Nejoblíbenější líčení

/
8 Comments
Krásný den ♥,

ještě než se dostanu k tématu, tak Vám prozradím, že 23. května v úterý vyjde nové číslo Cosmopolitanu, kde budu mít fotku v rámci focení na vlasovou péči Dove. U Cosmopolitanu bude jako dárek krém Nivea, tak já už se těším, až si časopis koupím :D.

Poslední týdny jsem nechávala obličej odpočinout a vůbec jsem se nemalovala. Jednak se mi nějak vůbec nechtělo a byla jsem ráda, že jsem se učesala a vyrazila do posilovny a pak rovnou do školy, takže jsem ušetřila na čase, když jsem se nelíčila.

 Za to, když na líčení čas a chuť mám, volím poslední dobou na očích černou linku a jemnou rtěnku.

Myslím si, že mi tohle líčení i nejvíc sedí a je zajímavý, že když měl někdo možnost mě namalovat, pokaždé zvolil jiné líčení. Ale já se cítím nejlíp tak, jak se maluju já.

MOC VÁM DĚKUJU za komentáře k minulému článku a určitě se s Vámi chci o svou cestu podělit. Jen prvně místo toho, abych hned ukazovala jídla z jídelníčku, tak Vám napíšu jakou skladbu jídel ode mě můžete čekat a jak to mám s pohybouvou aktivitou, která se taky v jídelníčku projevuje.

Vím, že jdu tou správnou cestou a za vším, co teď dělám a jak jím si stojím a vím, že ty výsledky se dostaví a přesně i jak jste mě podpořily na instagramu, budu svá a nenechám si do toho mluvit od lidí, kteří zřejmě zastávají jen jeden názor.






Budu ráda, když mi napíšete jak se teď máte Vy, co se u Vás třeba stalo nového, jestli už máte nějaké plány na léto.

Mějte se báječně,
Veru




8 komentářů:

  1. Gratulace k umístění v Cosmopolitanu! Tohle líčení ti taky moc sluší, sama se teď linky učím a musím říct, že jsem si je moc oblíbila. Jsem moc zvědavá na nějaké články o tvé cestě, ráda chytnu inspiraci co si třeba vařit, protože už jsem v tom naprosto bezradná :D Já se pořád učím a učím, takže už se jenom modlím ať to všechno skončí a můžu si zase trošku užít sluníčka a života celkově, protože tohle je příšerný :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem nakoupila lístky rovnou na dva letní festivaly a o víkendu bych chtěla naplánovat dovču u moře :). Doufám, že se mi povede zhubnout ještě nějaké to kilčo do léta, teď se sama sobě vůbec nelíbím :D. Jinak moc děkuji za další článek, opět z fotek jde velká pozitivní energie!
    Beauty by K. - narozeninová soutěž

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, ten cosmopolitan je super! Hrozne ti to preju:)) půjdu po něm mrknout.
    A toto líčení ti hrozne sluší, linky dělají zázraky ;) taky je nosim ze všeho nejraději.

    OdpovědětVymazat
  4. Pro Cosmopolitan si určitě zajdu a krém jako dárek se taky určitě bude hodit:-) Mně se tohle líčení líbí, preferuji je i na léto, je to rychlý, jednoduchý a vypadá to dobře:-) Tobě to, Verunko moc sluší, mně stačí vidět Tvůj úsměv a hned se usmívám i já, je vidět, že jdeš správnou cestou a hlavně se nenechávej od nikoho zviklat, já Ti moc držím palečky a těším se až o tom napíšeš víc:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zkusím se po tom Cosmopolitanu podívat a koupit si ho :)
    Jinak líčení ti moc sluší :)
    Mne teď začíná zkouškové, takže budu většinu času trávit doma u učení a už se těším, jak se nebudu muset každý den malovat a dám si do pořádku pleť před létem :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle jemné líčení ti taky moc sluší. :-) Mrzí mě, že si Cosmopolitan nemůžu koupit. Je u něj i moc krásný dárek.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě jednou gratuluji k focení do Cosmopolitanu :) Taky je to můj sen, jen nevím, co bych tam zrovna já dělala :D Líčení ti moc sluší, také většinou sahám po černé lince a jemnému zbytku :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji ke Cosmopolitanu! ♥ Jen tak dál
    Líčení ti sluší, nejvíc se mi líbí fotka, na které máš černobílé tričko:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*