Proč jsem pořád tak veselá a pozitivní?

/
21 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

u videí na youtube mám často komentáře týkající se mého neustálého úsměvu na tváři a pozitivnímu projevu.

A tak jsem se rozhodla pro článek, ve kterém zmíním pár pro mě důležitých věcí, kterýma se řídím.

1. Láska k sama sobě, čas na sebe, zájmy

Kdo jiný by si na Vás měl udělat čas a mít Vás natolik rád než Vy samy :). I na akci s Astridem bylo řečeno, že i kdyby druhý člověk Vás chtěl udělat šťastným, ale Vy jste to tak necítily, tak prostě šťastné nebudete.

Myslím si, že když je člověk ve stádiu, že se má rád, tak je to báječný.

Pro mě je také důležité vyhranit si čas pouze na sebe, čas, kdy jsem sama a dělám činnosti, které mě baví a relaxuji u nich. Ať je to cvičení v posilovně, relax u pleťové masky, natáčení videí či psaní článku.

Podle mě je prima mít koníček, najít si nějakou činnost, která mě naplňuje a taky když trávím čas s lidma, na kterých mi záleží a které mám ráda.

2. Setkávání s milýma lidma

Postupem času jsem se přestala bavit s lidma, kteří do našeho vztahu přinášeli pouze negativní záležitosti a od té dané osoby jsem neslyšela žádná pozitivní slova.

Abych to upřesnila - věřím, že každý má v životě těžké a náročné dny - ale zase život není o tom, že se budeme pořád mračit a hledat na věcech jen to negativní.

3. Život v přítomnosti

Snažím se, užívat si každý den, člověk nikdy neví, jak dlouho zde ještě bude. Neohlížím se za minulostí a ani extra neplánuji budoucnost.

4. Řeším sama sebe

Jelikož se sama chci posouvat, tak se zajímám jen sama o sebe, jak se můžu zlepšit, kam dál se můžu posunout. Neodsuzuji činy druhých lidí, nevidím do jejich života, takže nesoudím, proč, co a jak udělali. Nerozebírám druhé.


Pro tento článek to bude ode mě vše, mějte se báječně.
Veru ♥






21 komentářů:

  1. Kéž by se 4. bodem řídili všichni.... :-) Jinak plně souhlasím se všemi body. První krok je naučit se mít ráda samu sebe a najít si čas na relax. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Je skvělé, jak pozitivní přístup k životu máš :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snazim se :) po udalostech, co mi prisly do cesty, si vazim kazdyho okamziku, ze muzu byt na svete :)

      Vymazat
  3. Já ten tvůj optimismus miluju, vždycky ráda chodím na tvůj blog. ♥ Já jsem během posledního roku a půl odstranila ze svého života lidi, kteří na mě přenášeli akorát negativní energii a nebyli to ani praví přátelé - a hned se mi dýchá líp, našla jsem si pravé přátele, kteří dělají každý můj den krásnější už jen tím, že pozdraví a prohodí se mnou pár slov. :)
    vanilková Cath

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím se všemi body. Člověk musí být spokojen jak se sebou, tak i se svým životem. Neřešit věci druhých lidí a neustále kritizovat, to poslední dobou vidím hodně často, třeba i jenom v komentářích pod videi nebo někde na nějaké diskuzi pod článkem. Dobrá nálada z tebe rozhodně vyzařuje už od začátku co tě sleduji, to se mi na tobě líbí a není z tebe cítit ta arogance, povýšenost ani nic podobného, co občas vidím u některých youtuberek nebo hoek co mají blog. Jsi zkrátka fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, dekuju :). Taky to na internetu vnimam a myslim, ze by to slo bez toho, ja nerozumim lidem, co je k tomu vede :)

      Vymazat
  5. Krásný článek o.O Já jsem taky vděčná za blogování a to hodně.. je to jak skvělý relax, tak mne to fakt baví a dělá mne to šťastnou :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me taky Leni :) a jsem rada, ze me sleduje takova bajecna skupinka holek

      Vymazat
  6. Super článek Veru! Docela tě obdivuju. Já se snažím být taky pozitivní, ale někdy se nechám vytočit i maličkostí... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Premyslim, jestli se necham vytocit malickosti :D ted uz asi ne

      Vymazat
  7. Krásný článěk, Ty jsi prostě takové naše sluníčko, Veru:-) Souhlasím se všemi body, mít ráda sama sebe, dělat a věnovat se tomu, co nás baví a naplňuje, obklopovat se pozitivními lidmi, kteří nás nějakým způsobem inspirují a posouvají dál. Snažím se taky myslet pozitivně, udržovat si nadhled, ale občas se ne všechno podaří a ne všechny věci jdou jak mají, tak mám taky své bad day.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, taky mam i pochmurny a smutny dny a ze uz jich za ten muj zivot bylo :D. Ale i kdyz bych mohla byt obcas z nejakych zalezitosti nastvana, divam se na to s nadhledem a snazim se najit neco pozitivniho :)

      Vymazat
  8. Super článek i video! Já už jsem se o to začala zajímat před pár lety, kdy jsem se cítila tak nějak vyčerpaná vším, co jsem dělala a začala jsem číst hodně pozitivních knížek a hned jsem svůj přístup ke všemu změnila. Člověk se i zkušenostmi a věkem rozvíjí, takže i to hraje velkou roli v našich životech a hlavně i lidi, které potkáme. Každý vytváří puzzli našeho obrázku. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje slova Jani :* tesim se, az se vratis do CR

      Vymazat
  9. veľmi pekný článok :) presne toto je podstatné..veľa ľudí považuje žiť v prítomnosti za takú ľahostajnosť,ale je to práve o tom, že tá minulosť nás často nechce pustiť a zaoberáme sa ňou, aj keď úplne zbytočne pretože ju nevrátime späť. a do budúcna si napríklad ja dávam iba ciele, vízie a sny :) neriešim čo negatívne sa môže stať
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mam v predstave cile a sny, ale spis neplanuju, co jak bude presne, pak jsem byla kolikrat zklamana, ze to nevyslo tak, jak jsem myslela :)

      Vymazat
  10. Jak píšeš, Veru, mít rád sám sebe, být sám se sebou je důležité. Já jsem hodně měla problémy se sebevědomím, sebeláskou, sebeúctou. Prostě jsem sama sebe neměla ráda. Naštěstí jsem si to ale uvědomila, že je to problém a začala to řešit. Nyní jsem v takové fázi, kdy je to o 85% lepší a cítím se mnohem líp :). A bodem č.4 by se měli řídit všichni. Já taky nesoudím ostatní, nevím, čím si prošli... Stejně tak oni neví, čím jsem si v životě prošla já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak :) a jsem rada, ze ted uz se citis sama se sebou mnohem lip, podle me je to fakt dulezity a clivek pak kolikrat ustoji tezke situace, tim, ze ma sebe rad, vazi si sam sebe a zna sve hodnoty

      Vymazat
  11. A takhle by to měl mít úplně každý :)
    Ikdyž, mě to občas teda tak úplně nejde :/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*