Kosmetické nákupy a novinky po 2,5 měsících

/
10 Comments
Krásný den,

po delší době jsem pro Vás sepsala kosmetické nákupy a novinky a zároveň si zase dávám v nakupování stopku, abych množství co mám, spotřebovala. Musím říct, že když si řeknu, že mám teď všeho dost, tak si opravdu žádnou další kosmetiku nekoupím, ale je lepší, když v této době do drogerie nezavítám :).

V červnu jsem byla po dlouhé době v kamenném obchůdku Yves Rocher. Nalakála mě k nákupu krásná kosmetická taštička, kterou jsem Vám zapomněla vyfotit. A také jsem dostala narozeninový dárek rostlinný tělový peeling.
Koupila jsem si čisticí vodu, pleťovou masku, olej na vlasy a laky na nehty a kosmetiku používám moc ráda.


Kamarádka Terezka mi darovala spoustu laků od Miss Sporty, děkuju ♥.


Na narozeniny jsem dostala řasenku Maybelline, která pročeše jednotlivě řasu po řase a výsledný efekt se mi líbí. Fialové linky z Avonu jsem si oblíbila, jsou fantasticky pigmentované a líčení oživí.


Na Notinu jsem si koupila antiperspiranty od Rexony, dárkem byl ručník. A youtuberka Kateřina Bartková mě nalákala na koupi této bělicí sady, určitě se s Vámi po vyzkoušení podělím o dojmy.


Na Astrid už jsem Vám sepsala celé své dojmy - na mé pleti odvádí svoji funkci fantasticky a odlíčí mi vše.


Sada od Garnier Fructis mě překvapila. Vlasy mám po ní nadýchané a vydrží dlouho bez mytí.


Sprchové gely Dove jsou mé nejoblíbenější. Nivea intimo můžu doporučit, hezky voní, vyhovuje mi. Antiperspiranty od Rexony jsou na léto ideální.


V Cosmopolitanu byl šampon Syoss. V Sephoře jsem si koupila krémy na ruce ve veselém balení. Dvoufázový odličovač Balea mě baví, odlíčí vše bleskově.


Nákup z DM se už také objevil v samostatném článku a aktuálně jsou výrobky moji oblíbenci.


A jaký kosmetický kousek zavítal naposledy k Vám?

Mějte se nádherně,
Veru ♥

PS: Moc ráda nakupuju přes Plnou peněženku, už se mi vrátilo spoustu penízků, takže se vyplatí přes portál nakupovat. 






10 komentářů:

  1. Veru, já si pořád říkám, že mám všeho až moc a stejně dál nakupuji, asi mám slabou vůli:-D Nejvíc se mi líbí novinky Astrid a Nivea, ty budu určitě chtít pořídit. A dvoufázový odličovač Balea mám taky ráda, za pár korun a je super:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já vůli mám pevnou Jani, ale jak říkám, je lepší se obchodům vyhýbat :D

      Vymazat
  2. Super novinky. Hlavně se mi líbí Nivea a Garnier. Souhlas, že Rexona je na léto ideální, také aktuálně používám.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Já se přiznám, že mě rexona vůbec nevyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  4. Woow, tak ty laky Miss Sporty mají úžasné barvy. Možná proto, že mám taky ráda růžovou :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné video :) Vždycky dokážeš to, že se usmívám. Opravdu umíš poslat pozitivní energii :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten dvoufázový odličovač Balea mám a nemůžu si ho vynachválit!
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  7. Veru, to tak koukám na toto tvoje video, když v tom kolem mého stolu projde přítel, najednou se zastaví a říká: "Ty jako koukáš na recenze vibrátorů?" :D pak jsme si to video stopli a jak si držela ty růžové šampony, tak z jednoho úhlu to vypadalo dost vtipně :D :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já zrovna dnes vletěla do DM a nechala jsem tam pár stovek, ale je to kvůli toho, že zítra odjíždím na dovolenou a musela jsem si dokoupit nějakou kosmetiku a miniaturky :D alespon nějaká výmluva. Ráda bych vyzkoušela sprchové pěny od Nivea.

    Noc na Pradědu pod hvězdami

    OdpovědětVymazat
  9. V Yves Rocher obchodíku som tiež dostala narodeninový darček, veľmi rada mám tuto kozmetiku a vždy tam rada zavítam:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*