Líčení za poslední dny

/
26 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

v článku můžete omrknout líčení, které jsem nosila za poslední dny. Líčení je pro mě opravdu báječný relax a ráda bych se postupem času zúčastnila i různých kurzů líčení, protože chci získat nové zkušenosti a poznatky a taky se v tomto směru zlepšit.

Budu ráda, když mi napíšete, jaké líčení se Vám na mě líbí nejvíc, co myslíte, že mi nejvíc sluší.

A ráda si počtu, jaké produkty při běžném denním líčení používáte Vy.

Zkoušela jsem 2x umělé řasy, jen tak pro oživení, chtěla jsem vidět, jak v nich vypadám. Zkoušely jste je taky?









Jsem ráda, že jsem prodala kosmetiku, kterou jsem nevyužívala a zbyl mi jen makeup od Maybelline, tak kdyby měl někdo zájem, napište mi na e-mail VeruKru@seznam.cz.

Mějte se báječně,
Veru ♥




26 komentářů:

  1. Ta tmavá rtěnka mi k tobě moc nesedí, ty světlejší ti sluší víc, a víc se k tobě hodí :) Umělé řasy jsem nezkoušela, a nejčastěji používám řasenku super shock od avonu, linky střídám a stíny používám paletku MAC, ale stíny si dávám jen někdy :)

    melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super Shock je výborná, pamatuju si, že jsem ji měla 2x a řady udělala moc krásný :)

      Vymazat
    2. Ja uz nekolik let.kupuju jen tu a jsem s ni strasne spokojena :) jinou pouzivam jen kdyz obcas nejakou dostanu :)

      Vymazat
    3. Já jsem si teď oblíbila hodně Maybelline Go Colossal Extreme, už jsem si koupila 2. balení :)

      Vymazat
  2. Moc semi líbí ten předposlední make up, mám ráda výrazné rtěnky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná jsi, tobě sluší snad všechno. Nejvíce se mi na tobě líbí výraznější líčení. Umělé řasy jsem ještě nezkoušela, ale na fotce vypadají moc hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Si veľmi pekná, tie bledšie rúže sa ti hodia viac ale nos čo sa ti páči, to je dôležité:) inak používam makeup od pupy 'like a doll', maskaru a linku od Bourjois, paletku očných tieňov od lorealu a makeup revolution a rúže mám rôzne ale najobľúbenejší od kylie cosmetic:) Na mojom blogu prebieha jarná giveaway tak budem rada ak sa zapojiš:) http://lifebyvan.blogspot.cz/2017/03/jarna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že jsi mi napsala, co používáš :) a děkuju

      Vymazat
  5. mne sa viac páčiš s takými výraznými perami :) hodí sa ti to ku vláskom :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Veru, jsi kočka, Tobě sluší snad všechno:-) Víc se mi líbíš s těmi světlejšími rtěnkami, já sama moc ty tmavší a výraznější odstíny rtěnek moc nevyhledávám, přijde mi, že mi nesluší. Umělé řasy jsem vyzkoušela jen jednou, na ples:-)

    OdpovědětVymazat
  7. nádherné všetko sa ti veľmi hodí, mne sa najviac páči to prvé keby som sa aj ja tak vedela namalovať♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to vůbec těžký, stačí zkoušet a uvidíš, že to půjde :)

      Vymazat
  8. Tvoje líčení je super, jsi vážně krásná Veru :)
    Co se týče rtěnky, více se mi na tobě líbí takové ty nenápadné :)
    A nejvíce se mi líbí líčení na fotce druhé :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se nejvíce líbí líčení na druhé a poslední fotce, to je fakt krásné :). A na té druhé fotce, máš umělé řasy, že? :) Můžu se zeptat, odkud jsou prosím, vypadají fakt skvěle :) Jinak nějaký líčící kurz taky už delší dobu zvažuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo umělý Domi a tyto konkrétně jsou z Primarku, kupovala jsem je za 1,50 euro :) a měli na výběr spoustu druhů

      Vymazat
  10. Děkuji ti za podporu, Veru! :))* Jinak nejvíc se mi líbí líčení s nude rty, ale i ta tmavá rtěnka je někdy potřeba, že jo :D :)) Navíc má nádherný odstín!
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo Kači, vždyť je to pravda :) děkuju :*

      Vymazat
  11. veľmi pekné typy líčenia, tebe sa hodí snáď všetko ♥ a tie umelé riasy, krásne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasy udělají úplně jiného člověka,že :) děkuju ♥

      Vymazat
  12. Všechny líčení jsou nádherné :)

    Umělé řasy ti moc sluší, strašně se mi na lidech líbí, ale já osobně mám před nimi respekt. Jsem hrozný patlal na takové věci, takže myslim, že lepidlo bych měla všude a řasy nakonec nikde :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*