Už bloguju 3 roky

/
14 Comments
Krásný den ♥,

dnes jsem šla z vlakového nádraží a říkala jsem si, že za tu dobu, co sleduju blogy jich spoustu ubylo a vzpomínala jsem na holky, které jsem měla přes blog ráda. A v tom jsem se zamyslela, kolikátého je a uvědomila jsem si, že 15. července před 3 rokama jsem vydala svůj první článek.

A zrovna já, která tak miluje oslavy, jsem na svůj blog zapomněla. Je toho teď nějak hodně, že ani nevím, jaké datum vždy kalendář ukazuje a dny utíkají rychle.

A i přesto, že tento článek nikomu nic nedá, tak jsem ho chtěla vydat. Uvědomuju si, že už 3 roky pracuju na něčem, co mě moc baví a přineslo mi do života spoustu nového.

Přála bych si, aby se Vám u mě na blogu pořád líbilo a abych měla i více příležitostí zúčastňovat se různých akcí, poznávat nové lidi a třeba i navázat spolupráce, protože přece jenom si myslím, že to také blogera obohacuje.

 

A jak dlouho blogujete Vy?

Mějte se moc nádherně,
Veru ♥










14 komentářů:

  1. Jéé gratulujem! :) Musím povedať, že ja blogujem takisto už cca tri roky, na svojom blogu, ktorý mám aj teraz, ale predtým som mala starší blog, na ktorom som to "ťahala" asi dva roky :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji! Já bloguju hrozně dlouho, jen mi ještě žádný blog nevydržel dlouho :D Začala jsem asi v mých 10-11 letech a nyní mám 17. Takže asi 7 let ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Utíká to hrozně rychle. Každopádně ať se ti daří!
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  4. Přeju tvému blogu, ať pořád jenom vzkvétá! :) Schválně jsem koukla, kdy jsem já vydala svůj první článek a bylo to 5.7.2014, takže taky 3 roky :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi čím dál tím krásnější a gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  6. Veru, moc gratuluji ke třetím blogovým narozeninám a doufám, že Tě blog bude bavit pořád dál:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Verunko moc gratuluji k výročí, já budu mít blog v listopadu 4 roky :) přeji hodně úspěchů!
    Lucinka

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji k výročí, já myslím, že už mám za sebou taky tři roky, ale upřímně to moc nesleduji :) Doufám, že budeš v blogu a videích pokračovat i nadále, moc mě baví jak videa o kosmetice tak i o jídle :)

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji! Ať se ti daří, Veru! Těším se na naší budoucí spolupráci :D. Jinak jsem viděla všechny tvoje videa a jsou super i to nové prostředí! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  10. A já si přeju, aby i Vás to u mě stále bavilo ♥ děkuju

    OdpovědětVymazat
  11. Moc gratuluji, už 3 roky, to je fakt super. Já tuším bloguji 2. rokem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  12. Gratulace :) Přeji ti v podstatě to stejné co jsi sama vypsala :D Já mám blog od 18.2., ještě jsem pořád nováček :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluji k výročí, já nespočet let :). Ale důležité je, že nás to stále baví :).

    Přeji ještě spoustu dalších spokojených let při blogování ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*