Aktuálně u Veru

/
19 Comments
Krásný den krásky,

jsem moc ráda, že mám chvilku času a můžu ji věnovat blogu a Vám.

Poslední týdny jsem se učila na zkoušku, která se ne a ne pořád zadařit a konečně tento týden jsem měla pokus úspěšný, takže už můžu s klidem spát.


O čem ale spíš dnes chci psát je moje nová strava.

Za poslední měsíce se mi postava zhoršila a já jsem nebyla spokojená. Cvičila jsem, ale žádné výsledky jsem nepoznala. Nevěděla jsem, jestli je to antikoncepcí, tak tu jsem vysadila a tělo se dost odvodnilo.

Nechala jsem si vypracovat jídelníček pro mě na míru a rovnou jsem se nechala zvážit na Tanitě, takže mám všechny počáteční hodnoty, které budu později porovnávat a aspoň to uvidím také hezky v číslech.

Z Tanity mám naměřeno, kolik mi váží jednotlivé části těla, kolik mám v těle tuku, vody, takže pro mě budou tyto čísla důležitější než samotná váha.

Na youtube chystám na tohle téma videa a i na blog budu přidávat články s touto tématikou a fotky z jídelníčku.

Jídelníček jsem si nechala vypracovat redukční a první týden už mám za sebou a cítím se skvěle, jen po odpoledni a večer mám trochu hlad, ale nic co by se nedalo vydržet.

Taky mám nový tréninkový plán, takže si myslím, že s jídelníčkem, novým tréninkem a mou pevnou vůlí půjdou kila dolů a už se moc těším na ty výsledky.

Pro mě to není nějaká jednorázová akce, beru to jako svůj životní styl, který mě baví a naplňuje a už ta cesta k vytouženému cíli mi stojí za to. Takže se nenechám svést a budu se stravovat, tak jak mám a věřím, že lidi kolem mě mou cestu pochopí a budou mě podporovat.

Budete se těšit na články tohoto typu?

Mějte se moc krásně,
Veru +♥






19 komentářů:

  1. Veru, ty jsi krásná pořád :) Ale nejhlavnější je, aby ses ty sama cítila skvěle. Na články o tvém jídelníčku a cvičení se těším, jsem moc zvědavá :)
    Měj se krásně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju sluníčko ♥ a jsem ráda za Tvůj názor

      Vymazat
  2. Jasně že se budeme těšit na články o hubnutí :-) Moc se mi líbí jak si cílevědomá.
    http://siraelxy.blogspot.cz/2017/05/spotrebovano-duben-2017.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Míšo moc :) fakt chci změnu, takže budu svůj režim držet poctivě

      Vymazat
  3. Moc ti to sluší, jako vždy :-) Já se na články ohledně stravy těším, sama mám s tím problém. No, problém je v mé pevné vůli a v tom že jsou věci které si prostě nechci odepírat ale chtěla bych taky nějakou motivaci abych svoji stravu alespoň o trochu zlepšila. Ke zkouškám gratuluji, ještě že jsou ty pokusy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Teri, máš pravdu,ještěže :D člověk si myslí, že jde naučenej už na první pokus a pak to nevyjde. Jsem ráda, že se na články těšíš, já právě když se nad tím teď zamýšlím, tak nemám extra něco, co bych si nechtěla odepřít, jasně miluju čokolády a tak, ale to moje tělo zase nepotřebuje, dokáže fungovat i bez toho :D

      Vymazat
  4. Jasně, že se budu těšit:-) Jsi nádherná pořád, ale hlavní je, aby ses cítila dobře i vnitřně a pokud se cítíš takto skvěle, tak budu moc ráda za Tvé dojmy a tipy jak na to:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ach jo, ta strava. Trápení všech holek, bohužel jsem na tom podobně.. Na tvé články se budu moc těšit! :-) Také si plánuji udělat jídelníček a dodržovat více pohybu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to mám tak, že jakmile začnu víc jíst a míň se hýbat, hned jdou kila nahoru a postava se horší :D Nemám to vůbec tak, že bych mohla jíst co chci a pořád bych byla jako proutek, jak někdo :D

      Vymazat
  6. To o jídelníčku zní zajímavě! :) Těším se na další články na toto téma :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji k úspěšné zkoušce, mne čekají tento týden dvě, tak snad to taky zvládnu :)
    články o hubnutí budu číst :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hodně štěstí Leni :) a jsem ráda, že články budeš číst

      Vymazat
  8. Moc se těším na videa a články, podobná tématika mě taky hodně zajímá :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na články se těším a samozřejmě držím palce. Moc ti to na fotkách sluší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Taky se na články moc těším a asi minulý týden jsem se rozhodla taky pro změnu, protože už jsem se na sebe nemohla dívat. Změnila jsem stravování a když mám čas tak zařazuji pohyb, tak uvidím, snad s tím do léta trochu pohnu :).

    Beauty by K. - narozeninová soutěž

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*