Výživný vyhlazující krém Lirene

/
20 Comments
Krásný den milé čtenářky,

z časopisu, z e-mailu a z blogu Kristýny, ambasadorky projektu Testujeme Lirene jsem se dozvěděla o možnosti zapojit se do slosování, kdy 300 žen bude moci otestovat produkt, který se hodí pro její pleť.

První várka testování se zaměřila na pleťové krémy Lirene. A nyní probírá další slosování o micelární vodu či gel - zapojit se může úplně každá z nás a vždy si vybíráte, který produkt chcete vyzkoušet.

Vím, že se značka Lirene prodává určitě v drogerii DM a v drogerii Teta, ale osobní zkušenost jsem s ní doposud neměla. Nabídka produktů je široká, přišla mi knížka s popisem výrobků a taky 2 slevové kuponky, které se vyplatí uplatnit, protože kosmetika patří do levnější kategorie.


Vybrala jsem si krém pro suchou až velmi suchou pleť. Krém je vhodný i na slunečné dny, má SPF 15. 

Pleť má vyživovat, zjemňovat, hydratovat a redukovat drsnost.

Balení je plastové, obyčejné, mně se líbí. Když krém otevřu cítím vůni čerstvě rozkrojených jablek. 

Krém je nadýchaný, hustý. 

Zapracovává se krásně, pleť se po použití leskne a vypadá, že je mastnější, což mi na moji suchou pleť 100 % vyhovuje. Cítím, že pro moji pleť je dostatečně hydratační. 

Tím, že vytváří lesklejší povrch, používám ho ráda na noc, je vhodný ale i na den.




A racochejlí fotka na závěr pro zlepšení Vašeho dne :).

Jsem ráda, že jsem krém mohla vyzkoušet, dělá mi společnost v mé večerní rutině.

Mějte se báječně,
Veru ♥





20 komentářů:

  1. Já mám klasickou mastnou pleť, takže pro mě by nebyl, ale věřím, že bych si vybrala nějaký jiný :) A moc hezká poslední fotka!

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. kremik vyzerá dobre, ja mam sucšiu pleť tiež takže by sa mi určite páčil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vyhovuje mi, tyto mastnější krémy mám ráda a ani mi nevadí, že mastné jsou, na svou pleť potřebuju :)

      Vymazat
  4. Krém vypadá fakt dobře, ale teď mám docela pěknou zásobu :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se testování i hodilo, protože jsem noční krém měla jen jeden a krémy spotřebovávám docela rychle :)

      Vymazat
  5. No, nevíc se mi líbí ta poslední fotka:-) Mám mastnější pleť, takže by to pro mně asi nebylo to pravé, ale i tak bych ráda od téhle značky něco vyzkoušela, měla jsem pleťové tonikum a bylo moc fajn.

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám pleť smíšenou, takže pro mě by nebyl. Každopádně je to zajímavý projekt a je super se do takovýchto věcí zapojit. S Lirene nemám zkušenost, asi jsem tuhle značku vždycky nějak míjela a moc si ji nevšímala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si jí všimla hned, co přišla do drogerek, vzpomínám, že mě zaujala micelární voda :)

      Vymazat
  7. Taky se na mě usmálo štěstí, ale vybrala jsem si krém na citlivou pleť, protože mi přišel z té nabídky takový univerzální. Nevěřila jsem tomu, ale je opravdu moc příjemný :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tuto značku jsem ještě nezkoušela, ale určitě je fajn :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém za mě super, hlavně mě vždycky překvapí ta vůně, že cítím jablka, to je zvláštní :D

      Vymazat
  9. Jsem asi ostuda, ale o značce slyším úplně poprvé :D takže jsem samozřejmě neslyšela ani o žádném slosování.. :) ale mám kosmetickou stopku, takže momentálně nenakupuji kosmetiku a přihlašování do podobných událostí by byl asi malý podvod :D takže třeba jindy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja uz na ni parkrat v DM koukala :). A kosmetickou stopku mam taky, koupila jsem si za posledni mesice jen gel na oboci :D ale souteze jsem si nezakazala :D

      Vymazat
  10. Po Lirene jsem zrovna nedávno v DM koukala a přemýšlela nad micelárkou a jak tak koukám příště budu muset mrknout i po krémech, díky za tip :-)!
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, o micelarku soutezim ted :D ja prave v regalech videla micelarku a gel, kremu jsem si tam nevsimla

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*