Recenze na dekorativní kosmetiku

/
20 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

zrecenzuji Vám 6 produktů z dekorativní kosmetiky, které používám, když jsem doma.


Báze pod makeup I am flawless primer 25 ml od značky I love makeup je silikonová a zapracovávám ji prstama. Líbí se mi, že pleť vyhladí a prodlouží výdrž makeupu. Už mi zbývá na poslední použití a tak bych si ji s klidem koupila znovu.



Makeup Yves Rocher 30 ml s výdrží 14 hodin odstín Rose 100 má podtón do růžova. Makeup je velmi lehký, ale i když je to nejsvětlejší odstín, tak i přesto mi přijde, že je na mě tmavší, takže moje pleť s ním vypadá opálená. Pracuje se mi s ním výborně, akorát když nepoužiju bázi, tak večer mi přijde, že se ten makeup někam ztratil. Už ho budu mít taky za chvilku spotřebovaný a další balení bych z tohoto důvodu nechtěla i z toho důvodu, že mi hodně zvýrazňuje vrásky u rtů. A co mi taky vadilo, tak že neměl víčko.


Matující kompaktní pudr s arganem 8 g nude powder SPF 15 Gabriella Salvete hodně práší. Ale makeup zapudruje tak, že celý den už přepudrovávat nemusím. Líbí se mi, jaký vytvoří konečný efekt na pleti, takže i přesto, že práší, tak bych si ho znovu klidně koupila.¨


Lesklé perly na tvářenku Missha mi zaslala Wikira a já jsem si je hned oblíbila. Jednak díky krásnýmu balení a potom díky efektu na tvářích.


Zapečený bronzer Bronzed Fame 13 g Makeup Revolution London má skvělou pigmentaci, nepráší a jsem s ním spokojená.


Zapečený rozjasňovač Pink Lights 7,5 g Makeup Revolution London je opravdu hodně výrazný, takže pokud to s ním přeženu jsem opravdu diskokoule :D. Má úžasnej odstín ♥


A na závěr článku Vám přidávám fotky líčení právě s těmito produkty. Fotky nejsou upravené, takže můžete vidět, že makeup pleť hodně i vyhladí a udělá takovou photoshopovou pleť bych řekla.




Mějte se moc nádherně,
Veru ♥




20 komentářů:

  1. Ahoj, super recenze a fotky mas také krásné. :-) Ten pudr od GS jsem videla v drogerce ale nejako mě bohužel neupouztal, nevím no. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) to já jednou šla do Rossmanna a ani jsem nic asi nepotřebovala, ale dekorativka od GS byla v akci a ten pudr s růžovým obalem mě zaujal :D

      Vymazat
  2. Make-up od YR jsem také měla a byla jsem spokojená. Ale souhlasím s víčkem, hodně mi chybělo.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chybělo mi to, že když jsem opatlala ten dávkovač, tak jsem to potom vždycky musela utírat a ne jen tak zase položit :D

      Vymazat
  3. Ten make-up som mala, bol veľmi dobrý :) A príjemne voňal! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, to jsem zapomněla zmínit, že voní hezky :)

      Vymazat
  4. Krásná Verunka:-) O tom pudru GS docela přemýšlím, potkala jsem ho teď v akci, stál asi 60Kč, tak jsem měla nutkání ho koupit a zjistit, jaký je. Prášení bych mu možná taky prominula, tak díky za tip:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ právěže taky jsem za něj dala nějakých 60 Kč a to prášení mu prominu, navíc jsem si všimla, že teď práší mnohem míň než na začátku :)

      Vymazat
  5. O tom bronzeru a highlighteru uvažuji! <3 To, že budu jako diskokoule mi vůbec nevadí! Ba naopak!!! <3 :D
    Super článek a blog! <3
    Udělala bys mi největší radost na světě, kdyby ses podívala na můj blog! Na ten tvůj se určitě budu vracet! <3
    Přeju mnoho úspěchů, štěstí a lásky!
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla produkty v Beauty truhle, kterou jsem si kupovala a myslím, že samostatně stojí do 200 Kč, ale jsou to fakt velký balení, takže jsem zvědavá, jestli se produktům podívám na dno :D

      Vymazat
  6. Ani s jedním produktem nemám zkušenost, ale musím říct, že dohromady vypadají skvěle :) Makeup by mi odstínově seděl, jen ten podtón do růžova by to kazil :D Láká mě ten bronzer a highlighter od Makeup Revolution :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže v prodejně se mě slečna ptala, jaký mám odstín pleti a mají řadu s podtónem do žluta :) . Makeup Revolution mám ráda a ty zapečené výrobky jsou úžasný, je parádní, že nepráší a pigmentace je fakt velká, už kolikrát jsem si dala rozjasňovače víc a myslím, že jsem zářila na všechny strany :D

      Vymazat
  7. Zrovna mi přišel slevový kupon z Yves Rochera, právě na dekorativku. Přemýšlím, že bych si ten makeup pořídila ale na druhou stranu si říkám, jestli si nepřidám pár korun a nekoupím si od Skin 79. Mám doma jeden a jsem z něj naprosto nadšená. Dále bych potřebovala rozjasňovač, takže se určitě mrknu na tenhle od Makeup Revolution.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozjasňovač je nádhernej a hlavně tu funkci plní na výbornou :)

      Vymazat
  8. Opět krásný článek! ♥ Já jsem si objednala teď od Avonu tu "perlovou tvářenku", tak jsem zvědavá, jestli s tímhle typem produktu budu spokojená, protože pořád nemůžu uvěřit tomu, že ty kuličky vážně můžou fungovat.
    vanilková Cath

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka si perlové tvářenky od Avonu nemůže vynachválit, právěže mi je taky doporučovala, protože jí vytvoří krásný efekt :). Mně se líbí, že ty perly dodají pleti fakt krásný vzhled

      Vymazat
  9. Prodloužená linka a jemné líčení pusy je i můj nejoblíbenější makeup :) Sluší ti to, kočko :)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Kači :) mně se moc líbí Tvoje líčení, jak jsi i měla na akci tak krásný ty oči

      Vymazat
  10. Zo všetkých produktov mám doma púder a súhlasím s tým, že aj napriek tomu, že práši je super. :)
    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soni a cim vic ho pouzivam, tim min prasi :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*