Nákup v DM - Nivea, Balea, Trend it up, Celine Dion

/
9 Comments
Nádherný den ♥,

k narozeninám jsem dostala dárkovou kartu do DM a dnes jsem si šla nákup užít. Když nakupuju z dárkové karty nákup si vždy užiju víc, než když utrácím svoje korunky - dárkové karty jsou báječným dárkem, souhlasíte?

Koupila jsem si dva nové produkty Nivea. Tělové mléko s jojobovým olejem s třešňovou vůní pro normální a suchou pleť. Měla jsem vzoreček mléka a je fantastické. Ihned se vpije do pokožky, nádherně se roztírá a navíc voní úžasně.

Na sprchovou pěnu mě nalakála Klárka Skodulka a já si vzala variantu s výtažky z hedvábí a ovocnou vůní rebarbory a listů maliníku. Voní fantasticky a už se těším, až se dnes vysprchuju.


Parfémovaný deodorant Celine Dion voní nádherně svěže a sladce. Když se s ním navoním, přijde mi, jak kdybych se zrovna vysprchovala a cítím se fakt hezky.


Zaujal mě odstín 430 matte z řady ultra matte lipstick od Trend it up. Na rtech vypadá fantasticky. Rtěnka je příjemná, dokonale pigmentovaná a tvoří nádhený matný efekt.


Těším se taky na pleťovou masku s uhlím Balea. Maska je plátýnková a je určená pro problematickou a smíšenou pleť.


Nezapomněla jsem ani na dobrůtku a vzala jsem dýňová semínka v mléčné čokoládě. Byly tak výborný, že jsem je ihned snědla :).


Co Vás zaujalo z mého nákupu?


Mějte se nádherně,
Veru ♥





9 komentářů:

  1. rtěnka má pěkný odstín a jsem zvědavá co povíš na masku od Baley.

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsi ve videu popisovala, jak ti parfémový deodorant voní, úplně jsem měla nutkání, že si ho zítra budu muset dojít koupit, ale chvilku na to mi mamka přinesla novou voňavku, co mi koupila a holt si budu muset na tenhle parfémovaný deodorant počkat, nerada doma hromadím moc vůní :) Ale musí vonět fakt božsky! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Koukala jsem na video! jsem zvědavá na tu masku a tu pěnu od Nivei chci taky vyzkoušet! DMko mi strašně chybí, tady mají jen Douglas. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Nivea jede, ty novinky se mi líbí moc, určitě budu potřebovat ty sprchové pěny a lákají mně i nové letní edice sprchových gelů a antiperspirantů:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se líbí ta rtěnka, má moc pěkný odstín a navíc mám Trend it up ráda.:) A zaujala mě toaletka, měla jsme od Celine parfém.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké nákupy :) Ta rtenka vypadá skvěle :)


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  7. Sprchové pěny mám mnohem radši než gely :DD Parádní úlovky! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*