Ochutnané dobroty 1/2017

/
14 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

raw tyčinky jsem si oblíbila. Bombus kupuju ve zdravé výživě Naturálek, jsou k dostání i v DM. Obsahují z větší části datle a potom např. kokos, kakaové boby, kakao - podle příchutě. Mám ráda, jak jsou takový tužší a chutnají mi. Jsou vegan, bez lepku a bez cukru.

Raw tyčinka z Lidlu je oproti tyčinkám Bombus menší a dražší, ale chutnala mi taky.

Koupím si datle a ty ostatní ingredience a sama bych si tyto tyčinky chtěla udělat.


Mlsouni si určitě pochutnají na Milce, která obsahuje lentilky, želé a taky praskající kuličky, za mě úplně výborná čokoláda. Oreo s arašídovým máslem jsem kupovala v Amsterdamu. Pochutnala jsem si, ale klasické oreo mi chutná víc.


Sušené ovoce miluju. Švestky a kokosové kostky jsou z Kauflandu. Švestky jsou super na pročištění a patří mezi mé oblíbené sušené ovoce. Kokosové kostky bych si příště už nekoupila, byly hodně přeslazené. Sušené bio plátky ananasu byly zdravou a chutnou svačinou. 


Matcha čaj jsem kupovala na Aliexpressu. Měla jsem matcha čaj i ze zdravé výživy a chuť je úplně totožná. 100 g balení mi vydrželo hodně dlouho, čaj mi moc chutná, lze pít studený nebo teplý. Je to dražší záležitost u nás v ČR, ale přes ten Aliexpress vyšel matcha čaj levně, objednám si další balení.

Guarana mi pomáhala ve zkouškovým a na státnice si ji určitě zase koupím, pomáhá mi v soustředěnosti a při bdělosti. 

Vitamín C pomeranč mi chutnal více než vitamín C s železem černý rybíz, protože jsem tam železo hodně cítila. 


Když bych jela z Amsterdamu s kufrem, nakoupila bych si spoustu sýrů. Takto jsem mohla vzít jen pár plátkových a byly výborný.

Heřmánkový čaj piju před spaním a jsem pak klidnější a spí se mi krásně. 


Sušené maliny v bílé a mléčné čokoládě byly lahůdkou, maliny byly velký, trošku kyselkavý, ale fakt mňamozní. Cheesecake z Lidlu miluju, tento jahodový mi chutnal víc než s černým rybízem, ten se mi zdál hodně přeslazený. 


Bio pohankové perníčky mi moc chutnaly, byly křupavý. Želatinové bonbony jsem koupila v Amsterdamu a taky jsme si pošmákli. Kokosová čokoládová tyčinka by mohla být klidně ve větším balení, smlsla jsem si. 


Doporučte mi nějakou dobrotu, pokud možno, zdravou :D.

Mějte se nádherně,
Veru ♥






14 komentářů:

  1. Ty jo, děkuji za ten tip ohledně Matcha tea, přišlo mi to drahé, ale jestli je to na Ali levnější, hned na to kouknu :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, určitě se podívej, já jsem kupovala od prodejce, u kterého opravdu ta chuť jiná není :)

      Vymazat
  2. Zajímavé dobroty, spoustu z nich vidím poprvé až tady u tebe. Co se týče raw tyčinek, nepřišla jsem jim na chuť. To jak jsou tuhé a takové mdlé mi moc nechutná. Oblíbila jsem si pouze dva druhy a to jeden druh od Nutrend Excelence (ananas,cheesecake) a ještě jednu ale už si nepamatuji značku.
    Sušené ovoce také miluji a nejraději mám právě švestky a občas meruňky. Oreo jsou mé nejoblíbenější sušenky, já jsem měla verzi se světlou sušenkou a mohu říct, že original jsou stejně nejlepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zase tuhost baví :D. Mmm, to zní výborně. Meruňky mám taky moc ráda, nejlepší je, když sušené ovoce není sířené. S oreo sušenkami se shodneme

      Vymazat
  3. Některé dobroty vůbec neznám, ale na některé jsi mi udělala chutě:-) Milku taky můžu, zrovna tahle varianta je hodně povedená, jak jsem ochutnala, tak nešlo přestat:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda tu proteinovku od Bombusu - jak banán, tak i arašídovou. Obě jsou výborný! :)
    Matcha čaj taky používám. U nás v kavárně tam přidávají ještě bio sirupy s příchutí např. máty a je to naprostá pecka! :) Nebo jsem z ní nedávno pekla sušenky a také nebyly vůbec špatné :-)

    OdpovědětVymazat
  5. RAW tyčinky jsou super, mám je moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si pochutnávám, teď byly Moni dárkem u Ženy a Život :)

      Vymazat
  6. Juuj same dobroty tam máš, dm vyrobky mam hrozne rada♥♥

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*