Novinky a dárky

/
10 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

v týdnu mi přišly novinky od Astridu, za které moc děkuju a až je otestuju, určitě si o nich přečtete.

V balíčku jsem našla laky na vlasy, gel a pěnu na holení, krém na nohy, sprej do bot a sprej na nohy. Líbí se mi, že Astrid stále svoji nabídku inovuje a samozřejmě mě balíček moc potěšil.


Kamarádka Terezka mi darovala tekuté matné rtěnky, které si objednávala z Aliexpressu. Rtěnky její rty vysušovaly, já s tímto problém nemám a efekt na rtech zbožňuju.


Při objednávce u Yves Rocher si vždy nad určitou částku můžete vybrat dárek a já si vybrala toaletní vodu s vůní třešňového květu. Vůně je nádherná, voní přesně jako rozkvetlé stromy. A jediný kosmetický produkt, který jsem si za poslední dobu koupila je gel na obočí od Essence.


U Kristýnky na blogu My Secret jsem vyhrála překrásnou paletku od Bourjois.


V březnu jsem se setkala s Klárkou a donesla mi krásné dárečky, za které moc Klárko děkuju ♥. Sedmikráskový krém na ruce voní nádherně. Lesk na rty od Essence voní sladce a je hodně pigmentovaný. Miniaturky Yves Rocher uvítám na cestování a jsem ráda i za spoustu vzorečků parfémů a svíčku.


A co nového z kosmetiky máte Vy?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥






10 komentářů:

  1. Astrid balíček mi přišel také a jsem z něj nadšená! :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uzasnej obsah a takovej mega balik jsem necekala, myslela jsem, ze prijdou 3 vyrobky :D

      Vymazat
  2. Ten Astrid balíček vypadá parádně. U YR velmi ráda objednávám, taky si vždycky nějaký dárek vyberu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Kámošku s matňáčkama chápu, měla jsem podobný problém....teď už si je ale vždy nějak upravím, aby mi seděly :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, ze jsi to vymyslela :) ona prave nacala jeden odstin a ze ji nesedely, tak mi je hned venovala :)

      Vymazat
  4. Nejvíc se mi líbí toaletní voda Yves Rocher, já od téhle značky nakupuji hlavně tělovou a pleťovou kosmetiku, ale vůni jsem nikdy neměla, budu ji muset aspoň očichat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mam zkusenost s telovyma, pletovyma produktama, makeupem a lakama :). K vuni pricichni, krasna je

      Vymazat
  5. Jé, ten Astrid balíček bych brala taky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je radost s Astridem spolupracovat :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*