Výšlap do Lázní Bohdaneč

/
18 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

já mám takovou radost, že poslední dny jsou sluníčkové, je to paráda.

V pátek jsme si vyhradili s přítelem volno a vyšli jsme na procházku do Lázní Bohdaneč, které máme vzdálené 9 km.

Celou cestu jsme šli po cyklostezce, takže cesta byla bezpečná, jen kolem pořád jezdili kamiony, takže to nebyla žádná romantická cesta přírodou, ale pěkný hluk.

Vyšlo nám nádherný počasí, takže jsem šla jen v sukni a tričku s krátkým rukávem. Nenapadlo mě se namazat opalovacím krémem, takže jsem se spálila, ale hned jsem to doma podchytila krémem po opalování, tak věřím, že mi kůže zhnědne a už aspoň budou na těle vidět první známky sluníčka.

V lázních byl příjemnej klid a ticho. Úplný relax na duši.

Na oběd jsme si zašli do Restaurace Radnice a odcházeli jsme spokojení, milá obsluha a jídlo chutné.


Výlet byl parádní, moc jsem si ho užila a dneska už zase plně pracuju na diplomce, abych ji mohla příští týden odevzdat ke kontrole a potom už aby šla do tisku.

Zrcadlovku jsem měla, ale zapomněla jsem fotit, místo toho jsem natáčela. Tak když byste chtěly kouknout na krátké videjko, mrkněte. Zaručím Vám, že se budete během něj smát se mnou.

Mějte se nádherně,
Veru ♥









18 komentářů:

  1. Tvoje dobrá nálada a smích je úplně nakažlivý, pobavila jsem, Veru:-) Taky mám z tohoto sluníčkového počasí radost, neskutečně mně to nabíjí energií:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to rada slysim Jani :) Ja jsem taky porad pozitivne naladena, kdyz je tak nadherne :)

      Vymazat
  2. Tam muselo být nádherně :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uplne jsme vypnuli, to jsem potrebovala :)

      Vymazat
  3. Krásný výlet jste si udělali a ta rtěnka má parádní odstín. Taky ji mám doma, jen trochu ve světlějším odstínu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja bych taky chtela dalsi odstiny - 03,08 a nejakou svetle ruzovou :)

      Vymazat
  4. Jéé, ty copánky ti hrozně sluší! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju :) uz jsem si na ne taky zvykla, pri prvnim upleteni nic moc a pak jsem si je hodne oblibila

      Vymazat
  5. Super výletík! taky jsem tam jednou vyrazila s Erasmákama a bylo to super :). Restauraci vyzkouším a copánky jsou roztomilý! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se nam zde libilo Jani a zmrzka byla super zakoncenim :)

      Vymazat
  6. Já bych chtěla mít pořád tak dobrou náladu jako ty:)) Pořád tak vysmátá, sluníčková :)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak treba dnes se u me usmev moc nezastavil :( ale musim myslet pozitivne, i kdyz bych nejrads nekam zalezla a dlouho nevylezla :D

      Vymazat
  7. Jaká jsi tady krásná! Verunko sluší Ti to.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásny výlet hlavne že ste si to teda užili a ja mam tiež taky orientačny zmisel na nič takže takych nas je viac:)) Taka dobrá energia z teba ide že aj nahnevaný človek by bol veselý:))

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší! :) Výlet musel být parádní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já výletování miluju, celkově cestování, bavilo by mě dělat i průvodkyni ale ten orientační smysl :D

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*