Kompletní péče Astrid sun na ochranu před sluncem

/
23 Comments
Krásný den všem :),

konečně si můžeme užívat slunečné dny, na které jsem se já osobně těšila. Jakmile začne slunce hřát, tak moje kůže si žádá pravidelnou ochranu před sluncem, protože je velmi náchylná ke spálení.

Myslím si, že kůže každého z nás by měla být nějakým přípravkem chráněná a po opalování opečovaná.

Astrid mi udělal obrovskou radost, když mi zaslal balíček kompletní sluneční péče na opalování, po opalování a taky balzámy na rty. Moc moc děkuju ♥.

Minulé léto jsem také používala produkty Astrid a na Tenerife jsem je všechny vypotřebovala. Takže když mi produkty přišly a já si je aplikovala na tělo, ihned jsem si na dovolenou vzpomněla a zasnila jsem se. 

V balíčku jsem našla hydratační mléko ve spreji, opalovací olej, hydratační pleťový krém, třpytivé mléko po opalování, tónovací balzámy na rty a ochranný balzám na rty. 


Olej na opalování OF 20 (200 ml) - voděodolný

Obsahuje systém UV filtrů, které chrání pokožku před škodlivými vlivy UVA i UVB zářením. Složení je obohacené o multivitamínový komplex (vitaminy E, C, F) . Abysinianový olej napomáhá urychlit opálení.

Olej voní dokonale sladce, mně připomíná vůní bonbonů.

Líbí se mi aplikace ve spreji a to, že olej nelepí. Pokožka po aplikaci není mastná, ale jde vidět, že je na ní nějaký produkt, je taková víc prozářená, působí na mě zdravěji.


Hydratační mléko na opalování OF 30 ve spreji (150 ml) - voděodolné

Obsahuje systém UV filtrů, které chrání pokožku před škodlivými vlivy UVA i UVB zářením. Složení je obohacené o D - panthenol, multivitamínový komplex (betakaroten, vitaminy A, E, F).

Mléko na opalování zkouším ve spreji úplně poprvé a jsem z produktu nadšená. Aplikace sprejem mi přijde pohodlnější než klasické tekuté mléko. Musím říct, že i roztírání mléka na těle je mnohem snadnější a rychlejší, mléko se vpije do pokožky ihned, což se mi hodně líbí. Neudělá mastnou pokožku, ale pokožka vypadá vyživeněji. Mléko má klasickou vůni opalovacího přípravku.


Pleťový krém na opalování OF 30 (50 ml) - voděodolný

Obsahuje systém UV filtrů, které chrání pokožku před škodlivými vlivy UVA i UVB zářením.
Složení je obohacené o koenzym Q10, který zpomaluje stárnutí pleti a multivitamínový komplex (vitaminy A, E, F) poskytují aktivní antioxidační ochranu a napomáhají předcházet vzniku nových vrásek. Krém obsahuje dále D-panthenol, allantoin a přírodní betain, podporuje hydrataci pokožky a chrání ji před ztrátou vlhkosti a pružností.

Krém má krémovou konzistenci, takže nikde neztéká. Voní opět klasicky jako produkt na opalování.
Aplikace krému je rychlá, vstřebává se ihned a i když je nemastný, tak mně přijde, že ze všech přípravků na opalování jde nejvíce poznat, že jej na pleti mám, protože obličej se mi v létě hodně potí a tak se po krému i více lesknu. Ale zase je mi přednější ochrana obličeje, než to, jestli se lesknu nebo ne, takže v tom nevidím problém.


Třpytivé mléko po opalování (150 ml)

Mléko je obohacené o extra zklidňující komplex (D-panthenol, allantoin, bisabolol). Napomáhá ke zklidnění pokožky a podporuje opálení.

Z mléka cítím sladkou vůni, mně připomíná broskvovou. Mléko obsahuje malé zlaté třpytky, které jsou opravdu drobounké, takže když se na tělo zadíváte, tak malé třpytky vidíte. Zdá se mi, že pokožce přidávají opálenější vzhled.

Řekla jsem si, že se budu mazat opravdu každý den předtím, než vyjdu z domu. Protože když jsem to neudělala a šla jsem na chvíli na procházku, tak jsem se vrátila a pokožka byla spálená.
Natřela jsem ihned po sprše tělo mlékem a pokožka mě ani nepálila, ani se neloupala, krásně zhnědla a ještě jako bonus jsem se třpytila.


Součástí balíčku byl také ochranný balzám na rty OF 20 s avokádovým olejem, tónovací balzám s příchutí borůvky a tónovací balzám s perleťovým leskem. Balzámky slouží na hydrataci a zvláčnění rtů a ochranný balzám navíc chrání před nepříznivými vlivy počasí.

Balzám na rty je právě ten kosmetický produkt, bez kterého já nevyjdu ven a to opravdu, už jsem na těch balzámech závislá :D a spotřebuju jich za rok několik desítek.

Balzámy jsou na rtech příjemné, hezky voní a tónovací navíc rty lehounce zabarví. Já si nejvíce oblíbila balzám s borůvkou a koupím si i příchuť melounovou a kakaovou. Potřebu aplikace bude mít každý určitě jinou vzhledem ke stavu rtů.



Já díky Astridu vyzkoušela konkrétně tyto výrobky, ale v portfoliu má Astrid spoustu dalších jako např. hydratační mléko na opalování, opalovací oleje s květinovou vůní a příměsí kokosu, hydratační pleťové krémy OF 15, OF 30, balzám s kakaovým máslem, tónovací balzám s příchutí melounu, hydratační mléko po opalování a regenerační pěnu po opalování. Astrid má v portfoliu i produkty pro děti.

Líbí se mi, že v rámci projektu Teribear , který podporuje návrat dětí z dětských domovů a kojeneckých ústavů do rodinného prostředí a také pomáhá maminkám v nouzi, tak při zakoupení výrobků speciálně označených etiketou v prodejnách Globus putuje příspěvek 10 Kč Nadaci Terezky Maxové.

Který z produktů Vás zaujal? Taky je balzám na rty produktem, bez kterého se neobejdete?

Mějte se nádherně,
Veru ♥




23 komentářů:

  1. Taky mi přišlo pár produktů a musím říct, že mléko po opalování je opravdu super a ty balzámky jsou skvělé. Také jsem si oblíbila borůvku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejvíc mi "chutná" :D těším se na další varianty, který si koupím

      Vymazat
  2. Krásný balíček s ještě krásnějšími výrobky ti přišel. Koukám, že se Astrid pěkně rozrůstá. Nejvíce mě zaujaly ty balzámky na rty. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Astrid valí s novinkama a je to super :) aspoň máme pořád co zkoušet :D

      Vymazat
  3. Na slnečné dni som sa aj ja veľmi tešila a hned ako vyšlo slnko som vybehla nachvíľu na dvor a hneď ma spálilo. Tiež by sa mi nejaké produkty od Astrid hodili ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když jsem šla na procházku, taky mi nedošlo, že se mám hned namazat, protože ona stačí fakt chvilka a slunce pálí jak o život :)

      Vymazat
  4. Ty balzámky musí být super a mléka na opalování používám často, ale i právě ty oleje, které jsou bezva. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je můj první vlastní olej, já měla doma vždycky mléka a líbí se mi, že si s olejem přijdu hned opálenější :)

      Vymazat
  5. Taky jsem dostala sadičku, ale ještě jsem ji nestihla prozkoumat mám teď dost náročné dny :).
    Beauty by K. - narozeninová soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak posílám energii, ať vše zvládneš :)

      Vymazat
  6. Já tedy krémy moc nemusím ale na ten olej nedám dopustit. Minulý rok jsem měla ve Španělsku verzi SPF 15, používala jsem ji po delším čase až si pleť na slunce zvykla a naprostá paráda. Vůbec jsem se nespálila, pleť šla hned do večera do hněda, jsem blondýna, takže hůře opalovatelná pleť a za mě paráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mléko ve spreji jsem si zamilovala hned :). Jsem ráda, že máš taky pozitivní zkušenost

      Vymazat
  7. Veru, já už jsem se stihla na sluníčku pořádně přismahnout, stalo se to během chvilky a příjemný to není:-( Hodně mně láká ten olej, já mám pro oleje na opalování slabost, protože pokožka těla se po nich hezky jakoby leskne. A pak třpytivé mléko po opalování, protože jsme taková straka a mám strašně ráda všechno, co se třpytí:-D A samozřejmě balzámy na rty, to už se o mně ví, že jsem taková řekněme sběratelka:-D Určitě se po nich podívám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak si k němu čichneš, věřím, že neodoláš, voní famozně :) a balzámů mám vždycky rozdělaných tipuju okolo 7 :D

      Vymazat
  8. Teda ty jsi rychlík s tím testováním, Veru :-D Já nemám ještě ani recenzi na ten předchozí balíček a ty takhle :-D :-D Paráda. Pěkný článek i fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jsem Leni produkty začala používat, je fakt nádherně, takže mi počasí přálo :) děkuju

      Vymazat
  9. Astrid jsem měla vždycky ráda, co se týká péče o tělo :) A vzhledem k tomu, že už jsem si stihla spálit ruku a záda úplně šíleně, tak bych si z této řady mohla něco pořídit :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsou všechny výrobky k dostání v obchodech, viděla jsem je i všechny v Tescu a to i ve výhodných baleních, Astrid má super ceny :)

      Vymazat
  10. Veru, balíček mi taky dorazil a úplně nejvíc nadšená jsem z toho třpytivého mléka. Vždy jsem chtěla, aby se má kůže v létě po opalování třpytila a Astrid mi to teď splnil. Super! A těším až vyzkouším balzámky, hlavně ten borůvkový :)

    Květen 2017 | Kosmetické oblíbenosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Borůvkový jsem si fakt oblíbila nejvíc ale i ty další 2 jsou super, hned jsem je všechny začala používat a tak je během dne střídám :).Třpytivé mléko je super a pokožka po něm nádherně hned hnědne, když to spálení vychytám včas

      Vymazat
  11. Vôbec som netušila, že Astrid ma takéto produkty a v takom množstve, asi niečo vyskúšam. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já se na Astrid chystám! Chci právě zkusit ty opalováky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Opalováky Astrid používáme každoročně, je to taková klasika, a bez balzámu na rty ani ránu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*