Slupovací maska z černých mořských řas

/
14 Comments
Krásný den,

koupila jsem si nové číslo Cosmopolitanu a dárkem byl šampon Syoss a taky tato maska, která se skrývala uvnitř časopisu.

Slupovací maska z černých mořských řas vznikla z nasekaných řas (z pobřeží Walesu) a z rozdrcených rakytníkových plodů. Detox z mořského pobřeží má hloubkově čistit, odstranit nečistoty a přebytečný maz.

Použít se má 1x týdně po dobu 20-25 minut.

V Cosmopolitanu psali, že se dá maska koupit v Rossmannu a v drogerii Teta. Maska mě překvapila, takže já si půjdu do drogerie určitě pro další balení.


Maska mi voněla jako barva na vlasy. Vůni jsem cítila jen po otevření sáčku, na pleti cítit nebyla. Maska byla tekutější konzistence, takže je lepší ji aplikovat někde nad umyvadlem. Aplikace proběhla v pohodě, je lepší masku nanášet v tenké vrstvě a tohle 10 ml balení mi vystačilo na 1 aplikaci.

Maska opravdu po 20 minutách úplně zaschla, což mě překvapilo vzhledem k vysokým teplotám (maska z Aliexpressu mi v teple zaschnout nechce). Skoro na jeden tah jsem masku z obličeje krásně sloupla.

Po sloupnutí jsem cítila na pleti takový mírný tlak (který mám vždy po slupovacích maskách). Když jsem se zadívala na pleť, byla opravdu čistší a hodně černých teček zmizelo. Myslím, že s pravidelným používáním bude maska pleti prospívat, proto jsem se rozhodla, že si ji budu pravidelně kupovat, opravdu na mě udělala dojem.

Pleť po ní nebyla vysušená a v porovnání s maskou Balea mi tato maska vytáhla z obličeje více nečistot.


Používáte rády slupovací masky, už jste tuto značku zkoušely?

Já už pár slupovacích masek zkoušela a tahle je za mě rozhodně ta nejúčinnější.

Mějte se krásně,
Veru ♥




14 komentářů:

  1. Tuhle masku jsem ještě nikdy nezkoušela, ale vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jak budu mít cestu do drogerky, koupím ji :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Lucinko, určitě mrkni :). Bavila jsem se o masce s kamarádkou, taky jsem jí koupi poradila a říkala, že byla spokojená stejně jako já

      Vymazat
  3. Téda vypadá opravdu skvěle. :) Já slupovací masky žádné nemám, ale tato mě zaujala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slupovací masky jsem často nevyhledávala, ale obzvlášť tuhle do své péče zařadím :)

      Vymazat
  4. Já slupovací masky moc v lásce nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem neměla. Měla jsem masku od Avonu, Freemana a vůbec nic nedělaly. Maska z Aliexpressu černá teda při slupování pěkně bolela, ale za to pleť řádně vyčistila :). Tahle maska je za mě nejlepší, protože krásně schne i při vedru (což masce z Aliexpressu moc nešlo), nebolela při sundávání a pleť vyčistila

      Vymazat
  5. Já jsem po nich vždycky byla hrozně rudá, tak je moc nepoužívám.. od téhle značky jsem ale měla masky na ruce a nohy a byly super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je pravda, že to já po slupovacích maskách taky jsem, ale po téhle to bylo ok, ale je lepší si je dělat v dobu, kdy člověk ví, že už nikam nepůjde ten den :)

      Vymazat
  6. Zní to super, hlavně se mi líbí, že po ní není pleť vysušená, určitě se po ní poohlédnu, až budu v ČR :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá fakt dobře, asi pro ni taky zajdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doporučuju si koupit Cosmopolitan a můžeš jí takto levně vyzkoušet :) je tam i šampon jako dárek :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*