Kosmetické dno 3/2017

/
12 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

užijte si článek o spotřebovaných produktech, ve kterých bude pečující kosmetika i dekorativní.

Řasenka Lash sensational Maybelline držela na řasách od rána do večera. Neopadávala, neobtiskávala se a její barva byla černo-černá. Držela tak, že mi šla i trošku hůř odličovat. S řasenkou jsem spokojená byla, ale zase mi řasy tak nezahustila a nenatočila, takže znovu bych si ji nekoupila.
Čistič štětců Ebelin je při čištění skvělý pomocník - s pudrovými produkty si poradí hravě, štětec od makeupu je potřeba vyprat.
Pudr Astor sloužil výborně. Stačilo zapudrovat ráno, přes den už nebylo potřeba.


Parfémovaný sprej Luck Avon voní opravdu hodně sladce, mně se vůně líbila. Na sobě jsem sprej cítila min. 3 hodiny. 


Hydratační melounová maska Oriflame krásně voněla a pleť po použití byla jemná a vyživená.
Micelární zklidňující pečující vodu Nivea jsem používala na odličování očí i pleti a vše odlíčila rychle, nevysušovala, nelepila. Nijak nevoní.
Hydratační pěna na odlíčení Natura Siberica hodně štípala v očích a nevyhovovalo mi, že je to pěna. Když jsem pumpla pěnu na tamponek a přiložila na oko, tak se pěna rozletěla do všech stran a jen na těch řasách nebyla. Vyhazuju polovinu balení, protože mi produkt vůbec nevyhovuje.
Zjemňující čisticí pleťová voda Astrid pro suchou a citlivou pleť voní nasládle, já tu vůni mám ráda. Pleť nevysušuje a na čištění je výborná.
Hloubkově čisticí maska Yves Rocher s bio aloe vera a kyselinou salicylovou stahovala póry a pleť čistí, vyhlazuje.  Po použití masky jsem se vždy potřebovala namazat krémem.


Pečující balzám pro barvené vlasy L´oréal mi vlasy nezatěžoval a po použití byly lépe rozčesatelné. 
Malinový ocet pro lesklé vlasy Yves Rocher hezky malinově voněl, bylo fajn jím oživit vlasovou rutinu, ale že bych viděla nějakou extra změnu, to říct nemůžu.


Gel na holení Balea výborně pění, krásně voní a tělo nevysušuje. 
Sprchový gel Květ magnólie z Číny Yves Rocher je můj oblíbenec. Vůně je nádherná, cítím ji potom i z těla. Gel hodně pění a tělo taky nevysušuje. 


A jaký produkt jste naposledy spotřebovaly Vy?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥






12 komentářů:

  1. Skoda te peny Natura Siberica, ale neni lepsi ji pouzit rovnou ve sprse s vodou? Par pen uz jsem mela a nenapadlo by me ji davat na tamponek.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by se mi nelíbilo, že bych musela ty řasy šmudlat :D

      Vymazat
  2. Řasenka Lash Sensational je pro mně jedna z nejlepších a perfektní službu mi dělá i malinový ocet od YR, ty vlasy se mi po použití tak lesknou jako snad po ničem:-) Oba produkty jsou moje srdcovky:-) A moc se mi líbí i vůně Luck:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se moc líbila ta vůně :) a Luck jsem měla i parfém, ale celkově se mi teď nějak změnil čich, tak už asi z Avonu objednávat nebudu, taky mi přišlo, že jak se některýma voňavkama navoním, tak mě na pokožce zaštípou

      Vymazat
  3. Wow, tak to je pěkná řádka produktů :). Masku od Yves Rocher mám moc ráda ! Stojí za vyzkoušení.

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  4. Tihle řasenku používám právě teď a je to jedna z nejlepších, jakou jsem kdy měla.. nicméně je pravda, že řasy nenakrputí, ale na to mám kleštičky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám doma Ebelin čistič na štětce a přijde mi, že je vůbec nevyčistí. Vždy je musím umýt normálně šamponem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak píšu v článku Teri, pudrový produkty v pohodě i štětec od korektoru, stínů, ale ten štětec na makeup ten vyprat musím. Já stejně po nějaké době všechny štětce peru :)

      Vymazat
  6. Ten čistič na štětce mám taky je docela fajn. :) Řasenku od Rimmelu jsem taky zkoušela a nebyla špatná. :)a tu voňavku od Avonu mám taky ! :D Za mě jedna z nejlepších. :) Baleu pěnu mám taktéž. :D mám toho hodně společného. :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*