Radost ze slunečných dnů

/
13 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

když se ráno probudím a vidím, že venku je slunečno, mám krásnou náladu už od rána. Já jsem zrovna člověk, kterého slunce nabíjí a mám radši období jaro-léto.

A tak si teď zase užívám i více procházky, navíc když většinu dne sedím u povinností, pohyb potřebuju. A tak mi Jůlinka po cestě vyfotila pár fotek na mobil.

Když jsem psala článek o tom, jak to vidím dál s blogem a chviku nepřispívala, tak jsem si během těch pár týdnů uvědomila, že blogování/youtube a vše kolem toho mám ráda a chci dál pokračovat.

A když někdy bude méně času, tak nevydám žádný článek nebo video, ale budu se zase těšit na ten den, kdy na to čas bude.

Úžasný, že už můžu vyjít jen v koženým křiváku. Zkusila jsem si pod něj vzít cardigan a líbí se mi tato kombinace. A snad po roce jsem si koupila rifle a to rovnou troje, nosila jsem pořád jen různý legíny a už mě to taky přestalo bavit.






Mějte se moc nádherně,
Veru ♥





13 komentářů:

  1. Už aby bylo opravdové jaro a bylo furt krásně. :) Moc ti to na fotkách sluší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si to dnes říkala, protože při sluníčko se dá vyjít takhle, ale jak se zatáhne, tak mám ještě zimní bundu :). Děkuju

      Vymazat
  2. Moc Ti to sluší, Veru:-) Já to mám přesně tak, když je venku nádherně, tak jsem ve svým živlu:-) A jsem opravdu ráda, že ses rozhodla s blogem a youtube pokračovat:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten křivák je úžasnej ♥ Jinak taky mám vždycky lepší náladu, když se probouzím se slunečními paprsky v obličeji :) Už aby to tak zůstalo :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem koupila v Tailly Weijl a už to možná budou 2 roky :)

      Vymazat
  4. Miluji probuzení za slunečného dne a jsem ráda, když můžu vyjít ven jen v mikině nebo lehké bundičce.

    Pěkný křivák
    Inka Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já taky :) ideálně se ještě těším na šaty

      Vymazat
  5. Moc ti to sluší, Veru! a rifle vypadají skvěle :). Taky se těším na léto! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi kočka Verunko! Sluší Ti to! Také jsem si užívala dny plné slunce :) jsem ráda že budeš blogovat dále :) Posílám pusu!

    OdpovědětVymazat
  7. Slunce mě vždy naplňuje energií a je hned lepší den. Taky se těším na léto a teplo. Outfit máš pěkný. Zajímavý nápad, vzít si pod křivák kardigan, ale líbí se mi ta kombinace. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*