Co jsem dnes jedla? 1.díl

/
14 Comments
Krásný den,

jídelníček v tomto článku je ze dne, kdy jsem měla silový trénink v posilovně + kardio.

Pokud Vám unikl článek o mém postoji ke stravování, tak doporučuji si jej přečíst zde .

Na vážení jídel jsem si koupila váhu od Sencoru, která obsahovala i plastovou misku. S váhou jsem spokojená, je praktická a měří přesně.

Ihned po probuzení vypiju hrnek vlažné vody s citronem a uvařím si detoxikační čaj. Tento jsem kupovala v DM a moc mi chutná, pokud máte Vy nějaký tip na chutný čaj, určitě si nechám nějaký doporučit. Snídám min. po 30 minutách po probuzení.

K snídani jsem měla 3 bílky, jeden žloutek a 50 g vloček. Směs jsem nalila na pánev s kokosovým olejem a zatím se mi nepodařilo udělat celou placku. Posypala jsem skořicí, banánem, vlašskými ořechy a výborná snídaně je hotová.


Po posilovně jsem měla 160 g ovoce a karamelový protein, tento mi chutnal. Protein mám přímo do jídelníčku doporučený taky, protože kvalita je velmi odlišná.


K obědu tresku na olivovém oleji, uvařené 2 brambory a 200 g zeleniny. Zelené lusky mám teď úplně nejradši. Miluju mraženou zeleninu z Lidlu.


Na odpolední svačinu 2 plátky 30% sýra, 50 g šunky (kupuju pouze s obsahem masa min. 90 %) a na chleba jsem si namazala palouček.


K večeři 250 g zeleninového salátu a 2 vajíčka.


Jak by Vám menu chutnalo? 

Mějte se báječně,
Veru ♥








14 komentářů:

  1. Jídlo vypadá velmi dobře, třeba se nechám něčím inspirovat a taky vyzkouším. Jen mi v jídelníčku chybí pořádný kus masa. :-D Nepočítám šunku ani tresku, myslím nějaký pořádný kus řízku, ale to asi nemůžeš. :-D Taky bych se měla nad svou stravou zamyslet... :-))
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V jídelníčku mám kuřecí a hovězí, ale že by to byl nějaký pořádný kus to ne :D

      Vymazat
  2. Jídelníček jsem viděla ve Videu a přijde mi fajn, vyvážený. Takhle nějak jsem jedla dříve, teď si ale postupem času kupuju hodně ověřené bio potraviny a snažím se nejíst moc pečiva, brambory a těstoviny. Spíše jím hodně zdravé tuky jako avokádo,ořechy, vajíčka, maso a vše kombinuji s jakoukoli zeleninou, různými oleji třeba dýňový nebo lněný. Míchám si to s kurkumou a pepřem. Ale nedělám to kvůli postavě, protože jsem hubená, spíš kvůli té pleti, jak jsem ti dříve povídala a hodně se to zlepšilo. :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kurkumu jsem ještě neochutnala :). Jani to jsem moc ráda, že se Ti pleť zlepšila

      Vymazat
  3. Jéé, tyhle články a videa mám moc ráda! Líbí se mi, jak ses do tvé nové stravy hezky ,,vžila'', jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si na Tvé meníčku pochutnala, tu snídani někdy vyzkouším:-) Veru, jak to máš ve svém jídelníčku s masem, který druh preferuješ? Ryby a drůbež nebo si dáš někdy i vepřové a hovězí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, v jídelníčku mám kuřecí a hovězí :) vepřové tam napsané nemám, tak to si nedávám

      Vymazat
  5. teeda vyzera to zaujimavo, tiež sa snažim jesť trochu lepšie, večer si davam ryžove chlebiky s domácimi natierkami a kopou zeleniny, a na raňajky rôzne kolače z ovsených vločiek čo ma poroste napadne:))

    OdpovědětVymazat
  6. Na tvém menu bych si rozhodně pochutnala, všechno co zde máš mám ráda. S tou rybou mi připomínáš, abych si ji někdy udělala. Stejnou večeři si taky občas dám ale je fakt, že kolikrát mám po tomhle jídle stejně hlad. Mě se tvůj jídelníček líbí, určitě se těším na další, mám pak trochu inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkáš Teri, hlad je i po tomhle i když je tam zeleniny 250 g :D a děkuju moc, jsem ráda za Tvůj komentář

      Vymazat
  7. Ahojky, Veru :)

    Na jídlech byl si pochutnala :D Já jsem zatím líná si takhle vařit... Kdyby mi to někdo chystal, neodolala bych :D Jinak ten detoxikační čaj z DM jsem také pila, byl super, moc mi chutnal. Každopádně teď jsem přešla na čaj od Bylináře - čistící. Ten mi nechutná tak moc jako ten z DM, ale dá se. Mimochodem je k sehnání v DM. No a teď jsem si koupila čaj kontryhel na hormonální nerovnost a akné, tak uvidíme, jak bude fungovat. Pevně věřím, že mi pomůže...

    Květen 2017 | Kosmetické oblíbenosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je Markétko super, že jak je to jídlo zdravý, tak mi vaření oběda vyjde max. na 20 minut, spíš 10-15 min. :) děkuju za tipy na všechny čaje, ten z DM je fakt výbornej, tak tam ještě mrknu na další

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*