Cosmopolitan červen 2017

/
10 Comments
Krásný den ♥,

včera jsem na instagramu viděla, že už je nový Cosmopolitan a bude v prodeji od 19.května.

Tak ještě ráno před posilovnou jsem si běžela pro nové číslo.

Mám ráda, když vychází u čísla dárek, takže teď je tam Nivea krém na tváře, ruce a tělo.

A řeknu Vám, že mám radost, že se v tom časopise vidím :). Můžete mě vidět na stránce s Nikčou .


No přiznám se Vám, že jsem se tímto článkem samozřejmě chtěla pochlubit, protože jsem ráda, že jsem měla možnost focení v rámci vlasové péče Dove - DĚKUJU ♥.

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥






10 komentářů:

  1. Veru, moc Ti to přeju a pro Cosmopolitan s dárečkem a s Tvými fotkami si určitě poběžím:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělé, moc ti gratuluju. Však je taky pravda, že ty tvoje Vlasy ti může každý jen závidět❤

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeee, škoda, že nejsem v ČR. Hned bych si časopis koupila a omrkla to. A ten krém je super, mám ho ve vzorečku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. To je super, Veru! Kdybych byla v ČR, tak bych si časopis určitě koupila a vlásky máš na fotce krásné a dlouhé! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. To je vážně skvělý! Musím se na tebe podívat. ♥
    jsem Katrin

    OdpovědětVymazat
  6. Až se dostanu do města, kouknu po něm :)
    Jinak mám radost i za tebe :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  7. Tak moc gratuluji !
    Moc ti to tam sluší :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*