Nakupuj a prodávej s aplikací letgo

/
5 Comments
Krásný den,

teprve před 2 týdny jsem se dozvěděla o aplikaci letgo. Aplikace slouží k nákupu a prodeji všeho možného. Začala jsem ji hned v mobilu používat, zalíbila se mi a už jsem 10 kusů věcí prodala a podělím se s Vámi o své dojmy z aplikace.

Aplikace se mi líbí, protože díky lokalizaci můžu prodávat a nakupovat vše, co mám v blízkosti. Takže je paráda, že si můžu nastavit místo, ve kterém pobývám a potom až bych někam jela, tak i tam si můžu dát vyhledat věci a případně něco zajímavého prodat/ koupit.

Práce s aplikací je velmi jednoduchá. Nafotila jsem si předměty, přidala popisek, cenu a vystavila k prodeji. Když se někomu můj předmět zalíbí, označí si ho srdíčkem a pak má tyto předměty v záložce oblíbené. Pokud se člověk chce domluvit rovnou na prodeji, tak danou osobu kontaktuje a probíhá mezi nimi diskuze, ve které se domluví na místu, případné slevě, zašle více informací.

Já už si takhle domluvila místo předání s 2 holkama, sešly jsme se, předaly si věci a bylo rychle po prodeji.

Po prodeji jsem v aplikaci označila, že jsem předměty prodala a označila jsem toho, komu jsem to prodala. Tahle funkce se mi líbí v tom, že když věci prodávám, tak se podívám na profil toho člověka a vidím, že už něco koupil a nebudou s ním problémy.

Když mám čas, tak i mrknu, co zajímavého někdo v mém okolí prodává a opravdu se tam dá koupit vše, na co člověk pomyslí :).

Aplikaci jsem sama dříve neznala a jelikož mi přijde opravdu hodně povedená a oblíbila jsem si ji, tímto článkem Vám ji dávám za svůj tip.

Znáte/ používáte aplikaci letgo ?

Mějte se báječně,
Veru ♥







5 komentářů:

  1. Tobě to čím dál tím víc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. O aplikaci jsem hodně slyšela v reklamách, no mrknu na to! :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  3. Aplikaci znám, ale nevím zda ji vyzkoušet. :D je to na způsob to samé jako vinted :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle aplikace mi něco říká, ale zkušenost s ní zatím nemám, já se dřív věcí zbavovala (nebo si pořizovala nové:-)) na Aukru, pak jsem se přestěhovala na Vinted. Ale prozkoumám i letgo, díky za tip:-)

    OdpovědětVymazat
  5. No, založila jsem si tam profil a i se snažím něco prodat, ale nikdo to prostě nechce :D a nebo je to mým umístěním no, to asi spíš -.-"

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*