Novinky z péče o pleť - Astrid + soutěž

/
28 Comments
Krásný den ♥,

přišly mi od Astridu novinky v péči o pleť, tak se s Vámi podělím o dojmy.

Celkově produkty na pleť spotřebovávám nejvíce a nejrychleji, takže produkty přišly jako na zavolanou a děkuju za ně, vážím si skvělé a přátelské spolupráce s Astridem.

Micelární voda na tvář, oči i rty 400 ml má odstraňovat makeup, čistit pleť a tonizovat. Je určená pro suchou a citlivou pleť. Je hypoalergenní a obsahuje extrakt z bavlníku. Oceňuji velké balení.

Dvoufázový odličovač očí a rtů 125 ml odstraňuje i voděodolný makeup, obsahuje mandlový olej a je určený pro všechny typy pleti.

Hedvábný čisticí pleťový olej na oči, tvář a rty 145 ml obsahuje meruňkový, pistáciový, olivový a mandlový olej. Je to hydrofilní olej s vitaminem E určený pro všechny typy pleti. 

Protože produkty plní svojí funkci perfektně a stejně, rozhodla jsem se je taky ohodnotit společně.
Moc se mi líbí, že každý produkt krásně a rychle odlíčí opravdu veškerý pleťový makeup, oční i rtěnky. V očích neštípe, nedráždí je ani nevysušuje. Takový pocit mám i na pleti.

U pleťových produktů Astrid mám moc ráda, že krásně sladko-květinově voní.

Po pleťovém oleji moje pleť nepne a nemám na ní nepříjemný pocit, jako po některých čisticích gelech či vodách. Zajímavostí je dvojí způsob používání. Já ho používám tak, že dám olej na tamponek a odlíčím se. Dá se také použít tak, že se kapky rozetřou na suchý obličej a poté masážními pohyby vlažnou vodou se olej promění v jemné mléko. I tento způsob je fajn, já mám však radši aplikaci pomocí tamponku.


Dávkování mi vyhovuje, čisticí pleťový olej má pumpičku.

 

Zeptala jsem se, zda by mi Astrid věnoval nějaké produkty do soutěže pro Vás a přišly mi produkty ze sluneční péče. O jeden balíček se soutěží zde na blogu a o druhý na youtube.

Pro zařazení do soutěže mi napište, jaké druhy produktů používáte ve své péči o pleť a zda už s pleťovými výrobky Astrid nějakou zkušenost máte.

Napište mi na sebe taky jakýkoliv kontakt. Soutěž potrvá do  28. července.


Já jsem s pleťovými produkty moc spokojená, můžu Vám je doporučit a určitě se o jejich skvělé funkci přesvědčte sami.


Mějte se báječně,
Veru ♥






28 komentářů:

  1. Já v péči o pleť používám micelárku, dvoufázový odličovač, pleťovou vodu a denní, noční a oční krém - to jsou produkty, po kterých sahám každý den a bez kterých se neobejdu. Od Astrid jsem měla micelárku a pleťovou vodu a s obojím jsem byla moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem zapomněla kontakt:-) miss.velvet@seznam.cz

      Vymazat
    2. Pleťovou vodu mám moc ráda růžovou verzi pro suchou pleť :) na oční krém se ještě musím víc naučit

      Vymazat
  2. Ja momentálne používam hlavne micelárnu vodu, väčšinou si kupujem od Garnier. Občas používam čistiaci gél z Nivey a čo sa týka krémov, tak mám jeden zo série Love nature z Oriflame.
    Zo značky Astrid zatiaľ nemám nič, nikdy som ich výrobky nevyskúšala, ale ako vidím, ty si s nimi spokojná veľmi :)
    kontakt na mňa: janusa.zoe@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě po nich koukni :) jsou levné a stejně funkční jako např. Garnier či Nivea, tyto produkty na pleť mám taky vyzkoušené. A dvoufázový odličovač Astrid mi přijde lepší než dvoufázová micelárka Garnier

      Vymazat
  3. Ahoj, já používám pravidelně odličovač, čistící gel, pleťovou vodu a krém (denní, noční, oční:-)). 2x týdně pleťovou masku....teď, když to píšu, je to pěkný výčet:-D. S pleťovou kosmetikou Astrid zatím zkušenost nemám, ale co není, může být :-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. V mojí péči je aktuální micelárka(teď Garnier růžová která je moc fajn,první jsem měla Baleu ta odličuje dobře ale v očích štípe)pak používám čistící pleťový gel nebo krém od Balei(ale musím se podívat po něčem jemnějším mám sušší pleť a nejsem nejmladší)pak jsem si oblíbila místo krému oleje od sefirosu marulový a Havlíkova apotéka makový a makadamiový(bohužel nemají SPF ale jinak super)jednou někdy dvakrát týdně si dopřeju masku buď minerální bahno od sefirosu na vyčištění nebo plátýnkovou(super je z Rossmannu a z DM teď mám objednané z alliexpress tak jsem zvědavá jaké budou,taky jsem měla od Garnier tu modrou a taky fajn)taky mám oční krém od Nivea ale ten trochu flákám toť vše k mojí péči.Od astridu jsme dopoužívali mléko na opalování pro děti s SPF25(u moře bez spálení)moc fajn recenze nalákala jsi mě na tu micelárku teď mi dochází tak zkusím.olinek.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baleu jsem měla pleťovou vodu a hodně mě lepila a na pleti i pěnila, takže potom mě micelárka nelákala, ale růžová Garnier je super :). Hd Havlíkovy apotéky mám český krém, který je ideální na den a i teď na léto - má svěží vůni a pleť se po něm vůbec neleskne :)

      Vymazat
  5. Krásné fotky! Já používám micelární vodu, potom gel na čištění, tonikum a následně sérum, oční krém a krém na pleť. Pak přejedu ještě rty balzámem a pupínky tea tree olejem :)

    Moniicka.s(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Moni :) čisticí gely mě vůbec nebaví :D vždy nějaký mám, rozdělám jej a nedopoužívám

      Vymazat
  6. Ahoj,
    Já používám na oči dvoufázovou odličovací vodu a na obličej micelárku.
    Vyzkoušela jsem od Astridu odličovací olej na oči, tvář a rty a je super, nedám na něj dopustit.Oči krásně odlíčí a neštípe.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím :) produkty, které mě štípaly v očích jsem ihned přestala používat a dopoužívala jsem je na pleť (např. hyaluronová micelárka Dermacol) a jsem ráda, že Astrid je v tomhle skvělej

      Vymazat
  7. Právě jsem spotřebovala pletovou vodu Astrid, a nebyla vůbec špatná.
    Jinak používám peltovou vodu, pletové mléko a krém.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuju si, jak jsem od ZŠ používala pleťová mléka a teď mám nějaké výjimečně, jsem spíše na ty micelárky a dvoufázové odličovače :)

      Vymazat
  8. Ahoj,
    já mám Astrid taky moc ráda a máš pravdu, jejich produkty krásně voní. Mám vyzkoušené micelárky, krémy na opalování a denní a noční krém. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémy na obličej jsem už vypotřebovala 2 a dopoužívala jsem je rychle, protože ta vůně se mi moc líbila, tak jsem se na aplikaci těšila :)

      Vymazat
  9. V první řadě mě dost zaujaly obaly, vypadají hezky a jednoduše. Soutěže se zúčastnit nechci, mám teď opalovací kosmetiky dostatek, ale výrobky vypadají parádně. Jako dítě jsem se nemazala ničím jiným. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. my doma také a vydrželo nám to dodnes :)

      Vymazat
  10. Pouzivam Biodermu H2O Sensibio, Cethapil a i neco od Astrid :)
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Cetaphil jsem si musela vyhledat, co to je :)

      Vymazat
  11. Já se odličuji skoro pokaždé ve sprše odličovací žíňkou, která krásně odstraní skoro všechen makeup a řasenku. Zbytky odlíčím micelární vodou nebo klasickým odličovacím mlékem. Někdy používám odličovač očí, nejraději mám dvoufázové. No a na závěr použiju nějaký krém. :) A jelikož mám problematickou pleť, tak na zarudlé pupínky dávám Sudocrem, což je zinková mast. S Astrid kosmetikou mám jen malé zkušenosti, tak bych ji ráda vyzkoušela. :) msvobodova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odličovací žíňka mě také láká k vyzkoušení, jestli opravdu ten makeup odlíčí krásně celý a slyšela jsem zatím jen pozitivní ohlasy :)

      Vymazat
  12. Ahojky Veru :-) Já se každý večer odličuju ve sprše čistícím krémem od Garnieru, potom odličuju oči odličovačem na oči a pleť dočišťuju pleťovou vodou s kyselinou salicylovou a následně hydratuju krémem + rty namažu milovaným Matchalips. Ráno pleť jenom očistím právě micelárkou a potom nanáším denní krém a následně se maluju dekorativkou. Někdy se mi ale samozřejme taky nechce a jenom se večer odlíčím nějakými ubrousky a namažu :-) Na pleť se mi hodně osvědčila kosmetika s konopím, které je skvělé na problematickou pleť.
    abryst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matchalips zní suprově, neznám :). Vyhledala jsem si ho a to jsem netušila, že je matcha i balzám

      Vymazat
  13. Od Astrid na pleť používám akorát čistící gel, jinak jsem se zatím k ničemu nedostala.. dřív teda nějáké ty opalováky. :)
    somethingbykate@seznam.cz

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Veru..

    Tak u me je celkem zname, ze ja na oblicej pouzivam jen Astrid co se tyka odliceni a vycisteni...
    A to jen jejich ruzovou radu SOFT SKIN.. vzhledem k tomu, ze mam citlivou plet a tohle jedine mi sedi.. A ze uz jsem toho vyzkousela..Ted uz neexperimentuji, neutracim zbytecne a jedu uz na jistotu...
    Od astridu pouzivam i slunecni kosmetiku, uz jen diky te klasicke vuni, kterou si pamatuji uz z detstvi..

    Ale jinak je to klasika, vecer vycistim plet a to dokonale.. Mam rada i tu vuni micelarky nebo pletovky..Pak necham plet odpocivat a tesne pred spanim si natru plet bio bambuckym maslem...To je pro me to nejlepsi, co muzu pleti doprat..
    No a rano klasika, vycistim znovu plet, primer nebo krem a jedu denni liceni...

    A porad dokolecka..

    No a ted v lete pouzivam pres den termalni vodu na oblicej..

    Jo, cim je clovek starsi, tim o sebe musi vic pecovat...A ver mi, ze vim o cem mluvim..Driv jsem nepotrebovala na oblicej temer nic a vse bylo v pohode..Ale ted po tricitce uz clovek prave na pleti poznava jak "starne"..

    v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, já si pravidelně ráno čistícím gelem vyčistím obličej a namažu ho krémem. Poté tedy nanesu bázi pod makeup a jdu se líčit. Večer líčení opět smyji čistícím gelem a napařím si obličej ve vaně nebo žínkou namočenou v teplé vodě - tím se mi otevřou póry. Obličej tedy vyčistím ještě micelární vodou a jdu na peeling. Po peelingu tak 3 do týdne nanáším slupovací černou masku (určitě znáš ze všech možných videí a stránek). Před tím, než si ji ale nanesu, si nasypu na ruku trošku jedlé sody, přidám kapku vody a vytvořím z toho takovou kašičku. Tu si pak dám na nos, na kterém mám já osobně nejvíce černých teček atd. Jelikož je soda velmi agresivní, nechám působit jen tak 5 vteřin a opláchnu. Poté si už nanesu masku a následně ji po zaschnutí sloupnu. Po sloupnutí natřu pleť olejíčkem a těsně před spaním aplikuji krém na oči a noční krém.
    Měj se hezky a třeba něco z toho, co jsi ještě nevyzkoušela, zkus! :)
    lucieurbanova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*