Bergamo

/
12 Comments
Krásný den ♥,

v červenci jsem navštívila italskou severní část Lombardii a během 5-ti dnů jsem stihla navštívit Bergamo, Milano, jezero Iseo a Brescii. Na jednotlivá místa vydám samostatné články, přijde mi to takhle přehlednější. Vše jsem si organizovala sama.

Koupila jsem letenku z Ostravy do Bergama od společnosti Ryanair. Z vlakového hlavního nádraží jsem se dostala na zastávku Ostrava Mošnov za půl hodiny. Letiště Leoše Janáčka se mi moc líbilo a let trval hodinu a 10 minut.

Na létání miluju vzlet a přílet, to je pro mě vždy takové intenzivní a během cesty jsem tedy usnula a až skoro na místě jsem si užívala pohledy z letadla, které byly nádherné.



Letěla jsem jen s batohem, takže jsem nemusela čekat na vyzvednutí zavazadla a rovnou jsem se vydala k hotelu, kdy cesta pěšky mi trvala asi 20 minut. Po krátké pauzičce jsem šla prozkoumávat město, které je nádherné a návštěvu určitě doporučuji.

Město jsem procházela po příletu a následující den a líbila se mi architektura, úzké uličky, obchůdky, byla jsem nadšená. Užijte si fotky :).

















Nádhera ♥

Mějte se fantasticky,
Veru





12 komentářů:

  1. Je to nádhera, Veru, krásné fotky, úplně z nich dýchá ta atmosféra:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je krása ♥ Těším se na pokračování.

    OdpovědětVymazat
  3. pekné miesto, krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, docela koukám, že jsi to zorganizovala sama, já jsem se ještě k ničemu takto nedokopala.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne naozaj :))
    www.veraparadis.com

    OdpovědětVymazat
  6. Hned bych tam jela taky, kočko :) ty tvoje fotky fungujou lépe než propagační materiály cestovek :D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, určitě sis to užila :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem většinou s touhle společností letěla. Fotky jsou krásné, muselo tam být opravdu nádherně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Moc holky děkuju za komentáře, Bergamo mě uchtávilo ♥ opravdu nádherné město.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*