Sportovní legíny Bas Bleu Calypso

/
14 Comments
Krásný den všem,

v červnu budu mít narozeniny a tak jsem si udělala radost už předem a objednala jsem si troje legíny na cvičení ze stránek insportline . Na první pohled mě zaujal jak vzhled, tak cena legín.

Navíc když jsem si zaregistrovala e-mail, ještě jsem dostala 100 Kč slevu při nákupu a protože cena objednávky byla nad 1000 Kč, poštovné bylo zdarma.

Legíny na fotkách jsou konkrétně tyto . Když jsem si je oblékla, hned jsem si říkala, že se mi vyplatilo zainvestovat, protože jsou legíny extra pohodlné a opravdu neprůhledné.

Já jsem z koupě nadšená, mám radost ze všech 3 legín a ty další Vám ukážu zase v nějakém příštím článku.






Bavilo by mě být tváří nějaké sportovní značky :)

Líbí se Vám legíny?

Mějte se nádherně a užívejte fantastický počasí,
Veru ♥




14 komentářů:

  1. Legíny se mi líbí, já bych teda pro sebe radši jiné barvy než bílé, protože se často někde otřu, no a víš jak :-) Pokud člověk cvičí hodně, tak proč si nekoupit něco lepšího. Myslím že ty je teď plně využiješ :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Legíny se mi líbí, jen nejsou mým typem, které bych si oblékla nebo tak. Ale k tobě vážně sedí a na tobě jsou pěkné, sluší ti! :) ♥
    Vee

    YourVee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší Ti to, Veru, máš nádherný vlasy, tiše Ti je závidím:-) Legíny se mi líbí, ale pro sebe bych volila asi černou barvu, jak ji u ostatního oblečení nemusím a mám ráda barvy, tak v legínách se cítím nejlíp v těch černých:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nějaké pěkné leginy si taky plánuji pořídit a ty tvoje vypadají skvěle! Jinak máš krásnou postavu!! sluší ti to :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Legíny jsou nádherné a opravdu ti sednou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Nemůžu se nějak rozhodnout, jestli se mi líbí a nebo ne :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. teeda su zaujimave leginy tebe pristane všetko:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj holky :) díky moc za názory. Taky by mě nenapadlo, že si objednám bílé legíny, ale když jsem je viděla, zaujaly mě hned :) nosit pořád černou je pro mě nuda, takže jsem ráda, že jsem se odvázala a vypadají fakt hezky

    OdpovědětVymazat
  9. Su velmi zaujimave a super ti sedia :), ja leginy az tak nenosim a ak tak zostavam pri jednoduchej klasike :)

    OdpovědětVymazat
  10. Legíny jsou pěkné a tobě Veru, to neskutečně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Veru si neskutocne krasna slecna, mas velmi zensku postavu, tesim sa na to, co s nou dokaze spravit terajsi rezim 😊

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*