Miláno

/
14 Comments
Krásný den ♥,

plynule navážu na článek z Bergama a budu pokračovat fotkami a dojmem z Milána. Z Bergama jsem cestovala do Milána vlakem, který trval hodinu a jízdenka stála 4,80 euro. Překvapilo mě, že místní společnost Trenord nemá přepážky jako v ČR, ale jízdenky se dají koupit v obchůdku - trafice na nádraží nebo v automatu, ve kterém se platí kartou.

Jízdenku je nutné ještě před nástupem označit, případně propiskou napsat čas a zastávku, pokud by stroj na označení nefungoval.

Po cestě je nádherná příroda a kostelíky, takže cesta utekla rychle a byla příjemná. Vlak byl moderní a klimatizovaný. Ubytování bylo asi 20 minut pěšky od vlakového nádraží. Odložila jsem si věci a vyrazila do centra Milána. Paní na zastávce jsem se zeptala, zda se jízdenky dají koupit u řidiče - nedají. Nebyl nikde ani žádný automat. Takže jsem hledala a hledala, až jsem našla kavárničku, ve které jsem si jízdenku koupila. Stála 1,50 euro a platila 90 minut na tramvaj, metro a celkově dopravu po městě. Překvapilo mě, že se tam snadno nedá koupit jízdenka a člověk musí hledat v kavárnách či obchodech, nevím, kde všude by se dala ještě sehnat.

Miláno je krásné. Líbilo se mi zde. Mám tu ale jednu záležitost, která mi opravdu vadila. Všude v centru se pohybují lidé, kteří nabízejí růže, náramky, kukuřici pro holuby. A jsou nepříjemní, sledují Vás, dotýkají se Vás, aby Vám danou věc prodali. Opravdu nemám ráda, když je někdo neodbytný a narušuje mou zónu, mám z těchto lidí špatný pocit. Byli na každém kroku a nejvíce mi vadilo, že byli tak odrzlí a člověka tak otravovali, že s ním byli schopní jít několik metrů, aby jim danou věc vnutili.

V Milánu bylo spoustu nákupních možností, jak už klasické obchůdky, tak luxusní - Versace, Prada, Gucci,.. - bylo to tam jak ve filmu, kdy ženy chodí ověšené taškami, což se mi líbí :).

Večer při odjezdu z města, nás snad všechny na zastávce štípaly komářice a já si tak vysloužila krásných 42 štípanců, kdy jsem následující dny měla nohy oteklé, zarudlé a myslela jsem si, že se vážně udrbu :D - ani zakoupená mastička nestačila.

Užijte si pár fotek z Milána kde jsem strávila půl dne odpoledne a druhý den dopoledne, kdy jsem se procházela v parku u hotelu a pak se přemístila do Brescii, o které bude příští článek.






Koukám, že fotek k Milánu mám opravdu pár. Je to krásné město, ale za ten 5-denní pobyt se mi v Miláně líbilo nejméně, nejspíš je to kvůli výše zmíněným lidem.

Mějte se nádherně,
Veru ♥





14 komentářů:

  1. Ahoj,
    super že takto píšeš svoje zážitky a skúsenosti, baví ma to čítať. A fotky sú ako vždy veľmi pekné. Chcem sa len spýtať kolko si napríklad platila za ubytovanie a píšeš že si cestovala "len s batohom", bola si fakt len sama s batohom, alebo aj s priatelom?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuju za zpětnou vazbu :) ubytování na 4 noci, ve 3 různých hotelech mě vyšlo cca na 3500,- . Budu psát i samostatný článek na ubytování a celkově na to, jak si to zařizuju. Jojo jen s batohem a s přítelem :)

      Vymazat
  2. Miluju Miláno, ale to vlastně víš, a kdybych mohla jednu z fleku znova ! :) Nám teda nikdo nic nenabízel, tak možná se tam ti pochybní prodejci rojí hlavně o prázdninách....:(.

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jste měli parádní, město se mi určitě líbilo, nezanevřela jsem na něj, ale o prázdninách nevím, zda bych návštěvu vyhledávala :D

      Vymazat
  3. To je opět nádhera! :) Docela bych se do Milána taky někdy ráda podívala :)
    Taky takovýhle lidi nemám ráda, úplně mi vždycky zkazí dojem z celého místa, kde zrovna jsem, ještě bych pochopila, kdyby mi něco nabídli, já řekla ne a oni by šli pryč, ale takhle to bohužel nikdy nefunguje :/

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo kdyby hned odešli, tak super, ale když jsem byla najednou na chvilku sama, jeden mě doslova pronásledoval a fakt jsem měla strach :D člověk nikdy neví

      Vymazat
  4. Takoví lidi mi taky vadí. V Paříži jich bylo taky dost a když uviděli policii, byli schopní všechno odhodit a utéct. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady byli úplně v pohodě a policie jim nevadila :D

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. určitě by se tam toho dalo objevovat mnohem více :)

      Vymazat
  6. To tě úplně chápu, mě to vždycky rozčiluje taky. Hlavně po tom, co jsem byla ve Švédsku a nikoho by tam nenapadlo to tam udělat.. A hlavně jsi vždycky věděla, že se tam nekrade, kde jsi něco položila, tam si to našla. A jak jsem se zase vrátila zpátky do této mentality, tak je to pro mě vždy hroznej šok.., ale i tak bych se ráda do Milána podívala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem byla Domi s mamkou v Norsku a ve Švédsku, koukala jsem, jaký je tam chování lidí úžasný v tomhle ohledu. Škoda, že to není všude :)

      Vymazat
  7. To je škoda, že se ti líbilo nejméně, Milano je přitom na fotkách tak krásné a je to tak známé město.:) Nicméně to chápu, také by mě to vadilo ti prodejci.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to nádherné město a koukám, že letos se tam podívalo opravdu hodně lidí :) Možná, že Ti prodejci tam jsou hodně v sezóně, protože Lenča psala, že žádné nepotkala, za to já desítky :D

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*