Plátýnková pleťová maska s uhlím Balea

/
21 Comments
Krásný den ♥,

v drogerii DM jsem si koupila pleťovou masku s uhlím. Maska stojí 35 Kč a je určená pro problematickou a smíšenou pleť.

Oficiální popis:
Černá maska Balea ve formě ubrousku s aktivním uhlím, kombinuje pečující a čisticí vlastnosti v jednom. Hebký fleece s vlákny bambusového uhlí lehce přilne k obličeji. Formule s účinnými látkami kyselinou salicylovou a zinkem pomáhají při pravidelném užívání vítězit nad bakteriemi, které stojí za vznikem akné a zamezují vzniku nových nečistot. Pro svěží a odpočatý vzhled.

Maska se má nechat působit 10 minut, já ji měla trošku dýl a ničemu jsem neuškodila. Maska je na jednorázové použití a je veganská.


Maska je na pleti příjemná a opravdu krásně na pleti přilne. Vůně není nijak výrazná, ale připomíná mi slivovici. Nic co by mi vadilo.

Líbí se mi, že maska má hezky vykrojený tvar na oči, nos i rty a celkově na pleti sedí, tak jak má. Maska je středně nepuštěná, nic z masky neteče a zároveň jsem cítila, že něco na pleti mám.

Masku jsem nechala působit a po sundání mi přišla pleť svěžejší, čistší a je extra hebká. Tuhle masku zařadím do své pravidelné péče, baví mě.

Zároveň moje pleť nebyla nijak vysušená, takže nemám potřebu pleť namazat. Zbylé částečky jsem do obličeje vmasírovala.

Určitě po masce mrkněte a taky ji vyzkoušejte,
mějte se krásně,
pa Veru ♥





21 komentářů:

  1. Někdo ji mám rád, někdo zase ne. Ale určitě se vyplatí jí vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. já je hledala ve stojánku docela dlouho, protože jsem je hledala mezi těmi klasickými maskami, ale tam nejsou. Jsou zařazené v regálu u péče :)

      Vymazat
  3. Skvělá recenze. A dekuji za tip, zitra mám cestu do Dm drogerie, a určitě se po ni kouknu.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta vypadá dobře. Líbí se mi, že na pleti dobře drží. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sedí mi na obličeji perfektně :) ale věřím, že zase máme každá jiný tvar obličeje, tak ne každému může sedět

      Vymazat
  5. tyjo, zase jde vidět, jak je to šíleně individuální... mně na pleti neudělala vůbec nic a navíc mi na obličeji ani trošku neseděla :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to věřím :D mají univerzální velikost a buď sedne nebo ne

      Vymazat
  6. Žádnou podobnou plátýnkovou pleťovou masku jsem ještě nezkoušela, ale moc ráda bych to změnila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já na nich mám Domi ráda, že jen položím na obličej a lehnu :D

      Vymazat
  7. Ahojky Veru :)
    Já jsem tuhle masku viděla v nějakém tvém předchozím videu, tak jsem si ji pořídila, když jsem byla naposled v DM. Musím říct, že mě nijak nezaujala :D Asi jsem od ní čekala hodně. Byla to moje první plátýnková maska, aplikace byla fajn, čas, kdy jsem masku měla na pleti, jsem si užívala, ale po sundání jsem si žádných extra výsledků nevšimla. Spíš jsem měla po masce strašně lepkavou pleť :D Znovu bych si ji už nepořídila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lepkání nemám ráda, to jsem měla po pleťové vodě Balea, ale po masce jsem měla pleť jemňoučkou :) možná to očekávání bylo velký :D

      Vymazat
  8. Mně tahle maska moc neuchvátila, nepřišlo mi, že by něco dělala. Asi budu hledat a zkoušet zase dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ji čas od času koupím, baví mě :)

      Vymazat
  9. Maska vypadá zajímavě, určitě se po ní mrknu, jen nevím, co na to budou říkat naši až mě uvidí promenádovat se s černým obličejem v bytě:-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minule jsem měla doma nanesenou masku a přišla jsem do obýváku a taťka zvolal a jéje indián :D a za chvilku přišla ségra, protože mi maska zbyla, tak jsem jí dala taky, tak byl mrtvej smíchy :D je to zábava vždycky

      Vymazat
  10. Chci ji vyzkoušet už dlouho, tak jsem na ni zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vyzkoušej a pak ráda uslyším Tvůj názor Moni :)

      Vymazat
  11. Já ji zkoušela a je super :) Skvěle sedí, pleť je po ní krásná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*