Relax u rybníka

/
8 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

po dnech, kdy moje cesty vedou pouze do posilovny a do školy, ráda vyrazím někam do přírody. Jen tak se procházet, užívat si klidu a relaxovat. 

Jsem ráda, že můžu vyrazit někam na vesnici, kde nepotkávám lidi a vnímám ticho. Vyhovuje mi odjet z města na víkend, i když město mám ráda, tak přírodu mám radši.

Fotila mě kamarádka, za kterou jsem se vydala na návštěvu. Celou naši procházku jsem navíc vezla kočárek, takže mi ta cesta dala i více zabrat a byla to paráda.

Top jsem kupovala na Aliexpressu a přesně jak jsem se změřila, tak mi sedí a je z příjemného materiálu. 







Máte taky rády procházky v přírodě?

Mějte se nádherně,
Veru ♥




8 komentářů:

  1. Co dodat, sluší ti to jako vždycky. Já mám také ráda přírodu ale jak žiji na vesnici, občas bych to vyměnila za město.

    OdpovědětVymazat
  2. Jako obvykle Ti to moc sluší, Veru:-) Já mám taky ráda když můžu vyjít někam do přírody, hlavně teď na jaře, když se příroda probouzí a venku bude všechno kvést a zpívat ptáčci:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit na krásné usměvavé slečně ♥

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. Má ještě smysl ti v každém komentáři psát, že ti to sluší? Taky mám ráda procházky v přírodě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Na tenhle top z Ali zrovna čekám, vypadá peckově, už se na něj těším! <3 Moc ti to sluší, já procházky taky miluju, ale v létě, doteď na mě byla dost zima, naštěstí už se to mění :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, tobě to sluší. Hlavně ten culík! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*