Unboxing a dojmy - dobroty ze Šmakujto.cz

/
9 Comments
Krásný den,

k narozeninám jsem si objednala dobroty ze stránky http://smakujto.cz/ a podělím se s Vámi o své dojmy. Objednávala jsem na e-shopu poprvé a jsem se vším moc spokojená, od komunikace se zákazníkem přes balení až po produkty.

Líbí se mi rychlost dodání a možnost zásilky na uloženku, kdy jsem platila 55 korun. Po objednávce mi ihned chodily informační e-maily, což se mi líbí, ráda mám o všem ihned přehled. Dala jsem si do košíku produkt, který už nebyl na skladě, takže mi zaměstnanec ze Šmakujta volal a byl hodně milý, příjemný, takhle pohodový hovor jsem ještě ze strany prodejce neměla, moc přátelský přístup chválím.

Celkově zákaznický přístup hodnotím na jedničku. Uvádím Vám také ceny u produktů, já jsem uplatnila ještě 25% slevu při nákupu.


Využila jsem taky poznámky a nechala si napsat vzkaz. Jsem ráda, že jsem to udělala, protože teď už vím, že když bych chtěla box někomu darovat, tak tým ze Šmakujta si dá záležet na krásném balení a ještě na ručně psaném vzkazu.


Líbí se mi styl balení i hezká krabice.


Objednala jsem si vychvalované popcorny v příchuti javorový sirup a pražené pekanové ořechy (125 Kč) a v příchuti gin a tonic (89 Kč). Popcorny jsou dokonalou lahůdkou a já bych si nejradši objednala všech těch 8 příchutí :).


Křupavá zelenina zelené fazolky, zelený hrášek, sladké brambory, mrkev a červená řepa (45 Kč / ks) byla výborná a opravu hodně křupavá. Sušenou zeleninu jsem měla od více výrobců a tato byla nejkřupavější a lahodná.


Meruňka v hořké čokoládě (62 Kč) nevydržela dlouho. Jakékoliv sušené ovoce v čokoládě či bez ní, či jinak obalované miluju. Semínkovou směs (89 Kč) využiju do salátů, chuťově je výborná.


Mořská řasa s mořskou solí a balzamikovým octem (39 Kč) byla chuťově výrazná a hodně jsem si na ní pochutnala, krásně křupala.


Do džemu ve verzi klementinka a levandule (109 Kč) jsem se zamilovala. Tak chuťově výborný džem s velkými kousky, mega lahůdka.


Mé video na youtube:


Ochutnaly jste už něco ze stránky Šmakujto, lákají Vás dobrůtky?

Mějte se nádherně,
Veru ♥




9 komentářů:

  1. Ty joo to su same dobroty poskušala by som všetko mňaaan♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Fíha, zajímavé produkty. Ještě jsem nic nejedla, ale taky bych ráda ochutnala. Tak si nech chutnat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsou docela dost zajímavé produkty. Takový box ani ještě neznám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ozaj netypické veci, no verím že musia byť výborné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Bože to všechno vypadá taaak dobře! :))

    OdpovědětVymazat
  6. No super, ten popcorn bych ráda zkusila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Video je super, Veru :) Všichni o těch popcornech mluví, tak bych je taky ráda vyzkoušela, i když za tu dobu, co pracuju v kině, mám popcornu plné zuby :D

    Polovina roku 2017 v kostce

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*