Nákupy a vlasová péče Dove

/
8 Comments
Krásný den krásky,

když jsem byla na focení v Praze, tak jsem zašla s kamarádkou do obchůdku I am a koupila si tam tyto krásné náušničky. Jedny byly za 30 korun a druhé za 50 korun, takže jsou moc pěkný a navíc za super cenu.


Na vyzkoušení jsem dostala sadu Dove pro objem vlasů. Maska, šampon i kondicionér krásně voní a vlasům dodávají produkty lesk a nadýchanost. Vidím velkou změnu, pokud masku použiju.


Do posilovny se mi nechce nosit čisticí voda a tamponky, takže to řeším těmito jednorázovými ubrousky. Z Lidlu za 20 Kč prokážou službu, kterou mají, jsou navlhčené tak akorát.


V DM mě zaujal ovocno-květinový sprej na tělo, který voní krásně sladce. Přidala jsem do košíku ještě sprchové gely.

Platýnkovou masku má i Balea za 30 Kč a pokud byste si ji chtěly koupit, tak ji hledejte přímo u pleťových produktů, není mezi těmi klasickými maskami za 20 Kč.

Zaujaly mě i krémy na tělo, pleť i rty, který jsou v krásné plechové krabičce. 


V Rossmannu jsem koupila antiperspiranty Dove, ke kterým je žiletka jako dárek.


A to je z mých skromných nákupů vše, zaujaly Vás v DM novinky?

Mějte se krásně,
Veru





8 komentářů:

  1. Super video, Veru! časopis bych si koupila :). Jinak ten deodorant od Dove original zrovna používám a strašně krásně mi voní!BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní krásně, já jsem si tu vůni oblíbila hned i když jsem ji už předtím měla ve sprcháči a to byl taky oblíbenec, protože mi přijde, že vůně ze sprcháčů Dove mi vydrží na těle dlouho :)

      Vymazat
  2. Náušnice jsou překrásné a hlavně jednoduché a decentní, což mám velmi ráda. A Dove je super. Nevím jestli je tohle nějaká nová řada, ale už jsem měla šampon a kondicionér několikrát a vlasy jsou pak opravdu jemné a hebké. Jinak pěkné video, palec nahoru :)

    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla, že nová řada to je Lindo, ale jistá si nejsem :) Děkuju moc za pochvalu

      Vymazat
  3. Mně se nejvíc líbí ty univerzální krémy Balea, krásně voní a hlavně mají úžasné obaly. A pak mám i ten tělový sprej, ten taky hezky voní. Ale víc mi voní tělový sprej z té letní limitky Bahamas Dream, to je vůně přesně podle mého gusta:-) Balea teď má plno novinek, jak sprchových gelů, tak ostatní kosmetiky, takže jsem teď hodně hřešila:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z limitky Bahamas Dreams mám sprcháč a voní fakt krásně, sprej jsem tam neviděla. No ty hříšnice :D

      Vymazat
  4. Já u Balei miluji ty krémy v plechových krabičkách, jsou moc krásné. Taky jsem byla na nákupech v DM, ale to jsi vlastně viděla na instagramu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Ty náušničky jsou krásný, takový decentní, a to se mi líbí :) Vlasovou péči Dove miluju, ať jde o jakoukoli řadu :) Občas jsem taky líná se pořádně odlíčit (třeba když si jdu jenom zdřímnout odpoledne :D) , tak jsem si teď pořídila ubrousky v Tescu :) Já jsem si teď ulovila z té letní kolekce od Baley sprcháč Jamaica Vibes, ten taky voní krásně ♥♥ A antiperspiranty Dove moc nemusím, protože dělají obrovský bílý fleky :D

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*