Road Café

/
16 Comments
Krásný slunečný den všem,

venku je fakt moc překrásně a tak jsme si včera dali chvilku pauzičku od učení a zašli jsme na oběd do Road Café v Pardubicích.

Už jsme tam byli několikrát, protože jsme si podnik oblíbili jednak kvůli výbornému jídlo, hezkému prostředí a milé obsluze.

Jak chutná poctivý a kvalitní burger Vám, kam na ně případně chodíte?

Jednou jsme si dělali i domácí a taky byli dobré, ale není nad to se někam usadit a nechat se obsluhovat :).

Zase jsem začala nosit výrazné rtěnky. Před nějakou dobou jsem je všechny odložila a používala buď jen balzám na rty nebo nějaké nude, ale na léto jsou ty výrazné fakt ideální a navíc vždycky ten makeup pozvednou.


Jídelníček mám sestavený a zrovna na sobotu v něm mám hovězí steak, brambory a zeleninu, ale v poznámce mám napsaný, že když bychom někam zašli, tak si klidně můžu dát např. burger a hranolky. Tak když jsem tohle řekla příteli, hned věděl, kam zajdeme.

Sama si myslím, že tělu touto dobrotou neublížím, navíc je fakt, že 1 jiné jídlo z 35 nikdo nepozná.

Tak se mějte moc báječně
Veru ♥






16 komentářů:

  1. Jéé, vypadá vážně skvěle, musel být výborný :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky si pochutnáme :) mají i nejúžasnější hranolky, takový krásně opečený a úplně nemastný

      Vymazat
  2. Na burger jsem ještě nikdy nešla, ale jednou bych chtěla! :D Výrazné rty ti moc sluší, Veru :) Bez červené rtěnky to ani nejsi ty :)) Ale máš pravdu, že na léto se výrazné rty hodí, protože i já v létě vytahuji mou nejvýraznější rtěnku, kterou jsem schopná si dát a tou je matný lip cream v odstínu Prague, miluju ten odstín ♥

    Květen 2017 | Kosmetické oblíbenosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jak bude příležitost, zajdeme někdy spolu :) děkuju Markétko :* no odstín Prague je boží, ten bys měla větrat pořád :D

      Vymazat
  3. Si taka krasna, velmi si opeknela odkedy blogujes😆😉

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych asi nevěděla, jak takový burger nacpat do pusy :D Měla jsem jednou domácí, ale ten byl menší a na jídlo praktičtější :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No měla jsem rtěnku pod nosem a na bradě :D takže jsem to prvně jedla jako rukama a pak jsem dojedla příborem :D

      Vymazat
  5. Přesně jak už tady někdo zmínil, taky bych měla problém ten burger strčit do pusy :D Ale vypadá skvěle :) My si děláme jen domácí, nikde jinde mi moc nechutnají :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď byl fakt vysokej, sama jsem čučela, když ho donesl :D ještě, když jsme byli v Brně, tak jsme byli taky v nějakém podniku a ten byl teda chuťově luxusní a úplně obří, že jsem měla problém ho dojíst

      Vymazat
  6. Veru, taky jsem dělala domácí burger, ale jak píšeš, není nad to se pohodlně usadit a dostat ho až pod nos:-) Jinak se mi na Tobě moc líbí výrazné rtěnky, já sama na ně odvahu nemám, tak pořád nosím buď jen zabarvené balzámy, nebo jemné odstíny růžové, nude nebo korálové, ale Ty jsi přímo typ pro výrazné rtěnky, jen tak dál:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuju si na den, kdy jsem si vzala extra výraznou rtěnku a měla jsem pocit, že vypadám fakt zmalovaně a každý na mě koukal. Pak jsem si často výrazné rty malovala doma a postupem času jsem se do nich zamilovala a cítím se s nima sebevědomě. Tak zkus taky takto postupem, myslím, že i chlapům se ty rtěnky líbí :)

      Vymazat
  7. Taky si raději na ten burger někde zajdu a nechám obsluhovat. :-D Jinak výrazné rtěnky se mi na tobě moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Burger jsem měla zatím někde jen jendnou, když nepočítám mekáč... a to není "ten" burger v pravém slova smyslu. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*