V romantických šatech

/
11 Comments
Krásný den,

když si prohlížím šaty na Aliexpressu, mají jich tam spoustu krásných. 

Tyto šaty s krajkovaným vrškem mě zaujaly a tak jsem si je objednala.

Obvykle čekám na zboží max. měsíc, tyhle šaty se ke mně dostaly po 5 měsících a já už si myslela, že ani nepřijdou a na Aliexpressu jsem už dávno s prodejcem otevřela spor.

Líbí se mi spojení růžové a bílé. I když po vyprání v pračce na 30 stupňů, šaty pustily barvu tak silně, že vrchní část šatů je obarvená na světle růžovou a všechno ostatní prádlo nabralo taky růžový nádech, takže teď místo bílé bundy mám růžovou.

Šaty jsou pohodlné a sedí mi, akorát jsou celkem krátké na délku, což mi ani nevadí, ale rukávy jsou taky kratší a nevím, jestli to tak má být nebo ne :).

Za šaty jsem zaplatila kolem 200 Kč.







Máte zkušenost s oblečením z Aliexpressu nebo Ebay?

Mějte se moc nádherně ♥ a zítra mi můžete držet pěsti - píšu svůj poslední zápočet na VŠ ! 





11 komentářů:

  1. Veru, pěsti Ti samozřejmě budu držet:-) Já často na Ali nebo eBay oblečení očumuji, ale ještě jsem nenašla odvahu si nějaké objednat, i když by se mi toho líbilo dost. Sluší Ti to:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Rukáv podle mě 1/3 být má, ale příjdou mi pro tebe opravdu krátké... já z toho důvodu na ali/ebay šaty vůbec nekupuji - jsem vysoká a takto krátké šaty bych už nenosila (před pár lety možná jo :D:D), teď spíš sháním vše delší, abych mohla nosit i do práce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vždy keď sa nudím hlavne v škole tak idem na Aliexpress a vždy sa mi tam niečo páči . Nakupujem tam skoro stále inak tebe tie šaty veľmi pristanú :)

    OdpovědětVymazat
  4. Šaty ti moc sluší, Veru :) Já mám z Ali jen ty rtěnky od Nyxu, jinak nakupuju spíš na Ebay. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Já si na Ali objednala maximálně čepice a čelenky na zimu. Jinak oblečení tam moc nenakupuji. Šaty jsou docela krásné, ale na můj vkus až moc krátké. A ta doba doručení je hrozná. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. su ti male - kratke a nemas pas v pase, takze ti skracuju trup a deformuju to, co inak vyzera ako velmi pekna postava. nenosila by som ich :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne šaty! :) Veľmi ti to pristane :)

    Pozývam ťa na Giveaway o výrobky značky Dermacol! : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju za Vaše názory holky :) tak já nevím, jestli si šaty nechat nebo je prodat. Škoda, že jsou tak krátké, protože jinak jsou fakt krásný

    OdpovědětVymazat
  9. Šaty jsou krásné ale je máš pravdu, jsou dost krátké. Já jsem si taky kdysi koupila šaty z Ali a ten stejný problém, prostě byli krátké. Zase 200 není moc a občas se zadaří a člověku přijdou naopak moc hezké kousky. Ali ráda prohlížím a vždycky je to nekonečné množství stránek s oblečením, která nekončí. Občas jsem schopná prohlížet věci na Ali klidně 2 hodiny. Nedávno jsem si kupovala tričko, určitě se na blogu pochlubím :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Šaty se mi moc líbí. Sukně je poněkud kratší..

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*