Jednoduše a pohodlně

/
34 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),

když jsem jela s holkama na akci do Prahy, využila jsem zrovna Kačku k nafocení outfitu :). Za fotky Kači děkuju, bylo parádní mít zase někoho, kdo mě chtěl vyfotit. Ráda bych takové outfitové články přidávala častěji, jen vždycky někoho musím na to focení ulovit.

Na sobě mám kožený křivák, který jsem koupila teď v zimě v Taily Weijl a tričko je taky z tohoto obchodu. Celkově Taily Weijl mám ráda a sortiment se mi hodně líbí. Rifle jsou Cherokee a boty z O.K shopu.

Na rtech mám rtěnku od Dermacolu 16 h lip color v odstínu 04. Odstín je to zářivý, červený. Na rtěnku chystám samostatný článek i video.








Jak se oblékáte teď Vy - ještě nosíte zimní bundu nebo už jste se vystrojily jarně?

Mějte se nádherně,
Veru 




34 komentářů:

  1. Fotky jsou moc krásné! Kačka je super fotografka :D A tobě to moc sluší, Veru :) Nejvíc se mi líbí ta třetí fotka

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, ty úplně záříš! :) Moc se mi líbí křivák, sama jsem přemýšlela, že bych si konečně nějaký pořídila, ale nějak nemám sílu nějaký hledat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ta společnost a přicházející jaro mě úplně rozzářilo :D Já jsem šla v zimě do Taily a zrovna ho měli v akci, tak jsem neváhala, líbil se mi moc :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky :) Křivák je super, mám ráda bundičky v takovém stylu :) Myslím, že bundičky,kabátky a podobné věci jsou celkově mé nejoblíbenější kousky šatníku a mohla bych je kupovat furt :D Občas ještě vytáhnu zimní bundu, protože do školy jezdím brzo :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, už se těším, až bude ještě tepleji, vezmu si jen šaty a bundičku a outfit bude na světě :)

      Vymazat
  4. Stále zůstávám u zimního oblečení, jsem věčně zmrzlá, navíc tomu počasí se stále nedá věřit. Ale když je teplo, tak se to už snažím také prostřídat, alespoň z lehka.:) Jinak ti to moc sluší, rtěnka je úžasná, tyto od Dermacolu miluji.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnka vypadá báječně, chystám na ni článek i video :)

      Vymazat
  5. Takové outfity mám nejraději, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cítím se takto skvěle, děkuju Moni :)

      Vymazat
  6. Tally Weijl jsem úplně milovala před pár lety, teď už se mi mé oblíbené obchody změnily, ale vzpomínám na něj v dobrým a občas tam ještě zajdu :)
    Jinak krásný outfit :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám obchůdek ráda, hlavně ty růžový, zateplený kabinky jsou úžasný :D

      Vymazat
  7. Moc Ti to sluší, Veru, moc hezky se směješ:-) Já už jsem zimní bundu odložila, teď už nosím buď křivák nebo včera jsem vyrazila už i v riflový bundičce:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný jednoduchý outfit! Ten top má moc pěkný detail u výstřihu :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí, mám odsud ještě jedno tričko, ale ten má teda výstřih hlubší :D

      Vymazat
  9. Ta bundička na úvodní fotce ti hrozně sedí, super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) tohle je moje druhá kožená bunda z Taily a fakt si je chválím :)

      Vymazat
  10. úplná kočka. Asi bych s tebou měla bývat častěji. Vždycky mi ten tvůj úsměv prozáří den :D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  11. Názov je výštižný, pretože je to síce jednoduchý outfit, ale velmi pekný. Ved sa hovori, že v jednoduchosti je krása. A hlavné je aj to, že je pohodlný :) Páči sa mi, ako si to oživila tým ružom - Dermacol16h je fakt perfekný!
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé Veru, tobě to zasejc moc sluší! Rtěnka je krásná a na recenzi se těším. Já teď sháním nějakou koženkovou bundičku, protože už tu máme teplíčko a ty moje zimní bundy se už nedají nosit :). BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem, že jsi byla na nákupech, ale bundičku jsi nekoupila :D

      Vymazat
  13. Tvůj blog patří k jednomu z mých nejoblíbenějších, vždycky na mě působí tak strašně pozitivně a zlepší mi náladu, jak po vzhledové, tak obsahové stránce. ♥ Outfit je krásný, zase jenom můžu tiše závidět ten tvůj úsměv. Btw Tally Weijl mám taky hodně ráda. :)
    vanilková Cath

    OdpovědětVymazat
  14. Moc ti to sluší, Veru. :-) Křiváky se mi hrozně líbí a zimní bundy jsem už taky odložila do skříně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zima byla krásná, ale dlouhá, už mě to oblékání nebavilo :D

      Vymazat
  15. Krásné fotky, moc ti to sluší. Já už teď nosím koženku, sice občas mrznu, ale brát si zimní bundu už prostě odmítám :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*