Odměňování - beauty procedury - nové vlásky a pedikúra

/
14 Comments
Krásný den ♥,

v pondělí se mi podařila poslední zkouška v mém posledním zkouškovém. Pět let uteklo opravdu hodně rychle a ukončení VŠ je už na dosah.

Ráda se odměňuju, takže jsem si na tento týden naplánovala pedikúru a kadeřnici. Na pedikúře jsem byla u paní Dity Gűrtlerové, která má studio na Štrossově ulici 116 v Pardubicích a v jejím salonku jsem byla poprvé.

Nožky jsem prvně dala do vodní vibrující lázně a poté paní Dita odstranila zrohovatělou pokožku, namasírovala nožky a nalakovala nehty. Vybrala jsem si krásný neonový růžový lak.

Na pedikúře jsem byla spokojená a při masáži jsem si říkala, ať nikdy neskončí, miluju jakoukoliv masáž. Platila jsem 230 Kč a můžu paní Ditu jen doporučit. Líbilo se mi, jak jsme si celou dobu povídaly, byla milá, přátelská a pozitivní, takové lidí mám nejradši.

Přikládám odkaz na její stránky zde .



Vlasy jsem si šla zkrášlit opět do In Studia k Ireně Bukáčkové, od které vždy odcházím spokojená, s úsměvem na tváři a myšlenkou, jak mám nádherný vlasy. Irča je úžasná.

Tentokrát jsem si zvolila odstín Dark Chocolate od Revlonu, ve kterém se cítím výraznější a hezčí. Celý čas u Irči si užívám. Za barvu, střih, péči, styling a úžasně odvedenou práci jsem zaplatila 1100 Kč. Ještě jsem dostala dárečky - sprej na vlasy a masku na ruce od Revlonu.



Ještě bych ráda zašla na thajskou masáž, na které jsem už v Pardubicích taky jednou byla a je to úúúžasné. Já teda byla na té relaxační olejové.

A co Vy a beauty procedury?

Mějte se nádherně,
Veru ♥







14 komentářů:

  1. Super video!:) Na tvá videa koukám ráda, z blogu jsi mi vždy přišla sympatická, ale na videu jsi ještě více sympatická a milá!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu, Verunko, ta tmavší ti sluší o hooodně víc :) Jsi kočka. ♥ Je super, že sis udělala takovou radost. Já si už asi tak měsíc říkám, že se konečně objednám na kosmetiku a rovnou bych k tomu přidala i nehty, protože se mi nelíbí, jak má každý nehet jiný tvar a já to neumím udělat tak, aby byly stejné :D Přitom je to škoda, protože nehty mám hezké, zdravé a dlouhé.

    Měj se krásně a užij si dovolenou ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O nehtech Markétko taky přemýšlím, hodně se mi totiž lámou (i když teď jak beru rybí olej a vitamíny, tak se to spravilo). Tak si taky udělej nějaký pěkný den a děkuju ♥

      Vymazat
  3. Teda, to bych si nechala líbit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty tmavé vlásky ti moc sluší Veru... o pedikůře už taky hrozně dlouho přemýšlím, ta barva laku vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, Míšo můžu jen doporučit, mě teda pedikura vůbec nelehtá, to kamarádka by se tam vždycky zbláznila :D

      Vymazat
  5. Veru, Tobě ta nová barva sekne, moc Ti to sluší:-) Odměnu sis rozhodně zasloužila, sama se taky ráda odměňuji, ať už nákupy nebo tím, že si zajdu ke kosmetičce, na manikúru nebo ke kadeřnici. Pro mně to není jen zkrášlování, pro mně je to i odměna a forma relaxu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak to beru i já, tím, že tam jsem, tak všechny myšlenky spadnou za mě a já si jen užívám tu danou chvilku :)

      Vymazat
  6. Ten lak je boží, skvěle se hodí k létu.:) A vlasy máš krásné.
    Já na to zkrášlování někde moc nejsem, spíše doma sama si udělám beauty den.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A v botech navíc fakt nádherně svítí :) děkuju Kači. Já si taky ráda dělám beauty den i doma

      Vymazat
  7. Nové vlásky ti sluší :) já se taky chystám ke kadeřnici, ale asi až v září, nechci si platit barvu když vím, že mi stejně vlasy sluníčko zesvětlý a udělá s barvou paseku :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Leni :) tak to v září dopřeješ vláskům péči

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*