Jídelníček a posilovna - co je pro mě nového?

/
8 Comments
Krásný den ♥,

rozhodla jsem se, že prvně Vás uvedu do mého nového systému, než že Vám hned začnu ukazovat fotky z mého jídelníčku.

Určitě každý z nás může mít na stravu, pohyb a životní styl odlišný názor. Já respektuji postoj každého a myslím si, že člověk by měl činit tak, aby byl hlavně spokojený a šťastný on sám.

Než přejdu k informacím, jak to mám se stravováním a pohybem aktuálně, zmíním, jak jsem to měla od mala.

Od dětství jsem zvyklá jíst 5x denně a jedla jsem úplně všechno. Pravidelně jsem se hýbala, ať už to byly několika kilometrové procházky s kamarádkou nebo aerobik, zumba.

Až na VŠ jsem se více o zdravou stravu začala zajímat a cvičila jsem buď podle videí Jillian nebo jsem chodila běhat, cvičila jsem zumbu a tabatu.

Myslím si, že jsem hubená a vždycky jsem byla, ale chci změnu a chci mít postavu mnohem lepší a pevnější a proto jsem si nechala sestavit jídelníček i obnovení tréninkového plánu do posilovny.

Moje strava se skládá ze sacharidů, tuků i bílkovin. Moje tělo potřebuju všechny 3 složky.

Nemám ráda pojem dieta ve smyslu, že člověk si myslí, že se bude stravovat jen na zelenině a vodě. Ani nejsem zastáncem různých drastických diet a vyřazování jednotlivých složek z jídelníčku, protože člověk se pak k potravinám zase vrátí nebo jednoduše mu chybí, co všechno vyřadil a pak může nastat nechtěný jojo efekt.

Proto ano, v mém jídelníčku uvidíte i sacharidy.

Jím 5x denně a jídlo si vážím přesně podle jídelníčku. Strava se odvíjí podle toho, jestli mám trénink silový a nebo pouze cardio.

Do posilovny chodím 5x týdně, 3x týdně mám silový trénink na strojích, s jednoručkama, s vlastní vahou + na konci kardio. A 2x týdně chodím samostatně na kardio.

Tím, že jsem v redukci, tak se Vám přiznám - jsem dost taková bez nálady, hladová, unavená. Nejradši bych jen jedla, cvičila a spala :D.

Jídelníček jako takový pro mě nějakou extra zásadní změnou není, protože zdravě jsem se stravovala i před tím. Spíš je u mě teď odlišná skladba potravin a taky si vařím obědy, což předtím jsem chodila do menzy.

A nově jsem do stravování taky zařadila protein a multivitamíny a multiminerály.

Vynaložím teď více času na přípravu jídel, ale aspoň vím, co v tom jídle mám. A finančně mi to nepřijde odlišné, pokud bych jedla zdravě či nezdravě. Ale je to i tím, že jsem ve větším městě, takže ty ceny jsou zde jiné než na vesnici.

Pokud byste měli chuť na video, přikládám Vám ho do článku také.


Tyto informace sepisuji jen pro to, abych ukázala, jak mám stravování já a jaký mám na něj pohled. Respektuji názor každého z Vás, opravdu každý na to může mít jiný pohled a jiný přístup - je to rozhodnutí každého.

Pokud by Vás cokoliv zajímalo a jste na stejné vlně jako já, ráda Vám na Vaše otázky odpovím.

Mějte se báječně,
Veru ♥





8 komentářů:

  1. Držím palce a pevnou vůli. Je hezké, že máš nějaký cíl. Těším se na tvé jídelníčky, třeba se nechám inspirovat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Teda závidím ti tu posilovnu, nemám na to ani čas ani peníze :), ale snažím se jíst zdravě a cvičit, kdy se dá :).
    Beauty by K. - narozeninová soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já za posilovnu dám 550 Kč měsíčně, takže si myslím, že to je hezká cena, navíc tam můžu chodit kolikrát chci, když je to permanentka, pak to vyjde hodně výhodně :)

      Vymazat
  3. Chce to pevnou vůli, tu já bohužel u jídla a hlavně cvičení nemám :-D Držím palce a jsem zvědavá jaké budou výsledky po delší době :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pevnou vůli hlavně, ta je potřeba nejvíc :D

      Vymazat
  4. Veru, já nejsem odborník, ale můj laický názor je, že na to jdeš dobře. Drastické diety jsou podle mně k ničemu, jo, možná se něco shodí, ale až se v tom poleví, tak jsou ty kila zpět. Musím říct, že poslední dobou mně hodně motivuješ, abych taky zlepšila své stravování a celkově se snažila na své fyzičce nějak zamakat, takže Ti za to děkuji a budu se těšit na Tvé jídelníčky, věřím, že i tam se nechám inspirovat:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*