Líčení od makeup artistky - Sephora

/
28 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

dnes jsem byla na líčení v Sephoře v Pardubicích, kde mě líčila milá slečna Ivana. Půlhodinka utekla velmi rychle a já si líčení užila.

Potěšilo mě, že mi pochválila čistou a hladkou pleť, že prý jde poznat, že se o ni pečlivě starám.


Líčení je nude, svěží, jemné. Líbí se mi, že mě nalíčila jinak, než se líčím běžně já. 

Napíšu Vám jen tak zběžně produkty, kterými mě nalíčila. Na pleť použila makeup, pudr a konturovací pudr od Make Up For Ever, korektor Sephora. Sweet Peach Glow od Too Faced využila na tváře a rozjasnění. 

Na obočí využila produkty od Benefitu a obočí se mi líbí teda fakt moc. Na oči použila stíny z Chocolate bar paletky a řasy nalíčila řasenkou Sephora, která mi řasy nádherně prodloužila. 

Nakonec na rty nanesla lesk, který byl myslím taky od Too Faced. 




Jak se Vám líčení líbí?

Mějte se moc nádherně a přeju Vám parádní víkend,
Veru ♥






28 komentářů:

  1. Mně se to líčení líbí moc, sluší Ti:-) A ta pochvala ohledně pleti, tomu věřím, že Tě potěšila, navíc od slečny, která tomu rozumí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow! Tak to je super. Takový rozdíl! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné, ale líbí se mi víc jak se líčíš ty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkala jsem si, že zkusím toto líčení po svém :D výrazné rty a přidám linku

      Vymazat
  4. Slečna Ivana má pravdu, máš moc pěknou pleť :)
    Líčení se mi moc líbí, ale je to strašný nezvyk vidět tě s tak jemnou a přirozenou rtěnkou. Víc se mi na tobě líbí něco divočejšího :D Třeba červená, ta ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, jemné líčení. Paní určitě nic nepokazila, ale líbí se mi více, jak se líčíš ty. Tvé líčení je takové výraznější a hrozně ti sluší. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti to, ale hravě bys to zvládla doma, i když v článku píšeš, že ti to vyhovovalo, a to je nakonec hlavní. Když už bych tam já šla osobně ,tak bych chtěla vytvořit něco pořádného, na co bych si třeba netroufla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) jsem ráda, že vyzkoušela sice obyčejné líčení, ale takové, které já nedělám, takže pro mě změna. To by bylo určitě taky super, myslím, že by se dalo vytvořit i víc, ve výsledku se ukázalo, že ta půlhodinka líčení byla málo :D

      Vymazat
  7. jeeej super, krásne ťa nalíčila :) pôsobíš krásne jemne ale pritom nalíčene :) pristane ti to :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Veru :) u přítele jsem takto nalíčená uspěla, byl z toho nadšenej, tak to mě taky potěšilo

      Vymazat
  8. To je ale krásné, jemné a přirozené líčení! (A samozřejmě zase mi zlepšil náladu ten tvůj nádherný úsměv ♥). Mít tvůj obličej, vystavuju ho všude, jsi vážně strašně krásná a sympatická na první pohled. #jsemsuperbalič
    Ps. Po půl roce jsem se vrátila ke psaní, tak budu moc ráda, když se podíváš na můj blog.
    vanilková Cath

    OdpovědětVymazat
  9. Veruško, mi se víc líbí tvé normální líčení, takhle vypadáš hrozně mlaďoučce a zbytečně "nevýrazně", nebo nevím, jak to říct :D Sluší ti to moc i nenalíčené. Asi je teď takovéhle nude líčení u makeup artistek v kurzu :) Ale jak říkáš, je to něco jiného a určitě se někdy bude hodit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak se musím přiznat, že se mi to líbí víc než tvé každodenní líčení, je to fakt bomba ♥

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  11. Zase změna vidět tě bez linek, ale nevypadá to vůbec špatně ;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bez těch linek je to fakt úplně jiné :)

      Vymazat
  12. Jéé, to líčení je moc hezký a sluší ti to. Asi by sis to zvládla udělat sama, ale i tak je to prostě hezký. Navíc to obočí ti udělala ta makeup artistka moc dobře. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že bych to zvládla a jsem právě ráda, že jsem to na sobě viděla, jak to vypadá, protože právě takové líčení nevyužívám :) Obočí fakt super

      Vymazat
  13. Hlavně že sis to užila, to je nejdůležitější :) Takhle se já líčím celkem běžně, vypadá to moc hezky, jenom možná obočí mi přijde trochu světlejší, ale to je na vkusu každého. Ale moc ti to sluší :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to paráda, aspoň jednou se nelíčit sama :). Když líčím kamarádku, tak ta si líčení vždycky taky moc užívá a jsem schopná ji malovat 45 minut :D

      Vymazat
  14. Skvělé líčení. Tohle jemné ti moc sluší. Přitom v něm vypadáš výrazně. Zase příjemná změna oproti barevným rtěnkám.

    OdpovědětVymazat
  15. Jsi pěkná i nenalíčená, ale to líčení udělala hodně pěkně. Čisté, něžné a hodí se k tobě.

    Inka Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*