Co jsem dnes jedla? 2. díl

/
22 Comments
Ahoj všichni,

ještě než začnete koukat na fotky z mého jídelníčku, jen Vám chci říct, že dokončuji VŠ a tak bude na blogu teď nejspíš prázdno.

Mám před sebou ještě pár povinností a až je splním, tak se budu celou dobu připravovat na státní zkoušky. Což už i ve volných chvílích dělám, protože je toho k naučení hodně a já chci být připravená perfektně.

Tak pokud na blogu či youtube neuvidíte nic nového, budete znát důvod. Nechci tady nějak šířit svoji skleslou náladu, tu spíš popíšu, až bude po všem a budu se moct o celé VŠ rozpovídat.

Není to pro mě lehké, ale vybrala jsem si tuto cestu sama a chci ji dokončit úspěšně, protože pro mě to znamená hodně, opravdu hodně.

Jídelníček je ze dne, kdy jsem měla trénink v posilovně a kardio.

K snídani jsem si dala 3 vejce, kaiserku a borůvky. Ovoce různě prostřídávám.


Po cvičení jsem vypila protein a snědla hrstku ovoce s vlašskými ořechy.


K obědu jsem měla kuřecí maso, rýži basmati a dušenou zeleninu. Lusky jsem si oblíbila úplně nejvíc a připravuju je nejčastěji. V Lidlu mají výbornou zeleninu. Kuřecí maso buď vařím ve vodě nebo orestuju na olivovém oleji.


K svačině jsem jedla slunečnicový chleba Penam s šunkou z Lidlu (kupuju 92% nebo 96% v Lidlu) a zeleninou.

K večeři už jen tvaroh a vlašské ořechy. Na dochucení tvarohu jsem si koupila Zero syrup od Myprotein, protože samotný tvaroh už mi leze krkem a Kuba mi tyto produkty do jídelníčku doporučil. Syrup má ale zvláštní chuť, borůvka mi ještě jakžtakž chutná, ale karamel je tedy nic moc. Ráda bych zkusila i flavdrops - máte někdo zkušenost?


Mějte se nádherně,
Veru ♥




22 komentářů:

  1. Všechno vypadá lákavě :) Přeji ti hodně štěstí při dokončování vysoké školy :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam mňam :)) Mäso s luskami si tiež musím niekedy spraviť na obed, vyzerá to viac než dobre :) Držím veľmi palce na štátniciach! ♥

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hlavně rychlý oběd, celkově ta zdravá verze obědů je hodně rychlá :)

      Vymazat
  3. Veru, držím Ti palečky, úplně nejvíc jak umím:-) Tvůj jídelníček se mi líbí, až na ty lusky, ty já stejně jako dušenou mrkev nemusím už dob školního stravování. Ale třeba si k nim někdy najdu cestu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přidám Ti svůj příběh. Na ZŠ jsem nesnášela, když byla k obědu dušená mrkev a potom brambory, lusky a ta omáčka. Jednou mě kámoška asi ve 2. třídě donutila, abych tu mrkev snědla, že to jinak řekne mé mamce, že nejím obědy. No trochu jsem snědla a 2x jsem se poté z ní pozvracela. Dušenou mrkev nemůžu ani cítit :D. Lusky jsem od ZŠ taky nejedla právě kvůli té hnusné kombinaci. A nějaký víkend přítelova mamka lusky uvařila jako přílohu k rybě a to jsem si pošmákla. A tak si je od té doby kupuju a moc mi chutnají - dušené, orestované - lahůdka :)

      Vymazat
  4. Oh mňam :) Zdravé a určite aj dobré mala by som si brať príklad
    www.veraparadis.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jsem ráda, že jsi se inspirovala :)

      Vymazat
  5. Ňaaaam, ten tvaroh s oříškama bych si hned dala :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě ten tvaroh už kolikrát leze krkem :D Tento z Lidlu není moc dobrý

      Vymazat
  6. Velmi pěkný článek, já v poslední době jídlo hodně zanedbávám :-/

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně štěstí se studiem, určitě to všechno v pohodě zvládneš a budeš se moct věnovat naplno tomu, co Tě baví :* Lusky miluju naprosto nejvíc, sestřenka je nedávno dělala jen tak s trochou cibulky a neměly chybu. A měla jsem je ráda i na základce, kde je dělali k masu a bramborám. Měli je tak dochucené, že jsem nikdy nepřišla na to, jak to udělali, ale hrozně bych ten recept chtěla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :* vařím si je teď nejčastěji, pak mám taky ještě hodně ráda brokolici. :D

      Vymazat
  8. Nevedela by som si predstaviť že by som tvaroh jedla neochuteny ale stym zero sirupom si dobre spravila:) A prajem ti veľa štastia v škole nech ti to vinde ako si predstavuješ:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) měla jsem jeden tvaroh, kterej byl dobrej i neochucenej, ale jinak ty ze supermarketů jsou nic moc :D

      Vymazat
  9. Veru, davej bacha, olivovy olej je zdravy jen do studené kuchyne (salatu a tak). Pri 200°C se stava karcinogenni, a proto je na smazeni nevhodny, zkus to vygooglit :)
    PS: Neber to jako rypani, jen jsem se chtela podelit o to, co jsem sama dlouhou dobu nevedela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyyyjo a ja na tom smažím, to jsem nevedela, moc dekuju za upozorneni. A na cem tedy takto smazis/ varis ty?

      Vymazat
    2. Já četla, že je na to dobrý řepkový olej, tak smažím teď nejčastěji na něm :) Ale asi se shodnem, že žádný smažení na oleji nebude úplně zdravý :D

      Vymazat
    3. Jo a všechno nejlepší k narozeninááááám! :-*

      Vymazat
    4. Taky jsem se dočetla, ze řepkový a shodném se, ale kapka neuškodí, tak musim koupit :D. A dekuju :*

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*