Spotřebováno - 30 kosmetických recenzí

/
22 Comments
Krásný den ♥,

po dvou měsících jsem se podívala do tašky se spotřebovanýma produktama a Vy si můžete nyní přečíst mé názory na uvedené kosmetické výrobky.

Parfémované vody Playboy mám ráda, voní většinou do sladka a nějakou tu chvilku je ze sebe cítím.

Vůně Parisian Chic z Avonu mě velmi rychle omrzela, vůně se mi po pár použití přestala líbit.

Vůně Sensuelle je má oblíbená a hodně specifická vůně z Avonu, výdrž má skvělou.

Parfém od Guess Dare měl přitažlivou, sexy vůni, líbila se mi hodně.


Garnier antiperspirant mi nedělá na oblečení fleky, před zápachem zabraňuje a má pudrovou vůni.

Antiperspirant Original Dove má klasickou čistou vůni a před zápachem taky zabraňoval.

Rexona antiperspirant v tuhé verzi mi neposkytoval žádoucí ochranu, znovu bych si ho nekoupila.


Sprchový gel Balea voněl pěkně, ale už si nejspíš sprcháče Balea kupovat nebudu, jsou hodně tekuté, málo pění a vůně na těle nevydrží.

Sprchový gel Dermacol voněl jak produkt na záchod nebo na úklid. Vůbec mě nezaujal, dopotřebovala jsem ho v posilovně, kdy tam aspoň působil svěže.

Pěna do vany z Avonu udělala pěnu bohatou, tělo nevysušovala a krásně voněla.


Maska na vlasy i šampon Dove dodaly vlasům objem a pružnost, navíc nádherná vůně ve vlasech zůstala i po umytí.

Po kondicionéru od GlissKur se moje vlasy rozčesávaly lépe.

Maska od GlissKuru taky dodala mým vlasům pružnost, já po maskách na vlasy vidím velký rozdíl, zda je použiju nebo ne.


Pleťová voda Astrid pleť vyčistila, nevysušovala, pěkně voněla.

Micelární voda L´oréal je úžasný produkt na odlíčení očního i pleťového makeupu.

Produkty od Bione svoji funkci plnily skvěle, neštípaly, nedráždily, vyzkoušela bych další varianty.


Ústní voda Dontodent mi v ústech hodně vadila, chuť byla nepříjemná až pro mě nechutná. Dopoužívala ji Julinka, která říkala, že zprvu jí v puse taky vadila, ale pak už se to dalo.

Krém na chodidla Astrid byl mastnější, za to parádně vyživil, voněl bylinkově.

Třpytivé mléko po opalování Astrid pokožce napomáhala ke zhnědnutí a zklidnění.

Zubní pasta Sensodyne mi pomohla v citlivosti zubů.

Krém na ruce Oriflame byl hodně tekutý a nehydratoval.


Garnier plátýnková maska za mě příjemný relax.

Cien masku na obličej si určitě koupím znovu, byla fantastická.

Po liftingové masce od Dermacolu jsem se cítila krásnější.

Odličovací tamponky Linteo bych si koupila znovu, Cien ne, jsou nepříjemné.


Selfie makeup mi přijde ideální na chladnější počasí, když mám suchou pleť. Pokud je pleť trošičku mastnější, makeup na ní nedrží tak dokonale. Odstín je hodně světlý.

Makeup Yves Rocher měl výraznou vůni, líbila se mi. Vytvářel na pleti hezký efekt, ale má malou výdrž, 14 hodin. Pokud jsem ho měla na pleti celý den, večer mi přišlo, jak kdybych už na pleti nic neměla.

Báze pod makeup I love makeup prodloužila výdrž makeupu, koupila bych si ji znovu.



Mějte se fantasticky ♥




22 komentářů:

  1. Makeup od Yves Rocher bych si ráda pořídila, četla jsem většinou samou chválu. :) Cien masky jsou výborné měla jsem jednu a byla jsem spokojená. Astrid krém na nohy ještě mám jsem tak v polovině a je naprosto dokonalý, pomáhá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu pomáhá, hutnější krémy na chodidla jsou fakt lepší než nějaký tekutější :)

      Vymazat
  2. Selfie make-up mi nesedl vůbec a nadšená jsem nebyla ani z citronového sprchového gelu, vadila mi ta jeho vůně. Ale Sensuelle od Avonu voní nádherně, taky mi teď došla a budu si muset objednat další, už třetí balení:-) Od Bione zatím používám jen produkty na akné, které jsou úžasné, ale mají hodně širokou nabídku výrobků na pleť, tělo i vlasy, tak chci zkoušet dál:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Citrusové vůně sama nevyhledávám a nekupuju si je, já jsem spíš na ty sladší :). Mají toho na pleť hodně, velký sortiment v Tetě

      Vymazat
  3. Moji největší kámoši jsou micelárka Astrd, kterou MILUJU! a až dojde, jdu pro další! A klasický deodorant Dove invisible - sprej. Nikdy mě nenechá ve štychu a navíc nesmrdí, když se člověk potí :)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelárky jsem spotřebovala už Kači 3 balení a fakt je báječná :)

      Vymazat
  4. Obdivuji, kolik vždy spotřebuješ deodorantů. Mě ubývají šíleně pomalu, kor ty spreje, ale je fakt, že ty používám jen doma, případně v zimě. Krém na nohy Astrid je úžasný a souhlasím s make-upem YR.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si Peti vždy rozdělám víc kusů najednou a taky je teda používám i na chodidla občas :)

      Vymazat
  5. Toaletky od Playboye jsem používala dřív, než jsem objevila kouzlo dražších parfémů :) Také je mám moc ráda, většinou se trefí do mého vkusu. Bohužel ale nevydrží, a tím pádem se musím vonět častěji, a kdybych tak často měla kupovat novou, tak se mi opravdu víc vyplatí si koupit už lepší, dražší parfém :) Antiperspiranty od Garnier miluju a už dlouho jsem neměla jiný :) Sprcháč od Baley jsem měla ten ''Jamajkový'' a už jen kvůli vůni bych si ho koupila znovu, ale máš pravdu, že nepění :) Na tu vlasovou řadu od Dove si brousím zuby už dlouho :) Překvapila mě maska od Cien, tu tedy asi vyzkouším :) A Selfie makeup byl fajn, ale jen na chvíli, na krátké nošení v zimě :(

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu vyplatí se investovat :) ještě mám takový tyrkysový. Souhlasím na zimu ideální

      Vymazat
  6. Paridian Chic z Avonu jsem měla taky, a sice jsem ji dopotřebovala, ale ke konci už jen proto, aby mi nezbyla. Vůně je to krásná, ale jak říkáš - rychle se mi 'ovoněla'.
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně mě zaujaly výrobky od Bione. Akorát jsem si koupila od nich jeden pleťový krém, tak jsem na něj velmi zvědavá. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. výrobky byly levný a potěšilo mě, že i funkční :)

      Vymazat
  8. Mě zaujaly výrobky Bione, měla jsem od této značky šampony a mohu říct super. Ač se zajímám více o přírodnější kosmetiku a od té běžné opouštím, od Baley mě zlákal šampon z limitky Bahama, párkrát ho použila a příjemně mě překvapil. Micelárka od Astrid hezky očistí pleť ale já si ji vždy musím opláchnout vodou, přijde mi že na pleti zanechává lepivý film.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jediný lepivý pocit na obličeji mi zanechávaly pleťové vody takové ty levné Balea a z Rossmanna, jinak micelární vody nesmívám. Já po použití micelárky ale ještě obličej očistím čisticí vodou :)

      Vymazat
  9. Ve videu jsem úplně koukala, kolik těch vůní si vypotřebovala :D Mne naopak sprcháče od Baley vyhovují, ve sprše voní hezky, že nepění nějak moc mi nevadí. Když chci vonět přes den, použiji voňavku, aby vydržel sprcháč i přes ten, to po něm nemůžu chtít :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem se divila, ale to je tím, že mám jich rozdělaných vždycky několik :). Třeba po sprcháčích Dove mi tělo voní dlouho i konkrétně po jednom z Oriflamu

      Vymazat
  10. Ta pěna od Avonu vypadá dost dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěny z Avonu můžu určitě doporučit, mám ráda, že každý rok přichází s různýma limitkama na Vánoce nebo na Valentýna a taky mají takové ty 500 ml a 1000 ml různé varianty :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*