Focení do Cosmopolitanu v rámci vlasové péče Dove

/
18 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

před nějakou dobou jsem se přihlásila u Nikči do soutěže o focení pro Cosmopolitan. Focení bylo určené pro vlasovou péči Dove.

Pořád mi běhaly hlavou myšlenky, moc jsem si přála soutěž vyhrát a focení se zúčastnit. A když mi jednoho dne Nikča napsala, že s ní pojedu do Prahy, tak jsem začala tancovat oslavný tanec :D.

Moc děkuju celému týmu a Nikči za skvělé odpoledne. Do parády si nás obě vzaly vizážistky, stylista, kadeřník.

Potěšilo mě, že mi pan Marek pochválil vlasy, že je mám krásně lesklé, takže vlasy jen vyžehlil, aby na fotce mohly zazářit.

Líčení krásně pod světlama vyniklo, zde mám na ukázku jednu fotku, jak jsem vypadala. Až budu mít oficiální fotky, určitě Vám je ukážu a taky Vám potom napíšu číslo, ve kterém budu, můžete si Cosmopolitan koupit a mít na mě památku :D.


Dostala jsem také řadu výrobků Dove Oxygen Moisture pro objem vlasů. Až šampon, kondicionér a masku vyzkouším,napíšu Vám recenzi, jen zatím můžu říct, že výrobky voní nádherně.

Taky mě potěšilo nové číslo Cosmopolitanu.


Moc jsem za tuto příležitost vděčná, značku Dove mám ráda, Cosmopolitan je můj nejoblíbenější časopis a navíc se zúčastnit focení, které je spojeno s vlasama - můj sen. A tento sen se mi vyplnil ♥.

Pokud rády koukáte na moje videa, přikládám taky vlog

Mějte se nádherně,
Veru ♥






18 komentářů:

  1. Muselo to být super! Přečetla jsem článek a koukla i na vlog :). Je vidět, že sis to skvěle užila!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, moc Ti přeji, že se Ti tenhle sen vyplnil:-) Těším se na fotky i na vydání, ve kterém budeš, moc Ti to sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Musela to být skvělá zkušenost, gratuluji :)
    na fotky se už těším :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů, musela sis to vážně užít :)

    OdpovědětVymazat
  5. Juuu Veru, to je super!!! Moc ti to přeju a moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to ti závidím. Musel to být krásně prožitý den a nové zkušenosti a zážitky.. Super, líčení je nádherné, máš takovou prozářenou pleť.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem za tebe moc ráda, že jsi byla vybrána! Je skvělý, že jsi měla možnost se něčeho takového zúčastnit :)) Moc se těším na výsledné fotky! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Teeda, focení do Cosmopolitanu byl vždycky můj sen ♥ S mým obličejem dost nereálný, ale budiž :D Gratuluji k zážitku, muselo to být opravdu úžasný :)

    Pauline's Tiny World | První blogová giveaway!

    OdpovědětVymazat
  9. Veru to je paráda! Tak já doufám, že nám tady pak výsledek ukážeš.

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem moc ráda, že sis to užila!!! ^^

    OdpovědětVymazat
  11. Wau, tak to je paráda :) už se těším na oficiální fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  12. jeeej to je super :) gratulujem k takej skvelej príležitosti :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  13. Holky, děkuju, že sdílíte radost se mnou, jste skvělé ♥

    OdpovědětVymazat
  14. To byla akce ušitá tobě na míru, Veru :) Věřím, že sis to moc užila. Vlog je super, těším se na výsledné fotky!

    OdpovědětVymazat
  15. Jeee, těším se na fotky. Musela to být skvělá zkušenost. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to je úžasný! Už se nemůžu dočkat. ♥
    vanilková Cath

    OdpovědětVymazat
  17. Jste uzasny, ze mi to tak prejete :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jej, to je perfektne, ze sa ti podarilo taketo fotenie :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*