Kosmetické dno 2/2017

/
21 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

po pár týdnech jsem opět naplnila tašku a článek o spotřebovaných produktech je tu.

Antiperspirant Rexona Stress Control má výraznou citrusovou vůni, před zápachem i pocením chrání. Balea deodorant je fajn na dny, kdy vím, že budu mít pohodičku a nečeká mě nic náročného. Antiperspirant Ganier je taky funkční, nezabarvuje oblečení. Parfémované tělové spreje Playboy voněly sladce a tím, že jsou to jen spreje, tak výdrž vůně je malá.


Sprchový gel s vůní vanilky a růže Balea pokožku nevysušoval, parádně pěnil a voněl úžasně. Pěna do koupele, kterou mi dovezla kamarádka z ciziny voněla sladce po kokosu a pěnu udělala bohatou. Intimní gel Avon s vůní třešňového květu nedráždí, neštípe, na intimní partie ideální. 


Micelární voda Astrid určená pro normální a smíšenou pleť odstraňuje makeup, tonizuje a osvěžuje pleť. Moc mi vyhovovala, veškerý makeup odlíčila perfektně a pleť nevysušovala, nelepila. Osvěžující čisticí ubrousky Balea používám na závěr čištění pleti a nebo v posilovně po cvičení, uvítala bych, když by byly víc vlhké. 


Tužidlo Aussie dodávalo vlasům objem a lepší tvar. Krém na ruce Avon revitalizující hydratační s kakaovým máslem ruce hydratoval, zjemňoval. Makeup all about matt Essence v odstínu 05 matt vanilla se mi zdál i tak pro mou bledou tvář tmavší. Zalézal do vrásek, přes den jsem nepotřebovala zapudrovat. Vydržel na pleti od rána do večera, neztrácel se. U zubní pasty Signal jsem neviděla takový rozdíl jako u prvního balení. Oční krém Balea vyhazuju téměř celý, dráždí mi oči. Gel na obočí RL de young z Rossmanna byl dostatečně tmavý, obočí zafixoval. Hydratační maska na ruce Sephora byla skvělým zpříjemněním péče o ruce, ruce hydratovala, nádherně voněla.


Zkoušely jste nějaký z těchto výrobků? Jaký kosmetický produkt spotřebováváte nejrychleji?

Mějte se nádherně, 
Veru ♥







21 komentářů:

  1. Tobě ta spotřeba jde:-) U mně nejrychleji mizí asi sprchové gely a docela velkou spotřebu mám i pleťových vod. Jinak, zkušenost mám s intimním gelem z Avonu, měla jsem jich už víc a několikrát a jsou super. A chválit můžu i micelárku od Astridu, tu nebudu mít naposledy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že jak se pohybuju na dvou místech, tak je toho víc, protože mám výrobky rozdělané nejmíň 2x, zase aspoň toho stihnu víc vyzkoušet :D . Micelárka fakt super, já ji taky nemám naposledy

      Vymazat
  2. Rexonu mám nejraději, funguje vážně celý den a to i když cvičím a tak. A moc mě láká ta kokosová pěna do koupele:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) kokosová pěna je super, ale kamarádka mi ji dovezla ze zahraničí :D

      Vymazat
  3. Tyhle masky ze Sephora miluji :))
    Ejnets in Lisboa
    Zajímá tě cestování? Přidej se do naší skupiny pro Czech Travel Bloggers TADY :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbilo by se mi, mít doma celý stojan s těmi maskami na ruce, nohy, obličej :D

      Vymazat
  4. Teda super spotřebováno. Sprcháč Balea mám taky. Tu Sephora masku na ruce bych klidně zkusila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je příjemným oživením v péči Moni :)

      Vymazat
  5. Nič z tohto som neskúšala, najrychlejsie vacsinou dokazem spotrebovat balzam na vlasy a miceralku :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem zrovna balzám na vlasy dopotřebovala a říkala jsem si, že balzám spotřebuju vždy rychleji než šampon a to jsem začala spotřebovávat zaráz :D

      Vymazat
  6. U Essence makeupů jsem často taky viděla že oxidovali a proto pak i světlé odstíny hodně ztmavly, neděje se to i u tohoto? Jinak supr spotřeba, to tě obdivuju :D

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná jo, protože fakt na to, že je to odstín nejsvětlejší a ještě 005 což se jen tak nevidí, tak byl tmavší :D

      Vymazat
  7. Obecně mám ráda antiperspiranty Rexona a Garnier, myslím, že fakt fungují :) Spreje Playboy také čas od času koupím, ale nejradši mám pořád Play it Sexy, který snad vyšel jako jeden z prvních :) Makeupy od Essence mi nesedí :( Třeba se to změní s novým updatem, protože je to ten nejlepší, co kdy byl :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  8. Ten krém na ruce od Avonu je parádní, mám ho i já a jsem s ním velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám ráda kakaové produkty, ale tento krém voněl tak hezky, že jsem si používání užívala :)

      Vymazat
  9. Ten krém na ruce od Avonu jsem měla už hodněkrát a ten je fakt super. :) Sprchové gely od Balei taky fajn, a intimní gel od Avonu mám doma taktéž a jsem spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Z tvých spotřebovaných produktů jsem toho moc neměla. Ve skříni mám micelárku od Astridu a jen čeká až ji začnu používat. Jinak mám celkem ráda ty vlhčené ubrousky v růžovém obale od Baly, vždycky si je kupuji když jedu někam mimo domov na více dní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ji nenech dlouho čekat, je vážně skvělá :)

      Vymazat
  11. Fuha, toľko produktov:) Skvelý článok aj video:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*