TEST rtěnek z Aliexpressu

/
22 Comments
Krásný den milé čtenářky :),

testovala jsem výdrž a svůj celkový názor na tekuté matné rtěnky, které jsem si koupila na Aliexpressu.


Rtěnka Lingerii stála 1,38 dolaru a je to odstín Embellishment . Rtěnka voní jako čokoláda.

S aplikátorem se mi pracuje dobře a rtěnka je na rtech hodně příjemná.

Pigmentaci samy vidíte na fotkách, je opravdu sytá a výrazná.

Po pár sekundách zaschne úplně do matna, na rtech vůbec nelepí, rty netáhne.

Rtěnka se vůbec neobtiskává, ani při pití na skleničku ani při puse.

Po 2 hodinách kdy jsem vypila litr vody a snědla svačinu, tak rtěnka na rtech pořád byla, jen po kousnutí do jablka se uštípl kousíček barvy od jednoho koutku rtu. Po dalších 2 hodinách, po dalším litru vypité vody a vydatném obědu se část rtěnky ze rtu oloupala. Oloupala se tak, že takhle už bych dál nemohla chodit, takže po 4 hodinách bylo potřeba rtěnku poupravit.

Když jsem potom zase rtěnku nanesla, tak rty vypadaly opět pěkně.

Po testu mám názor, že rtěnka na rtech drží dobře, záleží, jak moc budete pít a jíst.

Rty mi nevysušila.





Rtěnka Foonbe stála 1,23 dolaru a je to odstín F15. Vůně rtěnky mi připomíná marcipán.

S aplikátorem se mi pracuje dobře a rtěnka je na rtech příjemná.

Pigmentovaná je krásně.

Zde zaschnutí do matna trvá o minutku déle. Po zaschnutí do matna, ale na rtech lepí, když dělám takové to gesto (ukazuju ve videu).

Rtěnka se při pití malilinko obtiskne.

Když rtěnka lepí, tak jak se přilepí na okraj sklenice, tak po hodině jsem na horním rtu měla trošku rtěnky odloupnuté.

Po další hodině, kdy jsem vypila zase spoustu vody a snědla svačinu, rtěnka na horním rtu byla odloupnutá trošku víc (dolní ret byl neporušený).

Když jsem potom zase rtěnku nanesla, tak rty vypadaly opět pěkně.

Zde tedy nechám na Vás, jestli si budete chtít rtěnku vyzkoušet, já koupě nelituju, je to krásný odstín, šťavnatý, spíše do růžova (foťák fotil spíše do červena). A tak když si ráno rtěnku nalíčím, vezmu si ji s sebou, abych případné nedokolanosti během dne upravila.




Koupě nelituju, matné rtěnky mám ráda a tohle jsou odstíny, které mám doma poprvé.

Co na rtěnky říkáte?

Mějte se báječně, Veru ♥






22 komentářů:

  1. Rúže vyzerajú skvelo, hlavne ten prvý odtieň nad ktorým zrejme porozmyšlam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten se mi z výběru odstínů líbil nejvíc :)

      Vymazat
  2. Embellishement od NYXu doma mám, a vůbec se mi neodlupuje, spíš tak nějak přirozeně mizí :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je super, to mám na rtěnkách ráda :)

      Vymazat
  3. Mi by se nejvíc líbily ty vůně! Veru, jak můžeš vypadat tak krásně už v 8 hodin ráno? To já ještě v polokómatu nemluvím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já jsem vždycky hrozně naspeedovaná :D

      Vymazat
  4. Já mám fejkovou od too faced malted a vydrží super. Večer jsem si jí nanesla, šla večer s kamarády do baru, něco vypila, v noci už se neodlíčila a ráno, když jsem vstala, na puse jsem ji měla. Ale teda nevydrží, když jím. Škoda, ale stejně super.

    fakynn.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je paráda, že večer zvládla :)

      Vymazat
  5. Odstínem se mi líbí ta druhá rtěnka, sama už nějakou dobu přemýšlím, že nějakou tu rtěnku z Ali zkusím, doma totiž žádnou zatím nemám, tak si připadám trochu ochuzená:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já myslím, že se není čeho bát, žádnou alergickou reakci nebo tak něco na rtěnky nemám

      Vymazat
  6. Červený odstín není škaredý, ale více se mi líbí ten první odstín. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. škoda, že mi foťák nezabral tu barvu tak výstižně, na fotkách působit trošku jako nudná červená, ale na rtech je to krásný odstín, řekla bych sytě malinový :)

      Vymazat
  7. Nevypadají špatně, ale asi bych se rtěnky z aliexpressu bála -.-"

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím zaklepat, že fakt žádná reakce mi nevznikla, takže úplně v pohodě, jako všechny moje ostatní rtěnky :)

      Vymazat
  8. Lingerii od NYXu mám taky. V ostínu Honeymoon a jsem spokojená - vydrží jídlo, ale vysušuje. Vzhledem k tomu, že v této kolekci jsou pouze tělovky, po barevnějších odstínu jsem sáhla z kolekce Soft Matte - NYX a vůbec se to nedá srovnávat. Soft matte nevydrží skoro nic :(
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem Tvou super recenzi, škoda toho vysušování, to nemám ráda :)

      Vymazat
  9. Na tohle se taky chystám, mám dodma rtěnky za 70 centů a není to vůbec špatný :D ale teď jsem si nějaké naobjednala a uvidíme, za tu cenu to v nejhorším poletí do koše, no :) Nejprve jsem se rtěnek z Ali taky bála, ale mým rtům se vůbec nic nestalo a byly jako po každé jiné rtěnce, tak je to asi ok :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně jak píšeš, mám to úplně stejně :)

      Vymazat
  10. Majú super odtiene, ale celkom by som sa bála rúžov z AliExpressu :D

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné video. Ta tmavá NYX ti moc sluší. U té Foonbe, vypadáš jako hodná holka a u té tmavé naopak :-) mě to tak přijde. Myslím si že i na Aliexpresu se dá sehnat dobré kousky. Za ty peníze jsou to pěkné rtěnky s průměrnou výdrží. Já teda neznám rtěnku, která by vydržela celý den nehnutá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-* . Budu testovat 16 h lip color od Dermacolu, tak jsem zvědavá :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*