PŘED a PO po 1 měsíci - redukce

/
17 Comments
Nádherný slunečný den všem,

upřímně jsem přemýšlela, zda fotky před a po zveřejnit, protože se stydím.

Na druhou stranu, když už jsem Vám napsala, že se o redukci snažím, tak bude i super, když uvidíte, že jídelníček a pohyb funguje.

Na fotkách stojím přirozeně, pozvolna, nijak nepozuji, chtěla jsem, aby tělo bylo na fotce takové, jako ve skutečnosti je. Samozřejmě, když se člověk vystaví, vypadá to ještě líp, jako u každého.

Fotky jsou pro mě nejdůležitější, na nich já osobně poznám, zda se něco děje. O váze představu taky mám, za měsíc jsem zhubla 3 kg, ale tohle je pro mě jen číslo.

Míry jsem si neměřila, takže ty nevím, ale myslím, že z fotky jde poznat, že postava se změnila.



Fotky jsou od sebe rozdílné 1 měsíc. Přiznám se Vám, že poslední 2 týdny jsem do posilovny nechodila a v jídelníčku trošku povolila.

Posilovna už se mi nedala se školou skloubit, takže když mám více času, jedu buď na kole minimálně na hodinu a nebo cvičím doma/ na zahradě, protože mi to jednoduše vezme míň času.

Jak budu mít vše dokončené, posilovna bude zase na denním pořádku, protože mě posilování tam baví úplně nejvíc.

Důvodem proč jsem povolila ve stravě, je psychický stav, který jsem nezvládala, byla jsem příšerně protivná, unavená a hladová. A bohužel jsem to nedokázala skloubit se školou, takže jsem si občas snědla něco víc. Jednoduše jsem tuto situaci neměla pod kontrolou.

A vzhledem k tomu, že jsem se bavila s kamarádkou o jistých problémech spojených s jídlem, tak jsem se jednoduše nechtěla dostat do žádných problémů a když bylo prostě nejhůř, jídelníček jsem si doplnila.

I tak jsem s malým pokrokem spokojená, cítím se skvěle, mizí mi celulitida a zdravě jím dál, protože mi to tak vyhovuje. Jen momentálně nedržím nic striktně, protože studium je na prvním místě a teď věnuji čas studiu. A jak vše bude hotové k systému se vrátím, protože už tam nebude tak psychický tlak.

Těším se na Vaše komentáře, mějte se moc báječně
Veru ♥

PS: Věřím, že fotky oceníte





17 komentářů:

  1. Na fotkách je to Veru vidět velmi dobře a gratuluji! S tím studiem a jídlem navíc to chápu, je to normální. Hlavně ať se ti všechno vydaří a pak můžeš pokračovat ve svém plánu. :) hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  2. Super změna:) Taky jsem teď začala cvičit, ale na váhu se nedívám, to jen číslo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji! Změna je na fotkach jasně vidět.

    OdpovědětVymazat
  4. Super změna :-) Jsi skvělá! Já teď zhubla 2,5 kg z nervů ze státnic :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Děláš dobře, Veru, že posloucháš své tělo. Až doděláš školu, budeš mít klidněji a můžeš se pustit do nových věcí. Všechno dohromady nejde.

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, velká gratulace! Já nutně potřebuju zhubnout, dost jsem se vyžrala.. :D :/ Kouknu na nějaké tvé články o hubnutí.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta změna je z fotek očividná, moc Ti držím palečky, jak se školou, aby jsi vše zvládla, tak i potom, až se vrátíš ke svému systému:-) Jsi skvělá!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,
    na těch fotkách je vidět podle mě dost velká, ale přitom pořád zdravá změna. Zase zhubnout za měsíc nějaké šíleně velké množství kil není také zdravé. Jdeš na to postupně a uvědomuješ si, co si tvoje tělo žádá.
    Přeji hodně štěstí ve škole i při cvičení:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji! Změna jde krásně vidět. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Změna je opravdu vidět :) Hlavně se na sebe nezlob, že jsi trochu polevila, psychika je moc důležitá a pokud se budeš cítit líp, když si dáš něco mimo jídelníček, svět se nezboří. Já sama žiju ve stresu na čokoládě :D Ale teď, když je po všem, se opravu musím dát na lepší stravu. Kočko, jen tak dál, máš hezkou postavu a věřím, že dojdeš i do cíle, kdy se sebou budeš opravdu spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluju, jen tak dál! :) Chápu to s tou školou, je to horší teď před koncem, ale už za chvíli jsou prázdniny! :D <3
    BE AS HAPPY AS THE SUN

    OdpovědětVymazat
  12. Přesně tak, škola je teď důležitější. Ale i tak jde změna hezky vidět, super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  13. Moc si vážím Vaší zpětné vazby ♥ DĚKUJU

    OdpovědětVymazat
  14. Změna rozhodně je vidět, gratuluji! :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  15. Wauuuuu, tak to klobouk dolů! Výsledek je teda fakt senzační! Já bch už se sebou potřebovala taky něco udělat, ale pořád nejsem schopná se k tomu dokopat.. :/

    OdpovědětVymazat
  16. Za měsíc je to super změna a člověka to nakopne ještě více, když t ypokroky vidí takhle na fotkách :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*