Líčení na rande

/
14 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

když jsem se chystala na rande, nafotila jsem Vám svoje líčení. Vsadila jsem na výrazné oči a nude rty. Výrazné rty mám ráda, ale na takové schůzky to není moc praktický :D.

Úplně nejradši mám šaty - stačí si vzít jeden kousek oblečení a člověk hned vypadá hezky a nemusí nic víc kombinovat. Choker je z Aliexpressu.

Na samotné produkty chystám na blog recenze, ať si počtete mé názory.

Užívám si chvilky, kdy se můžu vyfiknout - a Vy?





Mějte se moc nádherně,
Pa Veru ♥




14 komentářů:

  1. moc ti tohle líčení sluší. :-) Marí http://zivotpodlem.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Veru sluší ti to :) Já žila doteď v tom, že máš přítele :) nebo jste šli na rande s ním? :) Jinak rtům bych přeci jen dodala trochu barvičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo mám, spolu jsme šli na rande Moni :) to já mám ráda, když si můžem spolu říct, že jdeme na rande, že pořád to má ten šmrnc :) Je super, si takto někam vyrazit a děkuju :) na rtech jsem měla lesk, ale foťák ho moc nezachytil

      Vymazat
  3. Moc ti to sluší Veru, já taky zbožňuji chvíle, kdy se můžu pěkně obléct a nalíčit, proto rádi chodíme s přítelem na večeře nebo do kina :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné líčení, neskutečně ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné líčení, sluší ti to. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadáš krásně Veru :) a ty rty jsou super, takové decentní :)
    Už se těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  7. Povedené:) sluší ti to.:) a šaty mám také nejraději.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadáš perfektně, Veru, doteď jsem si myslela, že Ti nejvíc sluší hlavně výraznější rty, ale teď je máš decentní a taky super, Tobě prostě sluší všechno:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju za komentáře kočky moje ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, to je krásné, moc se mi líbí ty jemné rty, tenhle styl líčení mě fakt baví :) A musím uznat, že šaty mám taky nejraději :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné, sluší ti to ! Takové jemné líčení je přesně moje gusto ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*