Blogerská akce s Astridem ♥

/
23 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

zúčastnila jsem se své první blogerské akce a to se značkou Astrid. Moc děkuju za pozvání, za báječně strávený čas a za dárečky Moni.

Setkání bylo skvělé, příjemní a usměvaví lidé, uvedení nových pleťových výrobků, výborné jídlo a pití. Akce se konala v krásném, stylovém prostředí, spoustu nádherné inspirace pro mě.

Báječný bylo, že jsme se potkaly s nádhernou Terezkou Maxovou, ambasadorkou Astridu.

Když mluvila o tom, že je důležité se odličovat a pleť hydratovat, myslela jsem na to, že tohle dodržuji a tak věřím, že až budu starší, budu pořád taky tak krásná jako ona :).


Astrid přišel na trh s lákavými novinkami, které jsme dostaly na vyzkoušení domů (maminko, těš se na testování).

♥ hedvábný čisticí pleťový olej na tvář, oči a rty se zvláčňujícím komplexem vzácných olejů pro všechny typy pleti ♥

♥ denní/noční krém proti vráskám s vzácnými oleji pro věkovou kategorii 35-55 let ♥

♥ denní/noční krém proti vráskám a na zpevnění pleti s duo hyaluronovým komplexem pro věkovou kategorii 40-50 let ♥








Líbilo se mi, že na akci mluvila koučka osobnostního rozvoje o sebevědomí, sebelásce, sebedůvěře a sebepoznání - přikládám Vám krásný citát. Moc ráda poslouchám tyto rady do života a moc se mi líbilo, jak o nich mluvila i Terezka. 


Strávila jsem báječnej čas se skvělýma holkama - Kačkou z blogu http://instantnikrasa.blogspot.cz/ , Markétkou z blogu http://life-by-peggie.blogspot.cz/ a Kačkou z blogu https://innerbeautylive.blogspot.cz/ . Jsem ráda, že jsem Vás poznala osobně holky :). 








A na takových dobrůtkách jsme si pochutnaly, mňam.











Bylo taky suprový, že jsme se mohly nechat namalovat od kluků z http://r-a-w.cz/cz/ .





DĚKUJU ZA PERFEKTNÍ DEN ♥





23 komentářů:

  1. Juuu tak to vypadá na pěkně povedenou akcičku ! :)

    Už se těším na recenze ! :)
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to muselo být super! Úplně ti závidím :D.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ráda jsem tě poznala. 💋 Těším se na příště.

    OdpovědětVymazat
  4. Holky moc vám to všem slušelo! :) Takové akce jsou super! Zaujal mě Hedvábně čistící pleťový olej, to budu muset očíhnout, až to přijde k nám do drogérky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc Vam to slusi a akce vypada skvele. I me zaujal hlavne olej :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezká reportáž, Veru :-) Je vidět, že jsi byla fakt nadšená.

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé, to muselo být strašně super! a taky se setkat s dalšíma holkama :) Moc ti to přeju :* a na fotkám Vám to sluší :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  8. To musela být skvělá akce:-) A novinky vypadají skvěle, hlavně ten hedvábný čistící pleťový olej, budu ho muset v drogerce omrknout:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné setkání! :) Od Astrid používám hydratační denní krémy a sem tam tělové krémy. A Tereza Maxová má pravdu - odličování, odličování, odličování!!!

    Inka Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedovedu si představit, že bych se neodlíčila :D ať přijdu, kdy přijdu, odkudkoliv, prostě musím jít spát s čistým obličejem :D

      Vymazat
  10. Na video kouknu večer až se z blogů přesunu na Youtube :D Ale i z fotek je vidět, že to byla skvělá akce :) Musím se přiznat, že jsem nic od Astrid po té "inovaci" ještě neměla, ale chystám se :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to na skvělou akci :) Doufám, že se mi jednou taky taková poštěstí ♥ Moc ti závidím setkání s Terezou Maxovou :) A občerstvení vypadá lákavě :) Je skvělé, že jste si to užily ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  12. Teda, to jídlo bych si nechala líbit! A i celou akci, musela být super :)

    OdpovědětVymazat
  13. Věřím, že sis akci užila. Muselo tam být skvěle. Navíc vám to všem hrozně moc slušelo. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  14. Parádní akce! Krásná reportáž, mám tyhle příspěvky moc ráda, člověk se podívá pod pokličku tajného bloggerského života :D

    OdpovědětVymazat
  15. Teda, tolik fotek :) Je úžasný, že sis takhle splnila jeden ze svých snů :) Ve videích působíš hrozně příjemně :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jéé, to je krásný článek! :) Musela to být moc povedená akce a jsem moc ráda, že se ti takto splnil sen podívat se na nějakou blogerskou akci :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  17. Akce vypadá fakt krásně, moc vám to sluší holky :) Já se o svou pleť v posledním roce fakt starám poctivě, tak snad taky budu krásná :DDD ♥

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  18. Holky, moc Vám děkuju za komentáře :) Akce byla fakt fantastická a přesně jak vidíte můj šťastný výraz na fotkách a videu, tak i přesně tak jsem se cítila :) prostě nádhera

    OdpovědětVymazat
  19. jeeej,takéto blogerské akcie sú super :) vidno že ste si to naozaj užili a bolo o vás skvele postarané :) prajem ti ešte veľa podobných eventov :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  20. Krásně jsi to shrnula, Veru :) byl to skvělý den, jsem moc ráda, že jsem se akce zúčastnila a že jsem vás poznala na živo :) ♥

    OdpovědětVymazat
  21. Verím, že to musela byť parádna akcia. Tie blogerské také bývaju. Čo sa týka samotnej kozmetiky, tak ju nepouživam. Ani neviem prečo, nejak ma to k nej neláka, ale pamätám si ju ešte z mojich detských čias.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  22. ♥..netřeba slov..srdíčko stačí..nejvíc to všechno vystihuje :)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*