Můj den ♥ #birthdaygirl

/
18 Comments
Nádherný den přeju Všem,

rok zase utekl jako voda a je zde můj oblíbený den - narozeniny. Sama doufám, že jsem stále krásná a mladá, spíš s každým rokem mladší a krásnější :D. I když ségra mi dnes přála a napsala mi "stařeno" :D.

Narozeniny jsou pro mě svátkem, který si užívám a vždy si tento den udělám výjimečnej.

Ráno jsme začali fantastickou snídaní v podniku Dobrý kafe v Pardubicích. Obsluha byla moc příjemná, interiér originální a jídlo vynikající.

Na kavárnu jsem dostala skvělé ohlasy od kamarádek a i já můžu jen doporučit. Vše bylo na 1*.

Snídani jsem si užila, pak jsem šla na zkoušku a když jsem se vrátila, přítel doma na mě čekal s nádherným překvapením, překrásnou růží. A teď ještě jdeme do kina, povím Vám, můj narozeninový den je nádherný.

Moje kamarádka mi taky udělala obrovskou radost tím, že věděla, že ve škole budu čekat na zkoušku a tak mi tam přišla popřát a donesla mi nádherný dárek ♥. Je báječný, když si člověk dá záležet nejen na tom dárečku, ale pro mě hodně znamená i to, jak dostanu dárek zabalený. Protože když dostanu dárek v dárkové taštičce, trochu mě mrzí, že to dotyčný odbyl.







Pa ♥




18 komentářů:

  1. Verunko, nádherné fotky a přeji všechno nejlepší k narozeninám. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko, Ty ještě dlouho nebudeš žádná stařena, jsi mladá a čím dál krásnější:-) Musím Ti popřát vše nejlepší, zdraví, štěstí, lásku a ať se Ti splní všechna přání ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, dodatečně přeji všechno nejlepší. Ty růžičky jsou nádherné a ty celá záříš, krásné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. To jedlo vyzerá dokonalo chutne! :) Všetko najlepšie.

    www.jednoducharuza.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. ´Koukám, že sis narozeniny fakt užila :) já jsem ten typ člověka, který má celý den depresi, že je zase o rok starší... :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to má být! Pořádně si užít narozeniny♥ Krásné narozeniny, hodně úspěchů a lásky Verunko:))

    Vee

    YourVee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Je vidět, že jsi si narozeninový den krásně užila...
    Dodatečně ti přeju všechno nejlepší Veru :)

    OdpovědětVymazat
  8. Juu všechno nejlepší, taky blíženec? :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasnej Blíženec :D i jsem se dívala do různých popisků znamení a Veronika je i jméno pro Blížence :D

      Vymazat
  9. Jde vidět, že sis narozeninový den užila, tak to má být :-) Přeju dodatečně všechno nej, jsi moc sympatická holka :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Dodatečně všechno nejlepší, ať se ti dál plní tvá přání :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
  11. Jé všechno nejlepší.:) Jinak přítel tě moc pěkně potěšil, to jsem zvědavá, co vymyslí ten můj. :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  12. Krása! Přeju všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  13. Verunko krásné narozeninky ještě přeji :) jsi kočka a stále tak usměvavá, moc Ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  14. Jéé..to vypadá krásně. Narozky sis fakt užila :) Já se je taky snažím užívat, ale nikdo není stejně nadšen jako já :D A považují jakékoliv narozeniny za normální den :(
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*