Kosmetické novinky Astrid

/
20 Comments
Krásný den všem,

článek s novinkami od Astridu jsem pro Vás chtěla pojmout živěji, takže jsem produkty nafotila přímo v akci.

Tentokrát mi přišla taštička plná kosmetiky a při rozbalování jsme byli zrovna všichni doma, takže zvědavá rodinka koukala a už si chtěla zamlouvat produkty pro sebe :D. Moc za všechny produkty děkuju.

Já jsem byla lakomá a jen mamce jsem dala na testování lak na vlasy, jinak jsem si všechno nechala na používání pro sebe, protože produkty, které mi přišly, přišly jako na zavolanou, zrovna mi totiž doma chyběly.


 Lak na vlasy pro lesk vlasů, který má zajišťovat perfektní fixaci na 24 hodin, ultra lesk a ochranu se silný účinkem 3 jsem si nechala já. Je lepší dodržovat vzdálenost při používání 20-30 cm, aby nedošlo ke slepení vlasů. Když jsem si lakem zafixovávala lítající malé vlasky, tak šly po něm pěkně uhladit a už nebyly rozlítané. Taky jsem lak použila, když jsem šla na oslavu kamarádky a na Majáles a vlasy vydržely navlněné až do večera. Lak obsahuje provitamin B5 a keratin.

Lak na vlasy s mega silným účinkem pro ochranu tvaru účesu s UV filtrem používá mamka, která si ho pochvaluje. Vlasy jí nezatěžuje a účes zafixuje.


 
Krémová pěna na holení pro jemnou pokožku s glycerinem a vitaminem E a jemný gel na holení pro citlivou pokožku s mořskými minerály a vitaminem E příjemně voní. Vůně a barva gelu se mi obzvlášť zalíbila. Oba produkty holení zpříjemňují, pokožka po nich není podrážděná. Koukněte na moje nožky :).




Antiperspirant deo sprej na nohy má opravdu hodně velký chladivý efekt, což je pro teplé dny úplně ideální. Chrání před pocením a zápachem a díky rychleschnoucímu efektu si můžu ihned obléct ponožky. Antiperspirant voní mátově.

Deodorační sprej do bot zabraňuje vzniku zápachu, cítím citrusovou vůni.

Vůně jsou svěží, já bych se určitě v případě značek nebála ani sladkých/ovocných vůní. Spreje do bot i na nohy používám celoročně, takže mám srovnání i s jinými značkami a tyto produkty svou funkci plní.


SOS regenerační krém na nohy bych doporučila všem. Když vidím v létě odhalené nohy, tak spoustu slečen/žen i mužů mají chodidla vysušená a rozpraskaná. A to není vůbec pěkný pohled.

Já chodidla pravidelně mažu a taky chodím na pedikuru a na nohou je to fakt poznat, že jsou ve skvělém stavu.

Krém obsahuje ureu, bambucké máslo a olej z máty peprné, po které i voní. Konzistence je hustší, hezky roztíratelná a i když se zdá, že jsou nožky mastnější díky bambuckému máslu, tak do pár sekund jsou suché a nemusíte se bát, že by byly olepené nebo umaštěné.



Jaké produkty Vás z novinek zaujaly?

Mějte se báječně,
Veru ♥




20 komentářů:

  1. Túto značku nepoznám, ale možno nejaký produkt od nich vyskúšam. :) Pekný blog!
    www.jednoducharuza.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni Naty, jestli ji na Slovensku v DM máte :)

      Vymazat
  2. Už jsem o těchto produktech na blogách četla. Já bych ocenila asi lak na vlasy, protože rozlítané vlasy mě neustále štvou. Co se nohou týče, nemám problém s pocením ale právě se suchými patami. Je to hrůza a určitě bych si chtěla zajít někam na pedikůru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, krém na chodidla je právě určený i na rozpraskané paty, takže určitě ho vyzkoušej a pedikuru můžu jen doporučit :)

      Vymazat
  3. astrid mám veľmi rada, ten SOS regeneračný krém vyzerá super ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Já se rozhodně neobejdu bez laku na vlasy a teď, když se oteplilo, bez osvěžujícího spreje, který používám do balerínek :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, jak jsem mamce vzala ten lak na vlasy, abych ho mohla na focení nafotit, tak už mi psala, kde ho má, že jí chybí a nemá super vlasy do práce :D tak mě to potěšilo, že jí fakt vyhovuje. No do balerínek obzvlášť nutnost :D

      Vymazat
  5. Já si chci pořídit ten gel na holení, pořád dokola používám ty Baleácké a i když nejsou špatné a každou chvíli mají nějakou novou parfemaci, tak chci vyzkoušet něco nového:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ráda zkouším produkty dalších značek i když třeba mám u nějaké značky produkt oblíbený :) za sebe se více přikláním ke gelu, protože gely všeobecně mám radši než pěny a pokud si kupuju produkt na holení, je to právě gel :)

      Vymazat
  6. Na spreje do bot nedám v létě dopustit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v létě obzvlášť, ale u mě se spreje neztratí ani přes rok :)

      Vymazat
  7. Teď zrovna testuji ten krém na nohy, přijde mi super :-) Akorát se mi zdá mastnější, což vůbec nevadí, ale je potřeba ho nechat zaschnout. Stejně tak mi na nohách nezasychá ten deo sprej :-D Taky musím několik minut počkat, abych neměla mokré ponožky.
    Celkově se mi novinky Astrid zdají povedené :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mastnější se mi díky oleji taky zdá, ale tohle já mám u krémů na nohou ráda. Když jsem měla krémy na nohy z Avonu (a to jsem měla několik variant), tak vždycky ty krémy byly takový vodovější, mastnější právě nebyly vůbec, ale za to tu hydrataci pořádnou jsem nepociťovala :)

      Vymazat
  8. Dnes jsem na tyto produkty psala taky recenzi, no jsem nadšená! :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem si četla Tvé dojmy Kači :) a jen jsem Ti zapomněla napsat, že Ti přeju hodně štěstí u státnic

      Vymazat
  9. JoJo,Taky jsem podarovala jenom lak na vlasy...ehm..vlastně jsem ho položila do koupelny a přítel si ho přivlastnil: D krém na nohy je super, jen jsem příšerný lenoch na mazání se krémy.. Takže se musím dost premahat😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani se mu nedivím :D já vím, že ty moc na to mazání nejseš :D

      Vymazat
  10. No super, vypadá to na bezva novinky! Krásné balíčky dělají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím Moni :) už jsou k dostání v obchodech

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*