce, ať všechno dobře dopadne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥♥ děkuju moc, jsi báječná ♥♥♥

      Vymazat
  2. Teda mě tvůj optimismus vždy dost nabije, takže doufám, že se nám co nevidět vrátíš a budeš natáčet :). Ale teď si odpočiň! užij si léta a neboj všechno bude fajn!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky tě mám moc ráda a vždycky se na tebe ráda podívám. Poslední video o cestování a letenkách se mi moc líbilo. Ty jsi někdy říkala, že tě čekají státnice? Jestli z toho máš špatnou náladu, tak se na to vyprdni protože jak říkáš, když nejde o život jde o ho**o :-) nebo jestli tě naštval nějaký komentář, tak nad tím mávni rukou protože věř mi, že tohle normální člověk nemá potřebu dělat. Buď svá a dělej co tě dělá šťastnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo státnice Terezko, jen mám ještě velký starosti s diplomovou prací. Máš pravdu ♥

      Vymazat
  4. Veru, Ty ani nevíš kolikrát jsi mi zvedla náladu, stačí vidět Tvůj úsměv nebo to jak se směješ..a prostě je to nakažlivé, to okamžitě cítím, jak ty splíny, špatná nálada nebo chmury ustupují do ústraní:-) Úsměv nestojí nic a přitom dokáže dát tolik..a to nejen člověku samotnému, ale i jeho okolí. A Ty jsi jeden z nejvíc sluníčkových lidí, které (i když jen takhle vzdáleně přes blog a videa znám), i proto se k Tobě tak ráda vracím:-) Jsi úžasná, Veru:-*

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek a máš pravdu, cítím se stejně.. Chci být pozitivní, ale pak se stane jen nějaká drobnost a hned se moje nálada převrátí a cítím se zase mizerně. Ale to je život :)

    OdpovědětVymazat
  6. Musím se přiznat, že na Youtube tě nesleduju, ale tohle video jsem si pustila a jen tak dál, tvůj postoj k životu je skvělej. Držím palce se vším, jsou to vždycky přecijenom maličkosti! A ty to dáš :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*