Brescia, Sulzano a Lago di Iseo

/
13 Comments
Krásný den ♥,

z Milána jsem se do Brescii přepravila vlakem, který stál 4,80 euro a cesta trvala okolo 80 minut. Hotel jsem zarezervovala přímo u hlavního vlakového nádraží, takže jsem byla na hotelu tak za 5 minut.

Brescia mě úplně uchvátila. Bylo zde spoustu nákupních možností a také jsem si udělala výšlap na hrad. Líbilo se mi, že všude bylo krásně přístupno, takže jsem si mohla celý prostor projít.
I město samo o sobě bylo nádherné, krásná náměstí, katedrály a budovy.













Líbilo se mi, že všude jsem se mohla dostat vlakem, takže i do Sulzana jsem zvolila vlak. Cesta stála myslím 3,30 euro. Do Sulzana jsem jela proto, abych se dostala k jezeru Iseo, kdy cesta trvala ze zastávky k jezeru tak 10 minut. Cestou jsem našla malou plážičku.

Voda byla čistá, ale celkem studená, koupat se dalo. Příroda zde byla nádherná.







Ze Sulzana jsem opět přejela do Brescii, kde jsem si ještě večer procházela město. Poslední den jsem už vyrazila na vlak do Bergama, odkud byl odlet zpět do Ostravy.

Bylo zde nádherně, za sebe Vám můžu všechny místa, která jsem navštívila, doporučit.

Mějte se fantasticky,
Veru ♥








13 komentářů:

  1. Krásné video a fotky! Všude ti to sluší. Určitě jste si to moc užili! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda jsem se pokochala videem i fotkami, musí tam být naprosto nádherně:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Už z videa to vypadalo jako krásný výlet, fotky mne o tom už jen utvrdily :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, Veru :) Musela sis to užít :)

    OdpovědětVymazat
  5. To jste si udělali krásný výlet! Moc lidí do Bresci nezavítá, protože není tak známé. Přítel se tam narodil a podle mě je to moc krásné městečko a celkové tahle část Itálie je nádherná. My si minulý rok udělali výlet Brescia - Milano - Benátky a byla to paráda :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To je kráááása, miluju italskou přírodu a ty horyyyyy :))

    OdpovědětVymazat
  7. Navštívila jsi opravdu nádherné místa. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Holky, moc Vám děkuju za komentáře, bylo tam nádherně ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*