Dekorativka na prodej

/
10 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

když jsem včera koukala na video Monči, kde třídila dekorativní kosmetiku, tak jsem si říkala, že já mám sice dekorativky málo, ale přece jenom mám i pár kousků, co nevyužívám a je škoda, abych je skladovala.

Tento článek je již aktualizovaný a já Vám děkuju za Vaše nákupy. Zbyl mi už jen makeup od Maybelline, který jsem vyzkoušela 1x a na mou pleť je tmavý. Pokud o něj máte zájem napište mi na VeruKru@seznam.cz.

Makeup od Maybelline SuperStay Better Skin 30 ml v odstínu 010 Ivory je na mou extra světlou pleť tmavý, má podtón do růžova. Použila jsem ho 1x.


100,-
Mějte úspěšný a skvělý týden, 
Pa Veru ♥




10 komentářů:

  1. Ahoj Veru, super kousky, kdybych toho neměla doma tolik, určitě bych si vybrala :-) Navíc parádní ceny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ceny jsem se snažila dát co nejnižší, protože já už bych ty výrobky nepoužívala :)

      Vymazat
  2. Pěkné věci, chtěla bych snad všechno, ale nepoužívám ani to, co mám doma :( Třeba ty pastelky YR mám doma tři a vytáhnu je tak 6x do roka :( Ale zas mě tenhle článek namotivoval, abych ty věci na rty používala víc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D používej Jani, já mám rtěnek nejmíň 30, no teď se mi ulehčí, když prodám ty odstíny, co už doma mám :D

      Vymazat
  3. Klidně bych si vzala tu paletku colour chaos vypadá fakt fantasticky 😍😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je nádherná, na e-mail jsem Ti odepsala :)

      Vymazat
  4. Děkuju mockrát, že jsi mě zmínila. Udělalo mi to hroznou radost a očividně to splnilo to, co mělo! Kosmetika někomu udělá radost :) Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  5. Vzala bych si obe Lip creamy MUR a tu vinovou od Saviout will come, pokud jsem jeste volne :-)
    sabina.krejcova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*