Selfie make-up Dermacol

/
35 Comments
Krásný den milé čtenářky,

první balení Selfie make-upu od Dermacolu mi darovala kamarádka, protože na ni byl odstín světlý a druhé balení jsem si s nadšením šla koupit sama a Vy si můžete přečíst proč.


Oficiální popis:

Inovativní dvoufázový makeup je spojením podkladové báze a make-upu.

Okamžitě vyhladí, vyplní póry a jemné vrásky.

Pleť působí přirozeně zmatněně.


Můj názor:

Selfie makeup v odstínu 1 jsem kupovala v DM za 199 Kč v akci a obsah make-upu je 25 ml.

Na fotce vidíte konzistenci makeupu. Občas se mi stane, že když si dám makeup na štětec, tak než ho nenasu na pleť, tak mi z toho štětce spadne :D.

Odstín 1 je nejsvětlejší a pro mou velmi světlou pleť přímo báječnej.

Moje pleť je suchá a makeup se mi krásně zapracovává, drží na pleti od rána do večera, neztrácí se a pleť mi nevysušuje.

Zalézá mi akorát do vrásek u rtů, ale to mi dělá úplně každý makeup.

Makeup mi pleť nijak neucpává, myslím, že pleť vyhladí, zakryje začervenání a je opravdu matný, takže bych na své suché pleti makeup ani nemusela zapudrovávat.


Porovnání bez makeupu a s makeupem, pod očima mám jen korektor, jinak jsem žádný další produkt nepoužila.


Tohle jemné líčení jsem si teď oblíbila.


Já jsem s makeupem spokojená a myslím, že u druhého balení nekončím.

Jaký je Váš oblíbený makeup?

Mějte se moc nádherně,
Pa Veru ♥




35 komentářů:

  1. Četla jsem všudemožně rozpoluplné názory, ale myslím, že by asi moc neseděl mojí mastné pleti :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Anno, ja bych ti ho zrovinka na mastnou plet doporucila, ja mam plet problemovou a docela mi obcas vysusi, ale stejne je za me top za posledni rok-co se lacinejsich drogerkovych MU tyce;) Dik bazi je dost soft s pritom kryje;)
      Papa ByGabra
      www.bygabra.cz

      Vymazat
    2. Četla jsem na ně názory, že spoustě holek na mastné pleti neseděl :( ale myslím, že to bude individuální

      Vymazat
  2. Také jsem si nadšeně koupila balení, seděl pěkně hlavně odstínem, a nevím čím to je, ale tyhle pěnové/hutné/supermatné makeupy mi po nějaké době přestanou sedět a na pleti dělají opravdu nepěkné mapy :( Ale je dobře, že ti vyhovuje :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstínově je fakt na jedničku, i když jsem měla třeba od jiných značek nejsvětlejší odstín, stejně byl tmavej :( já už mám to jedno balení skoro spotřebované a žádnou změnu jsem v průběhu používání nezaznamenala

      Vymazat
  3. Tohle je první kladná recenze, co na tento makeup čtu. Taky jsem ho chtěla vyzkoušet, ale recenze mě odradily. Asi mi nezbyde nic jiného, něž sama vyzkoušet. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že jsem první, kdo make-up veřejně pochválil, jinak jsem na něj četla kritiku :D

      Vymazat
  4. Make-up nepouzívám, ale tento vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho taky nepoužívám každý den, to vůbec, často dám jen linky, řasenku, gel na obočí a něco na rty a jdu :)

      Vymazat
  5. Ja ho zboznuju naprosto a diky jemu jemnemu slozeni myslim, ze ho neodlozim ani pres leto;)
    Papa ByGabra
    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím jsem nezkoušela a pořád nad ním uvažuji. Udělal ti naprosto andělskou tvář :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Slyším na něj teď pořád samou chválu dost mě mrzí, že ho teď nemůžu nijak vyzkoušet :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na něj právě četla samé negativní ohlasy, tak jsem si řekla, že musím v blogosféře napsat svůj pozitivní názor :)

      Vymazat
  8. Vypadá tedy ohromně a to makeupy spojené s podkladovou bází ráda nemám. Snad ho i vyzkouším, až se dostanu do čech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento makeup je pro mě prvním, kdy slyším o spojení báze a makeupu a nápad se mi líbí :)

      Vymazat
  9. Je super, že Ti make-up vyhovuje, Veru, já patřím k těm, kterým neseděl, mám mastnější pleť. Ale hodně jsem si teď oblíbila make-up od Catrice HD Liquid Coverage a té chvály na něj slyším a čtu celkem dost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mi pochvalovala i kamarádka a ta má taky mastnou pleť. I já jsem přemýšlela, že bych ho vyzkoušela, ale zatím jsem neslyšela názor od někoho, kdo by měl pleť suchou :)

      Vymazat
  10. Chtěla bych ho vyzkoušet, ale mám mastnou pleť, takže nevím nevím. Zrovna nějaký make-up potřebuju, ale asi si zkusím Bourjois, protože Dermacol tu stejně nemají :D. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Bourjois jsem teď slyšela chválu na makeup, na tu novinku :)

      Vymazat
  11. já používám už delší dobu MAC, který si teda nemůžu vynachválit.. až na cenu :D takže aktuálně sháním nějakou levnější alternativu do práce a tenhle make-up vypadá moc dobře! :)) zaujalo mě především to, jak píšeš, že vyplní vrásky a vzhledem k té super ceně jej asi taky budu muset zkusit! :)) díky za tip <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mac bych ráda vyzkoušela, ten si myslím pochvaluje Terry Makeup Tutorials a té udělá pleť nádhernou :)

      Vymazat
  12. Zatím jsem ho nezkoušela, ale jak tak všichni píší, jak je dobrý, asi do něj půjdu, až spotřebuji své zásoby :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já spíš právě slyšela jen samé negativa, tak jsem chtěla napsat i svůj pozitivní názor :D

      Vymazat
  13. ..když ty jsi krásná i bez makeupu:)
    Selfíčko má mamka - a říkala, že je super. Já ho zatím nezkoušela, jsem teď věrná svému Rimmel - Lasting finish a všechno předchozí testování a zkoušení makeupu stejně vždycky dopadlo tak, že Rimmelu se nic nevyrovnalo :D od té doby jsem k novým makeupům skeptická :D ale uvidíme v létě, až se trošku opálím :)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥. Rimmel používá ségra a je spokojená, i já ho chci vyzkoušet :)

      Vymazat
  14. Tiež som ho chcela vyskúšať, ale čítala som len samé negatíva :(
    Jarná GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To i já :) ale ještěže je ta kosmetika tak individuální

      Vymazat
  15. Jů ten vypadá suprově. :) Přemýšlím nad ním. Ale prozatím zůstávám věrná mému Rimmelu stay matte.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že ten jsem si jednou půjčovala od ségry a efekt na pleti se mi líbil, hlavně Rimmel má taky ty odstíny fakt světlý :)

      Vymazat
  16. S tímto makeupem zkušenost nemám a popravdě je tohle první recenze kterou o něm čtu. Ale co se mi strašně líbí, tak je to jemné malování. To ti fakt tak krásně sedí!

    OdpovědětVymazat
  17. Ty bys přece ten make-up vůbec nepotřebovala, Veru :) S kosmetikou Dermacol nemám skoro žádné zkušenosti, zatím jsem od nich zkoušela jen pudr a řasenku. Do budoucna bych chtěla vyzkoušet jejich tekutou rtěnku :)
    Můj nejoblíbenější make-up je od Clinique, momentálně používám nějaký od Loreal, se kterým jsem spokojená, ale na Clinique nemá :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používám ho občas, ne každý den, to se mi zase nechce :D a když vím, že tu pleť mám akné, tak ani nepotřebuju nic maskovat :D. Tu určitě vyzkoušej, je výborná, já mám odstín 04 a chci další

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*